Bij 3FM waar Annemieke Schollaart werkt . Ik heb ook niet gehoord.quote:Op maandag 4 januari 2016 00:43 schreef Xummon het volgende:
Geen muzikale aanwijzing meer richting de afvaller
Dat dacht ik eerst ook, maar in een shot later kon ik zien dat dat de lichtval op een capuchon was. Ze gaan daar idd niks van weggeven.quote:Op maandag 4 januari 2016 14:56 schreef Partypoeper het volgende:
Is er in dat intro met Art niet iets van de mol te zien? Hij/zij lijkt lang blond haar te hebben op sommige beelden
Ja, hij was de enige die enorm zat te zweten toen ze zaten na te bespreken.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat dacht ik eerst ook, maar in een shot later kon ik zien dat dat de lichtval op een capuchon was. Ze gaan daar idd niks van weggeven.
Denk ook niet dat het een stand-in is, ik dacht dat in 2013 ook toen Kees de mol was (toen hij op dat orgel 'ja' en 'nee' antwoordde), maar bleek 'm wel echt zelf te zijn
Toen met Kees ja? Was me niet eens opgevallenquote:Op maandag 4 januari 2016 16:14 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Ja, hij was de enige die enorm zat te zweten toen ze zaten na te bespreken.
Ja. Anderen in het livetopic merkten dat ook op.quote:Op maandag 4 januari 2016 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Toen met Kees ja? Was me niet eens opgevallen
Daar had ik nog niet eens over nagedachtquote:Op maandag 4 januari 2016 21:41 schreef MaleDuck het volgende:
Aanvullend hierop stond Remy bij de laatste opdracht helemaal bovenaan, wat achteraan is en dus iedereen achter zijn rug zou staan...
op basis van de trailer van volgende week lijken de shots vanquote:Tim: in een opdracht langs een kade waar ook een spoorlijn loopt
Airen: op een plein, dansend met een local
Remy: oud gebouw, donker, met fakkels (zou ook locatie van een test of executie kunnen zijn)
Marjolein: in een opdracht langs een kade waar ook een spoorlijn loopt
Rop: metrotour (afl 1)
Cecile: oud gebouw met fakkels, zelfde als Remy
Taeke: topitotocht (afl 1)
Ellie: In het donker, opdracht met blauw licht en veel rook, ze trekt aan een touwtje
Klaas: waarschijnlijk zijn spiegelbeeld in een spiegel op de grond in een verlaten gebouw & ook op een heuvel met stenen
Annemieke: In het donker, opdracht met blauw licht en veel rook, kruipt onder een net door
100% zeker, doe er mee wat je wilt in de pronoquote:Op maandag 4 januari 2016 23:25 schreef Xummon het volgende:
ik zag op het WIDM forum een goeie tip staan
Lettend op de leader en de shot van de kandidaten
[..]
op basis van de trailer van volgende week lijken de shots van
Tim, en Marjolein (zoutmijn opdracht)
Airen (plein met dansers)
Remy en Cecile (molgenootschap)
te komen
Klaas, Elie en Annemieke lijken dus zeker van doorgaan
twitter:MollootWIDM twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 15:58:51De officiële site van #WIDM heeft dit als 'hint' geplaatst. https://t.co/gSbdkCxp4H reageer retweet
Hmm ja, ik weet nog van voorgaande jaren dat ze die 'mogelijke hints' gewoon uit de populairste comments namen, zaten toen iig ook veel WIDM-aluhoedjes tussenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:07 schreef sneakydesert het volgende:
[ afbeelding ]twitter:MollootWIDM twitterde op dinsdag 05-01-2016 om 15:58:51De officiële site van #WIDM heeft dit als 'hint' geplaatst. https://t.co/gSbdkCxp4H reageer retweet
Serieusquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:38 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm ja, ik weet nog van voorgaande jaren dat ze die 'mogelijke hints' gewoon uit de populairste comments namen, zaten toen iig ook veel WIDM-aluhoedjes tussenDat het antwoord op zo'n vraag uiteindelijk veelal gewoon 'nee' zou zijn.
Maar geen idee of ze dat nu nog zo doen
Ja toen had je een soort comment-forumpje in een venstertje onderaan die site ofzo. In ieder geval stonden er allerlei vage hints over alle deelnemers tussen.quote:
Ik vind die theorie ook goed gevonden. Alleen die 1000 euro in opdracht 1 zitten me dwars. Die had hij zonder enige verdachtmaking kunnen mislopen met een "oh ik had zoveel vertrouwen in jullie als groep" act. En bewust 1000 euro pakken die je juist makkelijk kunt missen, om het vertrouwen van kandidaten te krijgen vind ik ontzettend zwak voor een mol.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:18 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Ik vind overigens de Klaas theorieën ook legit.
Maar het is wel letterlijk wat Art zei in de intro, dat de mol af en toe geld kan verdienen om de kandidaten op een dwaalspoor te brengen.quote:Op woensdag 6 januari 2016 18:32 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Ik vind die theorie ook goed gevonden. Alleen die 1000 euro in opdracht 1 zitten me dwars. Die had hij zonder enige verdachtmaking kunnen mislopen met een "oh ik had zoveel vertrouwen in jullie als groep" act. En bewust 1000 euro pakken die je juist makkelijk kunt missen, om het vertrouwen van kandidaten te krijgen vind ik ontzettend zwak voor een mol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |