Hallo, het is Wie is de Mol....natuurlijk zit er een hint in de intro!quote:Op maandag 4 januari 2016 10:25 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Dat stuk zit er toch gewoon in omdat ze nu op zaterdag uitzenden en zo hopen nieuwe kijkers te trekken?
Was een ludieke manier van het aan het publiek presenteren van de kandidaten.quote:Op donderdag 7 januari 2016 19:21 schreef boarn het volgende:
Is er al iemand achter waarom bij de executie op de Dam er een 11e kandidaat bij zit? Daar zit namelijk een iemand extra bij, ik dacht zij Toprak heet en in GTST speelt? Ze zit midden tussen de kandidaten, dus het is wel echter de bedoeling dat zij daar bij zit!
Zodat ze een executie konden naspelen zonder spoilers.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:13 schreef boarn het volgende:
Maar waarom dan een 11e kandidaat erbij? Wat voegt dat toe, de opnames waren al lang geweest.
Dat is idd wel altijd gevaarlijk om vanuit te gaan zo vroeg in 't spel, maar het is wel een mooie om te bewaren om bij de ontknoping te kijken of je gelijk hadquote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:35 schreef Dave het volgende:
Bij mij is het vermoeden gerezen dat het filmpje met instructies van Art aan de mol na de opnames van de afleveringen is gemaakt, op het moment dat de deelnemers aan de finale en de mol bekend zijn.
Bij het bespreken van de dossiers viel mij namelijk op dat alle dossiers dichtblijven, behalve 3. Dit zouden in mijn theorie dus de finale kandidaten zijn.
Het betreft de dossiers van:
- Airen
- Tim
- Taeke
Wat bij de behandeling van deze dossiers verder opvalt is dat Art bij de dossiers van Airen en Taeke, zijn wijsvinger op het geopende dossier legt. Bij het dossier van Tim doet hij dit ook, maar tikt hij vervolgens 2 keer.
Mijn conclusie op basis hiervan:
- Airen en Taeke zijn winnaar/verliezer
- Tim is de mol
Op het (gesloten) dossier van Marjolein wordt 4 keer getikt, wat zou kunnen betekenen dat zij als laatste voor de finale afvalt.
Begint m'n tunnelvisie nu al?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door texelonia op 09-01-2016 15:37:19 ]Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine ©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 15:21 schreef texelonia het volgende:
Tags?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh sorry, wist niet dat dat moest...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:25 schreef sneakydesert het volgende:
Het is wel opvallend, maar ik zou het niks voor de WIDM-makers vinden om zoiets voor de aflevering al zo obvious te spoilerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind sowieso dat die twitter molloot wel eens te vergezochte dingen als hints aanwijst.Fuck the EBU.
Is het niet gewoon gephotoshopped door een troll ofzo?quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar waarom zou ie dan rood zijn?
Blijkt nu al dat ik (in ieder geval deels) niet gelijk had ;-)quote:Op zaterdag 9 januari 2016 14:34 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is idd wel altijd gevaarlijk om vanuit te gaan zo vroeg in 't spel, maar het is wel een mooie om te bewaren om bij de ontknoping te kijken of je gelijk had
Hoe kun je dit bepalen dan? Airen en Taeke kunnen er onderweg zo uit vliegen dan. Het is niet zo dat van tevoren al bepaald is wie de finale gaat halen.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 13:35 schreef Dave het volgende:
Bij mij is het vermoeden gerezen dat het filmpje met instructies van Art aan de mol na de opnames van de afleveringen is gemaakt, op het moment dat de deelnemers aan de finale en de mol bekend zijn.
Bij het bespreken van de dossiers viel mij namelijk op dat alle dossiers dichtblijven, behalve 3. Dit zouden in mijn theorie dus de finale kandidaten zijn.
Het betreft de dossiers van:
- Airen
- Tim
- Taeke
Wat bij de behandeling van deze dossiers verder opvalt is dat Art bij de dossiers van Airen en Taeke, zijn wijsvinger op het geopende dossier legt. Bij het dossier van Tim doet hij dit ook, maar tikt hij vervolgens 2 keer.
Mijn conclusie op basis hiervan:
- Airen en Taeke zijn winnaar/verliezer
- Tim is de mol
Op het (gesloten) dossier van Marjolein wordt 4 keer getikt, wat zou kunnen betekenen dat zij als laatste voor de finale afvalt.
Begint m'n tunnelvisie nu al?
Btw, "er beland" moet natuurlijk "er belandt" zijn. WIDM-redactiequote:Leve het dagboek! Want wie had dát gedacht? Vijf leden van het genootschap van oud Mollen wijzen kandidaten de juiste richting op.
Een hele eer voor ze hoor, dat ze toegelaten worden. Maar er beland op die manier wel vertrouwelijke informatie op straat. In een klooster nota bene!
"Er zat voor mij maar één ding op: Tegenslag verwerken. Gewoon ongestoord te werk gaan. Vertrouwen in jezelf. Ík ben degene met het laatste woord!"
Ook over de pot. Volgende week is de macht over de test jongens! De kans is dan zó groot dat iemand daar veel geld voor over heeft. En daar verheug ik me zó op. Die 700 euro die we verdienden met zeven goede treden, en zeven slechte treden. En nul euro in de zoutmijnen… Wat een schamele vertoning. Het bedrag mag nog wel wat opgehoogd worden.
Oh en molloten, geen zorgen. Jullie mogen het verdiende Molgeld uiteraard gewoon houden. Geen enkel probleem!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |