SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 16:19 schreef Persefoneia het volgende:
Zo'n liedje wat nergens heen gaat.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Hun mooiste komt vanavond nog
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Sowieso veel nummers uit 1985 de afgelopen urenquote:Op maandag 28 december 2015 16:21 schreef NaturalScience het volgende:
Drie nummers uit 1985 achter elkaar!![]()
![]()
Slippery People duurt vast nog wel effe.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ja die staat nog een stuk hoger.quote:Op maandag 28 december 2015 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Slippery People duurt vast nog wel effe.I love music |Ajax forever
Deze is wel leuk van Elton
Oh Moscow nights are cold..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
GP alert
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dit is echt jeugdsentiment. Mijn eerste 'lievelings'liedje.
Toen was ik een jaar of 4..
My friends all drive horses![]()
ja toen wisten wij dat nog niet...quote:I love music |Ajax forever
Ik ken ze bijna allemaalquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Een ex schoonfamilie had hun hond hiernaar vernoemdWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Ook maar wordt meestal wel gezien als fout dat nummer dus vandaar de GP alertquote:
En dan was tie van 1 af en zag je de clip NOOIT meer!quote:Op maandag 28 december 2015 16:25 schreef Berkery het volgende:
Dit heeft een eeuwigheid op 1 gestaan. Voor mijn gevoel dan![]()
Uit welk jaar komt dit eigenlijk>"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
tot aan het vallen van de muur toch?quote:Op maandag 28 december 2015 16:25 schreef Berkery het volgende:
Dit heeft een eeuwigheid op 1 gestaan. Voor mijn gevoel danI love music |Ajax forever
is nieuwsgierig welke.quote:Op maandag 28 december 2015 16:25 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ook maar wordt meestal wel gezien als fout dat nummer dus vandaar de GP alert![]()
Uit de tijd dat Reagan en Gorbatsjov vriendjes werdenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh, toen bestond ik nog nietquote:"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Mooie tijd!quote:Op maandag 28 december 2015 16:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit de tijd dat Reagan en Gorbatsjov vriendjes werdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet die Joke van de karaokeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik wilde zeggen, dat staat toch in het uurlijstje, maar dat heeft de poster niet meegenomen kennelijkquote:![]()
![]()
Even drinken pakken en we zijn 30 posts verder
Love Like Blood
Zucht wanneer je zo moet werken maar geen zin hebt.Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Had ook nog een hitje.quote:Op maandag 28 december 2015 16:23 schreef asco het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal niks mis mee 30 jaar later.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Uit de tijd dat Reagan nog lekker met zijn Star Wars program bezig wasWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Star Warsquote:Op maandag 28 december 2015 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit de tijd dat Reagan nog lekker met zijn Star Wars program bezig was![]()
![]()
De tijd dat ik popmuziek ontdektequote:Op maandag 28 december 2015 16:28 schreef NaturalScience het volgende:
En weer een nummer uit 85.
What a time!Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Ik vond Nikita leuker
En raketaanvallen op Moskou aankondigde om zijn mic te testen.quote:Op maandag 28 december 2015 16:28 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Uit de tijd dat Reagan nog lekker met zijn Star Wars program bezig was
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Killing Joke heeft ook zoveel dingen gedaan in al die jaren.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat magquote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De mooiste tijd ooitquote:Op maandag 28 december 2015 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had de jaren 80 wel willen meemaken.![]()
![]()
Idem.quote:
De TROS die Killing Joke programmeerde op het Popformule in concert
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik de jaren 60..quote:Op maandag 28 december 2015 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik had de jaren 80 wel willen meemaken.I love music |Ajax forever
The Fireman vind ik trouwens ook wel fijne muziek, toch wel het beste wat Sir Paul heeft gedaan naast de Beatles.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb maar 3 jaar mee mogen makenquote:
Trotste mama van Ambar
Sowieso de TROS en Killing Jokequote:Op maandag 28 december 2015 16:30 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De TROS die Killing Joke programmeerde op het Popformule in concert
Dan waren die vast niet bewustquote:Op maandag 28 december 2015 16:30 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik heb maar 3 jaar mee mogen maken![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 16:30 schreef Olga het volgende:
[..]
Mijn eerste plaat was een live lp van de dolly dots
SSS?quote:Op maandag 28 december 2015 16:31 schreef Berkery het volgende:
Zo, dat was mijn nummer 2. Mijn nummer 1 staat nog wat hogerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
KJ afkappen voor Blof![]()
![]()
Neej niet echt. De vroegste muziekherinnering die ik heb is De Dijk.quote:Trotste mama van Ambar
En dit is dan een koude douche...
en dan krijg je dit.... als het niet zo grappig was, zou je er om huilen
Alles is liefde?quote:Op maandag 28 december 2015 16:31 schreef Berkery het volgende:
Zo, dat was mijn nummer 2. Mijn nummer 1 staat nog wat hoger![]()
Jammer dat Killing Joke vakkundig verpest wordt door Zeeuwse zooi[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Laten we het er maar op houden dat het de top 2000 isquote:Op maandag 28 december 2015 16:32 schreef peaceman het volgende:
en dan krijg je dit.... als het niet grappig was, zou je er om huilen
Oeiquote:Op maandag 28 december 2015 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Neej niet echt. De vroegste muziekherinnering die ik heb is De Dijk.
Mijn oudste herinnering zou Ph.D. kunnen zijn![]()
![]()
Als alle lijstjes van iedereen die hierop gestemd hebben ongeldig werden verklaard, had je een betere lijst. Een betere wereld zelfs.
My friends all drive horses![]()
ik ga ff achter de pc vandaan... mijn ogen denken momenteel dat ze een monitor zijn.
De mijne Mull of Kintyre en/of If I had wordsquote:Op maandag 28 december 2015 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Oei
Mijn oudste herinnering zou Ph.D. kunnen zijnWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
wrm oei?quote:Op maandag 28 december 2015 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Oei
Mijn oudste herinnering zou Ph.D. kunnen zijn
Beter de dijk dan Cliff Richard.Trotste mama van Ambar
If I had words mis ik ook in de lijstquote:Op maandag 28 december 2015 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De mijne Mull of Kintyre en/of If I had words![]()
![]()
Het valt het tegen dat het wachten toch zo lang duurt, uit de grond van mijn hart.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Goed lied om de radio bij aan te zetten![]()
Hallo![]()
![]()
Neuh, doe mij Cliff maarquote:Op maandag 28 december 2015 16:34 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wrm oei?
Beter de dijk dan Cliff Richard.![]()
![]()
Hebben die leden eigenlijk de titel ook?quote:Op maandag 28 december 2015 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Oei
Mijn oudste herinnering zou Ph.D. kunnen zijn![]()
Dan weet je wel dat het beter wordt.quote:Op maandag 28 december 2015 16:34 schreef Stickertje het volgende:
Hallo"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Oiquote:Op maandag 28 december 2015 16:34 schreef Stickertje het volgende:
HalloKom gezellig mee genieten.
![]()
Waar is Uccie? Beste saxsolo uit de 80s..Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stones goden
Nee, ze heten P, H en Dquote:Op maandag 28 december 2015 16:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hebben die leden eigenlijk de titel ook?![]()
![]()
Bij mijn weten is alleen Dr. Alban de enige muzikant die de academische titel uit zijn artiestennaam ook in het echt mag voeren.quote:Op maandag 28 december 2015 16:35 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Hebben die leden eigenlijk de titel ook?
oei... nu ga ik weer de veelposter worden vandaag. Bad conscience incomingquote:Op maandag 28 december 2015 16:33 schreef peaceman het volgende:
ik ga ff achter de pc vandaan... mijn ogen denken momenteel dat ze een monitor zijn.
Kelly Family - David's Songquote:Op maandag 28 december 2015 16:34 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
De mijne Mull of Kintyre en/of If I had words![]()
![]()
Zelfs drs. P niet?quote:Op maandag 28 december 2015 16:36 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij mijn weten is alleen Dr. Alban de enige muzikant die de academische titel uit zijn artiestennaam ook in het echt mag voeren.![]()
![]()
Oh ja, die ook.quote:
Mijn eerste eigen gekregen plaatje was Roger Glover, voor bij mijn prachtige oranje pick-up.
Voor mijn verjaardag![]()
![]()
Sonny Rollins
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Stiekem een fijn liedje.quote:
Doe dit maar niet meer.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Wel beter dan Blofquote:Op maandag 28 december 2015 16:38 schreef asco het volgende:
[..]
Ja eens.
Maar staat er niet in zie ik.
Vreemd.![]()
![]()
Eén der uitvallers dit jaar.quote:Op maandag 28 december 2015 16:38 schreef asco het volgende:
[..]
Ja eens.
Maar staat er niet in zie ik.
Vreemd."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Elvis Presleygod
Nope.quote:Op maandag 28 december 2015 16:39 schreef PippenScottie het volgende:
Staat Kelly Family uberhaupt in de lijst?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Gelukkig niet meer.quote:Op maandag 28 december 2015 16:39 schreef PippenScottie het volgende:
Staat Kelly Family uberhaupt in de lijst?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Niet zo boeiend van Elvis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Elvis heeft geen minderequote:
Kelly Family is ooit eens een amsterdamse platenzaak uitgezet omdat ze te erg stonkenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit luisterden mijn zus en vader vroeger.
Elvis was ook op het eind nog fantastisch. Moddervet, kon geen verstaanbaar woord meer zeggen, maar als hij begon te zingen... wat een stem!My friends all drive horses![]()
Maar maar, jeugdherinneringenquote:
Glory glory Man uniteeeeeeeeeeeeeeeeed"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Alsof jij toen al was geboren.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dadelijk zeg je nog dat tunes van tekenfilm de lijst in moeten omdat het jeugdherinneringen zijnquote:![]()
![]()
De berenbootquote:Op maandag 28 december 2015 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk zeg je nog dat tunes van tekenfilm de lijst in moeten omdat het jeugdherinneringen zijn
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
In haar jeugd bestond het wel al hequote:Op maandag 28 december 2015 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof jij toen al was geboren.![]()
![]()
Klopt.quote:
Fell in love with an alien..quote:Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef Olga het volgende:
Davids Song vind ik de enige van hen die te pruimen is![]()
Ik werkte een tijdje in de IJsselhallen, ook bij veel concerten. Het was wel fascinerend wat voor publiek er op de concerten afkwam. Bij Kelly Family waren dat wel wat 'wereldvreemde' types.My friends all drive horses![]()
Toe ga mee naar snorkellandquote:
in de diepe zeeeeeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ovide in de Top2000?quote:Op maandag 28 december 2015 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dadelijk zeg je nog dat tunes van tekenfilm de lijst in moeten omdat het jeugdherinneringen zijn
En krasje in de mp3?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Of Je bent een bløffer, je blijft een bløffer.quote:
YOU'LL NEVER WALK ALOOOOOOOOOOONE[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Freggelsquote:Op maandag 28 december 2015 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Toe ga mee naar snorkelland
in de diepe zeeeee
oh nee de smurfen
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Wie laat zich niet koeieneren?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
in de diepe zeeeee
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag. Zingen doen we vlot, in de Freggelgrotquote:Op maandag 28 december 2015 16:42 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
in de diepe zeeeee![]()
![]()
Spongebob squarepantsquote:Op maandag 28 december 2015 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie laat zich niet koeieneren?Ze smelten de kazen!![]()
Boesquote:Op maandag 28 december 2015 16:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wie laat zich niet koeieneren?![]()
![]()
Hadden ze toen ook een andere naam?quote:Op maandag 28 december 2015 16:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Kelly Family is ooit eens een amsterdamse platenzaak uitgezet omdat ze te erg stonken![]()
Ja die ken ik ook nog wel, keek het alleen nietquote:Op maandag 28 december 2015 16:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik was meer van de troetelbeertjedGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
quote:For you, there'll be no more crying.
Maak muziek en lolquote:Op maandag 28 december 2015 16:43 schreef D. het volgende:
[..]
Maak muziek en lach, zorgen voor een andere dag. Zingen doen we vlot, in de Freggelgrot
stop een Freggel in je holWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Weer Broes, met een inwisselbaar gitaarrockdingetje..Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik kan deze man slecht verstaan.
Daarover gesproken heb ik ome Bob weinig gehoord[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou nou nouquote:Op maandag 28 december 2015 16:44 schreef zorro28 het volgende:
Er staan me toch een partij matige nummers van Bruce in de lijst![]()
Smelly family iddquote:Op maandag 28 december 2015 16:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hadden ze toen ook een andere naam?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Butterfly Kisses was toch zijn enige notering?quote:Op maandag 28 december 2015 16:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik kan deze man slecht verstaan.
Daarover gesproken heb ik ome Bob weinig gehoord
quote:Op maandag 28 december 2015 16:46 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Butterfly Kisses was toch zijn enige notering?
Volgende nummer mag ik niet luisteren."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
'Mooi Liedje' komt er bijna aan. Heb ik op gestemd dus iemand die zich afvraagt wat voor soort mens in vredesnaam op zo'n liedje stemt moet bij mij wezen.![]()
Madness plaatjes incoming[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Goede vriend van mij is de frontman van Bad Manners. De tweede grote skaband uit Engeland. Heeft een hekel aan madness omdat ze hun roots verloren zijn en popmuziek zijn gaan maken van skaquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Madness
Fitter. Happier. More productive
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius![]()
Ik geloof dat ik jaloezie.quote:Op maandag 28 december 2015 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede vriend van mij is de frontman van Bad Manners. De tweede grote skaband uit Engeland. Heeft een hekel aan madness omdat ze hun roots verloren zijn en popmuziek zijn gaan maken van skaTrotste mama van Ambar
Dan kan ik er toch evengoed jeugdherinneringen aan hebben?quote:Op maandag 28 december 2015 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Alsof jij toen al was geboren.
![]()
![]()
Nee, niet bepaald een jaloers persoon. Hoeft ook nergens jaloers op te zijn. Staat misschien niet in de top 2000 maar speelt nog genoeg centjes bij elkaarquote:
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Kloptquote:Op maandag 28 december 2015 16:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dan kan ik er toch evengoed jeugdherinneringen aan hebben?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
River NoilWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Goed ideequote:Op maandag 28 december 2015 16:41 schreef D. het volgende:
[..]
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd 'tis een groepje van vier jongen en een hele lieve meid![]()
![]()
![]()
Dr. Snuggles vliegt naar de regenboog toequote:Op maandag 28 december 2015 16:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Goed idee
Dinobabies spelen want ze hebben alle tijd 'tis een groepje van vier jongen en een hele lieve meid![]()
![]()
![]()
Kijk uit malloot een kokosnoot, Oviede en zijn vriendjes.Trotste mama van Ambar
Dit vind ik wel een mooi liedje.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weer een prima faxsolootje trouwens..Fitter. Happier. More productive
Erg Mooi Liedje
Wat voor soort mensen stemt in vredesnaam op dit?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Omdat vrouwen stemrecht hebben.:rquote:Op maandag 28 december 2015 16:50 schreef NaturalScience het volgende:
Ik zie plots dat Adele gewoon 6 keer in de top 100 staat..... waarvan 4 keer in de top 40..... wtf
Weet iemand hoe dit mooie liedje heet?Fitter. Happier. More productive
Strani o.a.quote:Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat voor soort mensen stemt in vredesnaam op dit?
quote:Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Wat voor soort mensen stemt in vredesnaam op dit?![]()
![]()
Uitzondering op de regel helaasquote:
Wat een mooi liedje"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
AC/DA & de MunnikWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zou Strani meer inschatten als Laura Pausini stemmer..quote:Fitter. Happier. More productive
Scherp, scherp.quote:Op maandag 28 december 2015 16:53 schreef Bugno het volgende:
[..]
Zou Strani meer inschatten als Laura Pausini stemmer..![]()
Mijn hoogste notering is geloof ik A Forest - The Cure.Trotste mama van Ambar
Die staat ook op 1.quote:Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hoogste notering is geloof ik A Forest - The Cure.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Is toch echt een mooi liedje.quote:Op maandag 28 december 2015 16:47 schreef Strani het volgende:
'Mooi Liedje' komt er bijna aan. Heb ik op gestemd dus iemand die zich afvraagt wat voor soort mens in vredesnaam op zo'n liedje stemt moet bij mij wezen.My friends all drive horses![]()
Er zijn meer bands die bepaalde muziekstromen geen goed gedaan hebben.quote:Op maandag 28 december 2015 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede vriend van mij is de frontman van Bad Manners. De tweede grote skaband uit Engeland. Heeft een hekel aan madness omdat ze hun roots verloren zijn en popmuziek zijn gaan maken van ska
Toen UB40 nog niet bekend waren viel het echt wel een beetje onder de noemer reggae.
Daarna werd het commercieel, men bleef reggae roepen, maar het ging nergens meer over.![]()
AIN'T NO MOUNTAIN HIGH ENOUGH
Ah, de mooiste/beste van Winehouse...Fitter. Happier. More productive
Toen waren ze ook alleen bekend als zijnde cabaretiers.quote:Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
Kende dit mooie liedje helemaal niet."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Zo is dat, heel subtiel.quote:Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Is toch echt een mooi liedje.![]()
Mm, dat outro gaat me altijd tegenstaan...quote:Fitter. Happier. More productive
Mijn hoogste is nummer 2..quote:Op maandag 28 december 2015 16:54 schreef ieniminimuis het volgende:
Mijn hoogste notering is geloof ik A Forest - The Cure.
8 van mijn 15 liedjes worden op 31 december gedraaidZe smelten de kazen!![]()
Zo zie je maar je leent de volledige bladmuziek van een nummer en je staat een aantal plaatsen hogerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Oh ja, die hadden toch een liedje van Gabbertje gecoverd, Supergabber?quote:Op maandag 28 december 2015 16:48 schreef Dven het volgende:
[..]
Goede vriend van mij is de frontman van Bad Manners. De tweede grote skaband uit Engeland. Heeft een hekel aan madness omdat ze hun roots verloren zijn en popmuziek zijn gaan maken van ska
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Strani het volgende:
Alle Belgen verzamelen, Clouseau komt er weer aan.
Trotste mama van Ambar
quote:
Dit is trouwens een leuke Winehouse.
Van mijn 25 liedjes hebben maar iets van 12 ofzo de lijst gehaald.quote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Mijn hoogste is nummer 2..
8 van mijn 15 liedjes worden op 31 december gedraaidTrotste mama van Ambar
De docufilm over Amy is een aanrader trouwens...Fitter. Happier. More productive
Ik ga eten koken
Tot straks
Oh yesquote:Op maandag 28 december 2015 16:56 schreef Strani het volgende:
Alle Belgen verzamelen, Clouseau komt er weer aan.![]()
![]()
Import Geldropper..quote:Fitter. Happier. More productive
Nou dat heb je wel verdiend na die lange werkweekquote:Op maandag 28 december 2015 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Damn trein gemist.maar wel (lang) weekend nu.
Ik ben geen Belg.quote:Op maandag 28 december 2015 16:58 schreef Tik-Tak-Tok het volgende:
[..]
Mag je als reserve belg/ brabo ook meegenieten?
Ik houd zelf niets eens van Brabo's en Limbo's.Trotste mama van Ambar
Zij klonk inderdaad niet helemaal Geldropsquote:"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
als je weekend hebt is ie wel heel langquote:Op maandag 28 december 2015 16:58 schreef Diaan73 het volgende:
Damn trein gemist.maar wel (lang) weekend nu.
Ik ben een Export Geldropper/Geldroppenaar btw"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
het houdt niet op, niet vanzelfquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Iemand die enigszins positief is ingesteld zou het over een week vakantie hebbenquote:Op maandag 28 december 2015 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
als je weekend hebt is ie wel heel langFitter. Happier. More productive
Gejat van de Ministars, de eerste van het nieuwe uur..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
zeker weten.quote:Op maandag 28 december 2015 16:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou dat heb je wel verdiend na die lange werkweek
Make love, not war ☮![]()
Ik ook tijdens Night at the Park. Heel het publiek ging los en dan voornamelijk de 50+ersquote:Op maandag 28 december 2015 16:51 schreef Jovatov het volgende:
Vorig jaar Madness live gezien, één groot feest![]()
![]()
Ow ik ben eigenlijk wel heel positief ingesteld.quote:Op maandag 28 december 2015 16:59 schreef Bugno het volgende:
[..]
Iemand die enigszins positief is ingesteld zou het over een week vakantie hebben
DVD avondjes bij mijn ouders thuis met Madness was ook altijd hilarisch, met mijn vader die 'm steeds harder zette en mijn moeder die elke keer vroeg of t wat zachter mochtquote:Op maandag 28 december 2015 17:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ook tijdens Night at the Park. Heel het publiek ging los en dan voornamelijk de 50+ers
het is gewoon nog wel een feestje vind ik. Wij gaan naar Dauwpop in 2016 oa voor madness.quote:Op maandag 28 december 2015 17:00 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ik ook tijdens Night at the Park. Heel het publiek ging los en dan voornamelijk de 50+ersMake love, not war ☮![]()
Zilder?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tussen 18:00 en 20:00 is het wel genot. 2xThe Script, 2x Bryan Adams Ed Sheeran, Snow Patrol, John Legend
En ja, zelfs dat liedje van Justin Timberlake is niet vervelend![]()
Hier gaat bij mij het broekje niet voor uit.quote:Op maandag 28 december 2015 17:03 schreef Max23 het volgende:
Tussen 18:00 en 20:00 is het wel genot. 2xThe Script, 2x Bryan Adams Ed Sheeran, Snow Patrol, John Legend
En ja, zelfs dat liedje van Justin Timberlake is niet vervelend[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Genot?quote:Op maandag 28 december 2015 17:03 schreef Max23 het volgende:
En ja, zelfs dat liedje van Justin Timberlake is niet vervelendMy friends all drive horses![]()
Wat?quote:Op maandag 28 december 2015 17:03 schreef Max23 het volgende:
En ja, zelfs dat liedje van Justin Timberlake is niet vervelendLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.![]()
Na Clouseau trouwens Brainbox![]()
![]()
![]()
Kaz en Jan
Weer zo'n goed uur met Rammstein!quote:Op maandag 28 december 2015 17:03 schreef Stickertje het volgende:
Oh, tussen 18.00 & 19.00 is een super goed uur![]()
![]()
Ik hou niet van mensen die anderen beoordelen op waar ze vandaan komenquote:Op maandag 28 december 2015 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ben geen Belg.
Ik houd zelf niets eens van Brabo's en Limbo's.![]()
Ik morgen overdag idd ook. En woensdag kan ik alleen ;s ochtends luisteren..quote:
Raar mens.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Sonnequote:Op maandag 28 december 2015 17:05 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Weer zo'n goed uur met Rammstein!![]()
En wat mij betreft, het beste lied van John Lennon komt ook
Ze smelten de kazen!![]()
Jij hebt het sowieso vrij druk dit jaar volgens mij, jammer welquote:Op maandag 28 december 2015 17:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik morgen overdag idd ook. En woensdag kan ik alleen ;s ochtends luisteren..
Kaz Lux > John FogertyFitter. Happier. More productive
Daaar gaat ze
Korreltjes zout enzo.quote:Op maandag 28 december 2015 17:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die anderen beoordelen op waar ze vandaan komenTrotste mama van Ambar
Clouseau
genoeg mooie momenten om Lennon naar bed te brengen.quote:Op maandag 28 december 2015 17:03 schreef Max23 het volgende:
En ja, zelfs dat liedje van Justin Timberlake is niet vervelend
Muis +1quote:Op maandag 28 december 2015 17:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Daar gaat ze
Al vind ik Passie mooier.![]()
Vernoemd naar?quote:Op maandag 28 december 2015 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
genoeg mooie momenten om Lennon naar bed te brengen.Trotste mama van Ambar
^dit..quote:Op maandag 28 december 2015 17:05 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik hou niet van mensen die anderen beoordelen op waar ze vandaan komen
Ik hou van alle nederlanders behalve als ze uit limburg komenZe smelten de kazen!![]()
Je kan altijd een boekje extra lezenquote:Op maandag 28 december 2015 17:07 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
genoeg mooie momenten om Lennon naar bed te brengen.
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
Forum Opties Forumhop: Hop naar: