SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Aah nouja zolang je er maar lol aan hebt toch?quote:Op maandag 28 december 2015 01:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ja het is leuk en het blijft leuk.
Maar ook tunnelvisie want ik heb geen zin om nu nog helemaal een ander spel in te duiken.
Zie DM.quote:Op maandag 28 december 2015 01:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Simterklaas wat is je steam man?
Exact!quote:Op maandag 28 december 2015 01:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah nouja zolang je er maar lol aan hebt toch?
HOU OP, DIE ZENUWEN MAN!quote:Op maandag 28 december 2015 01:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Exact!
NEWSFLASH: RENWAN GAAT VANDAAG VOOR HC.
Ik vond het even een feitje wat in de eerste paar reacties vermeld moest worden voor de onwetende lezer.quote:
Ikke niet tellen kanquote:
Dankjequote:Op maandag 28 december 2015 01:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik vond het even een feitje wat in de eerste paar reacties vermeld moest worden voor de onwetende lezer.
Ik heb serieus nooit mijn vingers aan Habbo gebrandquote:Op maandag 28 december 2015 02:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Trouwens habbo was ook baas... ik was beste vrienden met .samsung... die gast was de grootste cheater.. hoe denk je anders dat hij de rijkste op habbo was..
Hoop voor je dat je een chikie aan de lijn krijgt !!Met een rustige zwoele stem voel je je meteen relaxquote:
Heb eens een habbo raid gedaan met 4chan toen ik jong wasquote:Op maandag 28 december 2015 02:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Trouwens habbo was ook baas... ik was beste vrienden met .samsung... die gast was de grootste cheater.. hoe denk je anders dat hij de rijkste op habbo was..
Ik heb die rustige zwoele stem met haags accent alquote:Op maandag 28 december 2015 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je een chikie aan de lijn krijgt !!Met een rustige zwoele stem voel je je meteen relax
PrOAT MESTREECHS MIT MICH!quote:Op maandag 28 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb die rustige zwoele stem met haags accent al
Verchet!quote:
Dit wijf, neppe kutsjeng dat ze isquote:
Niet weten van de haat tussen 010 en 020quote:
Ben Limburger man.quote:Op maandag 28 december 2015 02:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet weten van de haat tussen 010 en 020
Zelfs dan! Rotterdam!quote:
ALLES!quote:
Vooral die pispot die ze de 020 Arena noemenquote:
Mijn haat jegens Utrecht gaat verder dan mijn haat jegens 020quote:
Als dat allemaal door gaat zul je nog vaak Utje komen !!quote:Op maandag 28 december 2015 02:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn haat jegens Utrecht gaat verder dan mijn haat jegens 020
quote:
038quote:Op maandag 28 december 2015 02:13 schreef renwan het volgende:
[..]
maandag 28 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:[/b]
Wat is Zwolle eigenlijk ?
Utrecht kan ik wel handelen, FC Utrecht daarintegenquote:Op maandag 28 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als dat allemaal door gaat zul je nog vaak Utje komen !!
Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 28 december 2015 02:12 schreef renwan het volgende:
[..]
Mijn haat jegens Utrecht gaat verder dan mijn haat jegens 020
Utrecht is waar ik altijd bijelkaar kom om een Ex-FOK!er te meeten.quote:Op maandag 28 december 2015 02:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Utrecht kan ik wel handelen, FC Utrecht daarintegen
038quote:Op maandag 28 december 2015 02:13 schreef renwan het volgende:
[..]
maandag 28 december 2015 02:13 schreef Geerd het volgende:[/b]
Wat is Zwolle eigenlijk ?
Nice try, gebruik je chrome?quote:
IK ZAL JÂH ES TERÛG STURÂH!quote:Op maandag 28 december 2015 02:15 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Als rocketleague geen borderless window heeft stuur ik hem terug.
Omroepgrappen, godver dat zou ik zeker ook doenquote:Op maandag 28 december 2015 02:15 schreef Geerd het volgende:
Ik roep wel eens om als we weer de Ijssel over zijn (laatste trein) goedeavond mensen we zijn weer aan de goede kant van de Ijssel zo dadelijk Zwolle eindbestemming
Chrome en quotesquote:
quote:Op maandag 28 december 2015 02:15 schreef Geerd het volgende:
Ik roep wel eens om als we weer de Ijssel over zijn (laatste trein) goedeavond mensen we zijn weer aan de goede kant van de Ijssel zo dadelijk Zwolle eindbestemming
Yes i also spiek inglish ferry wel!quote:Op maandag 28 december 2015 02:16 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Nice borderless window, alleen waarom is alles in klote NederlandsIk spreek gewoon Engels flikkers.
Ferry zou hem Doedens!quote:Op maandag 28 december 2015 02:17 schreef renwan het volgende:
[..]
Yes i also spiek inglish ferry wel!
Inderdeedly yes!quote:
Heeft niks met geduld te maken, als ik met alt ingedrukt heb en op quote klik wil ik gewoon dat hij het doet!quote:Op maandag 28 december 2015 02:18 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Meer geduld man moet ik soms ook met Chrome.
hiquote:Op maandag 28 december 2015 02:19 schreef renwan het volgende:
[..]
Heeft niks met geduld te maken, als ik met alt ingedrukt heb en op quote klik wil ik gewoon dat hij het doet!
is niks moeilijks aan johquote:Op maandag 28 december 2015 02:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kan ik Rocket league gewoon een game joinen of kan i kbeter t utorial doen?
Sowieso altijd die tutorial doenquote:Op maandag 28 december 2015 02:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Zou eerst tutorial doenquote:Op maandag 28 december 2015 02:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als dat gesprek morgen goed gaat bestel ik absoluut bij Domino'squote:Op maandag 28 december 2015 02:22 schreef Geerd het volgende:
Zo gehaktballetjes in sate saus ook weer op !! Toch ff iets warms na het werk,
Straks maar een blok kaas halen met komkommer voor vanaaf!! En worst voor morgen avond.
OUdjaarsdag thuisbezorgd.nl
Weet niet man lijkt mij wel leuk maar ben nog nogal een stille, gewoon aan de bar en hijsen, daarom ga ik ook nooit de stad in eigenlijk.quote:Op maandag 28 december 2015 02:20 schreef renwan het volgende:
Wanneer komt er eigenlijk een GeerdSC meeting?
Ik spreek even voor mezelf maar als barman lul ik met iedereen en krijg ik ook antwoord van iedereenquote:Op maandag 28 december 2015 02:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet niet man lijkt mij wel leuk maar ben nog nogal een stille, gewoon aan de bar en hijsen, daarom ga ik ook nooit de stad in eigenlijk.
Gewoon via FOK! pratenquote:Op maandag 28 december 2015 02:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Weet niet man lijkt mij wel leuk maar ben nog nogal een stille, gewoon aan de bar en hijsen, daarom ga ik ook nooit de stad in eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Ken heel het spel niet maar klinkt als World Of Tanks (dankzij LekkerSpelenquote:Op maandag 28 december 2015 02:26 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Iemand maakte eigen goal3-1 voor mijn team
Die serie van The Lion King en Outlast; genietenquote:Op maandag 28 december 2015 02:27 schreef renwan het volgende:
[..]
Ken heel het spel niet maar klinkt als World Of Tanks (dankzij LekkerSpelen)
Dinges de slap vallende manquote:Op maandag 28 december 2015 02:28 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die serie van The Lion King en Outlast; genieten
Oja, die, hahaahahquote:Op maandag 28 december 2015 02:29 schreef renwan het volgende:
[..]
Dinges de slap vallende man![]()
(naam vergeten ja)
Bedankt man...quote:Op maandag 28 december 2015 02:30 schreef renwan het volgende:
Hebben jullie oren al eens pure aids ontvangen? Bij deze!![]()
![]()
![]()
![]()
MAARTEN!quote:
Dit nummer martelde mij vorig jaar met kerst tijdens de top 2000. Ben er nog steeds niet overheenquote:
WAT EEN MALSE MANNEN!quote:Op maandag 28 december 2015 02:32 schreef Simterklaas het volgende:
JAJAJA DEZE
Kapot gelachen hierom
Gaat automatisch volgens mijquote:Op maandag 28 december 2015 02:31 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Hoe doe je die goed schot dingen Simterklaasje?
Dit blijft een klassiekerquote:Op maandag 28 december 2015 02:32 schreef Simterklaas het volgende:
JAJAJA DEZE
Kapot gelachen hierom
Groene hoertjes klappenquote:Op maandag 28 december 2015 02:35 schreef renwan het volgende:
Bier is op, even wat gras roken (Mono) en dan naar bed!
Bedankt man!quote:Op maandag 28 december 2015 02:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Groene hoertjes klappenDe baas weet. Succes vandaag!!
Hoop het jaquote:
Gewoon nog een gladiator er in !!quote:Op maandag 28 december 2015 02:37 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man ik speel slecht Geerd steun me!
Nee, dan niet.quote:Op maandag 28 december 2015 02:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Simterklas is het erg als ik verlies want in gewoon standaard verlies ik niks toch?
DANSPAUZE DOE EVEN DAT WURMPJE DAN!quote:
Het zijn net Duitsers af en toe!quote:Op maandag 28 december 2015 02:46 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
MAN MAN MAN in de laatste seconde scoort de vijand.
Verdammt noch mal!quote:Op maandag 28 december 2015 02:47 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het zijn net Duitsers af en toe!
Niet opnemen met Heyy dikke homo's hoe is tie !!!!! Strakke penis ZUIPEN!!!!!!!quote:Op maandag 28 december 2015 02:43 schreef renwan het volgende:
Over 10 uur en 19 minuten moeten solliciteren
Goede tip!quote:Op maandag 28 december 2015 02:49 schreef Geerd het volgende:
[..]
Niet opnemen met Heyy dikke homo's hoe is tie !!!!! Strakke penis ZUIPEN!!!!!!!
Hoe kan dat dan ?quote:Op maandag 28 december 2015 02:51 schreef renwan het volgende:
Ik moet wel mijn telefoon in de buurt van het raam leggen want anders ben ik onbereikbaar
Op een meter of 80 hoogte (27ste verdieping) is je bereik een beetje kutquote:
RAGEQUIT GEWOON!quote:Op maandag 28 december 2015 02:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Man man man weer verloren fuck dit.
Wat is dat?quote:
Nog nooit naar gekeken, maar je zult het nu alleen moeten uitvechten.quote:Op maandag 28 december 2015 03:00 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Simterklaas hoe doe ik die nice shot thanks etc commands?
Heb het al gevondenquote:Op maandag 28 december 2015 03:07 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Nog nooit naar gekeken, maar je zult het nu alleen moeten uitvechten.
Met andere woorden: ik ga slapen
eerst lagen de servers continu down, nu is het een stukkie minderquote:Op maandag 28 december 2015 03:25 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Mwoah het wordt nog volop gespeeld dus waarom niet.
Netjes man!quote:Op maandag 28 december 2015 03:26 schreef Geerd het volgende:
Yes !! Muis nummer 4 is ook dood, Hoorde wat blik geritsel ik dacht die zit in de vuilnis zak.
Til hem op ja hoor!!
Hij rent weg en geef een schop tegen een klomp klets tegen een kratje bier nummer 5 had ik niet verwacht dus die had geluk
Fijn dat je er weer bent man !!! Slaap wel !!quote:Op maandag 28 december 2015 03:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjes man!![]()
Haha baas Geer dIk ga slapen man laters
Fuck wakker en kapot moe.quote:Op maandag 28 december 2015 03:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Netjes man!![]()
Haha baas Geer dIk ga slapen man laters
Filosoferen over bier.quote:Op maandag 28 december 2015 10:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Yo kerel, wat zijn jouw plannen vandaag?
SN!!!quote:Op maandag 28 december 2015 10:56 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Yo kerel, wat zijn jouw plannen vandaag?
Bedankt man, ik moest een pad slaan. En Geerd in zijn heerlijkheid heeft gesproken tot ons. Dit is het mooiste dat had kunnen gebeuren.quote:Op maandag 28 december 2015 11:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
SN!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Fijn dat je er weer bent man!
Goed voorbereid?quote:
Niet druk om maken, de NS heeft wel vaker last van vertragingen.quote:
Geerd is sowieso de grootste baas bij de NS, maar hij begeeft zich liever onder de mensen dan hoog in een marmeren torentjes. Vandaag dat hij het HC-schap verkoos boven een directieplek.quote:Op maandag 28 december 2015 13:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Denk dat Geerd hem zo gaat bellen Geerd is gewoon de schaduwbaas bij de NS.
Klopt GEERDquote:Op maandag 28 december 2015 13:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geerd is sowieso de grootste baas bij de NS, maar hij begeeft zich liever onder de mensen dan hoog in een marmeren torentjes. Vandaag dat hij het HC-schap verkoos boven een directieplek.
Smaen inkijk checkenquote:Op maandag 28 december 2015 13:39 schreef DerRabbit het volgende:
Kan niet wachten tot het moment dat renwan ons kan vertellen dat hij aangenomen is als nieuwe adjunct directeur van de NS en de rechterhand van Geerd is geworden.
GEWOON ZEGGEN ALS ZE BELLEN GEEN PROBLEEM WAS VAST IETS MET VEILIGHEID EN VEILIGHEID GAT VOOR IK BEN FLEXIEBEL!!!quote:
Gewoon zeggen dat je net zo flexibel bent als de dochter van de gozer die de sollicitatie afneemtquote:Op maandag 28 december 2015 13:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
GEWOON ZEGGEN ALS ZE BELLEN GEEN PROBLEEM WAS VAST IETS MET VEILIGHEID EN VEILIGHEID GAT VOOR IK BEN FLEXIEBEL!!!
Helemaal kut manquote:
Ik begin mijn hoop in de NS te verliezen als ik denk aan het feit dat renwan misschien afgewezen isquote:Op maandag 28 december 2015 14:31 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Hoe moeten we dit lezen?
Helemaal, kut man!
Helemaal kut, man!
Het is echt helemaal klote man, kan vanavond gewoon geen Gladiators klappen want moet om 12 uur in Utrecht zijnquote:Op maandag 28 december 2015 14:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik begin mijn hoop in de NS te verliezen als ik denk aan het feit dat renwan misschien afgewezen is
Ik voel met je mee man. Ik zal er vanavond eentje op jou klappen om je te steunen in deze moeilijke tijd!quote:Op maandag 28 december 2015 14:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is echt helemaal klote man, kan vanavond gewoon geen Gladiators klappen want moet om 12 uur in Utrecht zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 14:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik voel met je mee man. Ik zal er vanavond eentje op jou klappen om je te steunen in deze moeilijke tijd!
Binnenkort samen weer eens een paar pilsjes pakken?quote:
Als ik aangenomen wordt gaat dit hele topic met elkaar pilsjes pakken zeg ik je!quote:Op maandag 28 december 2015 14:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Binnenkort samen weer eens een paar pilsjes pakken?
Dan wordt er door de zaak een Fust vergeven ter ere van jouw HC-schapquote:Op maandag 28 december 2015 14:43 schreef renwan het volgende:
[..]
Als ik aangenomen wordt gaat dit hele topic met elkaar pilsjes pakken zeg ik je!
HCquote:Op maandag 28 december 2015 14:36 schreef renwan het volgende:
[..]
Het is echt helemaal klote man, kan vanavond gewoon geen Gladiators klappen want moet om 12 uur in Utrecht zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Man man BEDANKT GEERDquote:Op maandag 28 december 2015 14:48 schreef renwan het volgende:
VERDOMME GEWOON GELUKT OOK KAN HET NOG NIET EENS GELOVEN
FUCKING RELAXED GESPREK![]()
![]()
Als dat maar geen roet in het eten gooit... Kun je je legitimeren met je rijbewijs, anders denken ze dat je slordig bent.quote:Op maandag 28 december 2015 14:52 schreef renwan het volgende:
Zo ff naar het gemeentehuis, ff nieuwe IDkaart regelen. Kom erachter dat mijne verlopen is
Ik heb gezegd dat ik net een nieuwe aangevraagd heb, dat papiertje was ook goedquote:Op maandag 28 december 2015 14:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Als dat maar geen roet in het eten gooit... Kun je je legitimeren met je rijbewijs, anders denken ze dat je slordig bent.
GEERDGEERD
GEERD
Altijd goed excuus!quote:Op maandag 28 december 2015 14:54 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb gezegd dat ik net een nieuwe aangevraagd heb, dat papiertje was ook goed
Ik waag me even niet meer aan gokken na die laatste keer Blackjackquote:Op maandag 28 december 2015 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
Denk dat ik vanavond nog effe een poker toernooitje meepak online.
Geerd is meestal afwezig als er OP's gemaakt moeten wordenquote:Op maandag 28 december 2015 15:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Geerd moet trouwens de volgende op eens krijgen.
Ja als hij eens een vrije dag heeftquote:Op maandag 28 december 2015 15:09 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd is meestal afwezig als er OP's gemaakt moeten worden
Ik zei hetquote:Op maandag 28 december 2015 15:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Verdomme rocket league is verslavend
Godver man !!!!quote:Op maandag 28 december 2015 14:48 schreef renwan het volgende:
VERDOMME GEWOON GELUKT OOK KAN HET NOG NIET EENS GELOVEN
FUCKING RELAXED GESPREK![]()
![]()
Naar buiten?quote:Op maandag 28 december 2015 15:16 schreef Geerd het volgende:
Straks ff terug lezen nu broodsmeren omkleden en gaan !!
Het is wel een biertje klappen waard natuurlijk vanavondquote:Op maandag 28 december 2015 15:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver man !!!!![]()
![]()
Vertel is ff dan wat vroegen ze was het een chikie?
Was een chick ja, kom er straks op terug want ben nu ff mobielquote:Op maandag 28 december 2015 15:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver man !!!!![]()
![]()
quote:Op maandag 28 december 2015 15:29 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gefeliciteerd man
Zit de hele middag al te duimen voor je, serieus. Geweldig man.
Nog niet, let nou eens op mensquote:
Maak me nu niet zo druk om morgen dan net om dat telefonische dingquote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Komt goed. Lekker jezelf zijn, flexibel opstellen en dan komt alles goed.
Gefeliciteerd, kaolomooi. Ik ga zo in het café een Weizenbiertje in jouw naam klappen.
Rustig aan bakvis.quote:Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik slaap nog, kutoudje
Wrom duurt het zo lang bel ze bombardeer ze eis duidelijkheid!!11!1!!!2
Deze machinist wat een baas.quote:Op maandag 28 december 2015 15:36 schreef Monopoly het volgende:
Komt goed. Lekker jezelf zijn, flexibel opstellen en dan komt alles goed.
Gefeliciteerd, kaolomooi. Ik ga zo in het café een Weizenbiertje in jouw naam klappen.
GEERDquote:Op maandag 28 december 2015 15:16 schreef Geerd het volgende:
Straks ff terug lezen nu broodsmeren omkleden en gaan !!
Ik geloofde er niet zo in maar verdomme man, ik begin ook al wat beter te worden maar het blijft wel lastig.quote:
Geerd is op mijn post gekomen dwnk ikquote:
Geerd heeft gewoon dikke tieten zitten kijken wat ik je brom.quote:Op maandag 28 december 2015 15:50 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd is op mijn post gekomen dwnk ik
I don't know Ricky, does the Tin Man have a sheet metal cock?quote:Op maandag 28 december 2015 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bubbles, you want to get drunk and smoke some pot?
Helaas werd een beetje krap !!quote:
Daar kan ik over meepratenquote:Op maandag 28 december 2015 15:57 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik begin dik te worden van de drank
Nog 3 dagen!quote:Op maandag 28 december 2015 15:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Daar kan ik over meepraten
Roosje waarom trouw je niet met mij ik wil samen met jou viesdik zijn, en dan wil ik gewoon je lief zijn!quote:Op maandag 28 december 2015 15:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Hoe gaat het Roos ?quote:Op maandag 28 december 2015 15:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Waar mag je vandaag spelen?quote:Op maandag 28 december 2015 15:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jup beetje buitenspelen met treinen !
quote:
Vorig jaar hadden buren en nieuwjaarsborrel gegeven en ik mocht ook komen (aantal mensen maar in totaal van deze verdieping) en ze schonken mijn glas steeds in als het leeg was. Mochten ze er weer één houden én ze nodigen me uit (wat ik niet meer verwachtquote:
Waarom verwacht je niet meer dat ze je uitnodigen?quote:Op maandag 28 december 2015 16:02 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Vorig jaar hadden buren en nieuwjaarsborrel gegeven en ik mocht ook komen (aantal mensen maar in totaal van deze verdieping) en ze schonken mijn glas steeds in als het leeg was. Mochten ze er weer één houden én ze nodigen me uit (wat ik niet meer verwacht, dan beschouw ik dat als voorlopig de laatste keer.
Omdat ik zoveel dronk denk ikquote:Op maandag 28 december 2015 16:04 schreef Cassius het volgende:
[..]
Waarom verwacht je niet meer dat ze je uitnodigen?
Als je echt zoveel dronk hadden ze vast je glas niet steeds bijgevuld.quote:Op maandag 28 december 2015 16:07 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Omdat ik zoveel dronk denk ikWeet sowieso niet of ze het weer doen.
Matig. Niet eens in Groningen.quote:Op maandag 28 december 2015 16:11 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naar enschede - Apeldoorn - enschede - utrecht - zwolle 0009 binnen
Ik wil best een paar kilo's van je overnemen, hoorquote:Op maandag 28 december 2015 15:59 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje een mooie wagen?quote:Op maandag 28 december 2015 15:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik geloofde er niet zo in maar verdomme man, ik begin ook al wat beter te worden maar het blijft wel lastig.
Ouwe baas, hier een Steen voor jou!quote:Op maandag 28 december 2015 15:52 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bubbles, you want to get drunk and smoke some pot?
En nu?quote:Op maandag 28 december 2015 16:20 schreef Geerd het volgende:
Klote zooi koffie op dacht ff stukje controleren ben ik dat hele ding vergeten![]()
Thuis wel in dienst gemeld maar niet megenomen dat word een rustig dagje
Done.quote:Op maandag 28 december 2015 16:28 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Kan iemand mij 1 dm sturen, volgens mij is mijn quote alert/dm zooi weer gefixt.
Heb dlc Takumi wagen geen idee wat allemaal goed is.quote:Op maandag 28 december 2015 16:18 schreef Simterklaas het volgende:
Heb je wel een beetje een mooie wagen?
Trein moet nog wel steeds vertrekken omroepen controle zit er niet in vandaagquote:
Eigenlijk wel, maar hoe raar het ook klinkt het voelt niet bevredigend als je niks doet.quote:Op maandag 28 december 2015 16:24 schreef Simterklaas het volgende:
Hoe werkt dat eigenlijk met controleren? Doen jullie dat gewoon als jullie zin hebben of zo?
Heb ik ook gebruikt, alleen gebruik ik nu weer Breakout. Paarlemoerglans er overheen en klaarkomen gegarandeerdquote:Op maandag 28 december 2015 16:30 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heb dlc Takumi wagen geen idee wat allemaal goed is.
Ja ik merk wel het is lastig en best klote dat ik nu tegen een team moet dat alle 3 veteraan is.quote:Op maandag 28 december 2015 16:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb ik ook gebruikt, alleen gebruik ik nu weer Breakout. Paarlemoerglans er overheen en klaarkomen gegarandeerd
Lekker hoor dit topic is wel alki bemoedigend was je het niet word je het hier welquote:
Jij nog beetje aan de pils ?quote:Op maandag 28 december 2015 16:36 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb ik ook gebruikt, alleen gebruik ik nu weer Breakout. Paarlemoerglans er overheen en klaarkomen gegarandeerd
Ja nogal... Vrij klote wel man ergens ik zuip te veel en ik wil met Roosje wijn drinken maar Roosjequote:Op maandag 28 december 2015 16:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Lekker hoor dit topic is wel alki bemoedigend was je het niet word je het hier wel
Lekker man !! Heb je afgehaald?quote:Op maandag 28 december 2015 17:20 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Tijd om te eten bier met chinees
Nog niet! Bijna!quote:
Ik ben toch benieuwd wat een meet allemaal zou opleverenquote:Op maandag 28 december 2015 17:04 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Voor Roosje zou ik serieus gaan.
Roosje ziet mij helaas niet staan.quote:Op maandag 28 december 2015 17:21 schreef Cassius het volgende:
[..]
Ik ben toch benieuwd wat een meet allemaal zou opleveren
Aah ff opwarmen en weer vreten heerlijk !!!quote:Op maandag 28 december 2015 17:40 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Had dat gisteren nog gedaan. Had nog wat over.
Ze vroegen naar mijn motivatie natuurlijk, wat ik dacht dat het werk inhield, hoe ik op dingen als agressie zou reageren.quote:Op maandag 28 december 2015 15:15 schreef Geerd het volgende:
[..]
Godver man !!!!![]()
![]()
Klopt man had nog een hele bak chinees is echt mijn ding. Kk trek de vijfe open nu, als dit Amerika was kon je Geerd aanklagen voor aanzetten tot alcoholisme.quote:Op maandag 28 december 2015 17:42 schreef Geerd het volgende:
[..]
Aah ff opwarmen en weer vreten heerlijk !!!
Eg wel !!!quote:Op maandag 28 december 2015 17:53 schreef renwan het volgende:
Zo, ff een biertje halen en een pizza laten komen. Ik heb wat te vieren vanavond
quote:Op maandag 28 december 2015 17:53 schreef renwan het volgende:
[..]
Ze vroegen naar mijn motivatie natuurlijk, wat ik dacht dat het werk inhield, hoe ik op dingen als agressie zou reageren.
Heb alles kunnen beantwoorden met voorbeelden van mijn huidige en vorig werk. Daar werd wel op gesopt volgens mij
quote:Op maandag 28 december 2015 18:08 schreef Scuidward het volgende:
Ik denk bij Rocket League steeds aan een serie van Nickelodeon.
Bier in mijn tasquote:Op maandag 28 december 2015 18:11 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Ik denk bij deze sc steeds aan bier.
Braaf betaaldquote:
Je moet natuurlijk niet je toekomstige HC-schap op het spel zetten.quote:
Vanzelfsprekend niet!quote:Op maandag 28 december 2015 18:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet je toekomstige HC-schap op het spel zetten.
Precies !!quote:Op maandag 28 december 2015 18:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk niet je toekomstige HC-schap op het spel zetten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |