Die baas heeft inmiddels het hoogst haalbare level, denk ikquote:
Is wel veel, maar deel het door 10 jaar en je praat over 2 uur per dag.quote:Op maandag 28 december 2015 01:53 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ghehe ik weet niet hoeveel dagen ik in Guild Wars heb gestoken in combinatie met Guild wars 2 zal ik ook wel zoiets halen.
Fuck man had vroeger een geweldige railroad tycoon die was prachtig, misschien was wel een teken man... Jij hebt na rollercoaster tycoon immers een baan bij een park gezochtquote:
Ja, speel je nu nog dan?quote:Op maandag 28 december 2015 01:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Is wel veel, maar deel het door 10 jaar en je praat over 2 uur per dag.
Wat is je steam man? Voeg ik jou ook even toe, Geerd moet me nog accepteren verdommequote:Op maandag 28 december 2015 01:54 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Die baas heeft inmiddels het hoogst haalbare level, denk ik
2 parken, heb ook nog een jaar in de Efteling gewerktquote:Op maandag 28 december 2015 01:54 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Fuck man had vroeger een geweldige railroad tycoon die was prachtig, misschien was wel een teken man... Jij hebt na rollercoaster tycoon immers een baan bij een park gezocht
aah ja, is het nog leuk dan? Ik vond het vroeger wel tof best wat tijd in gestoken maar daarna kwam toch de 3d games en zo, en toen ik het nog eens wilde proberen kon ik niet eens mijn weg vinden alles veranderd. RIP rune med helms farmen bij de lesser demons op dat klote eiland waar iedereen op krabbe viste en ik geen member was dus het zwaar had.quote:Op maandag 28 december 2015 01:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Nee, nu poets ik mijn tanden.
Morgen weer.
Transport tycoon zou best kunnen dat het die was even googlen.quote:Op maandag 28 december 2015 01:55 schreef renwan het volgende:
[..]
2 parken, heb ook nog een jaar in de Efteling gewerkt
Transport Tycoon
JIj hebt veel games manquote:Op maandag 28 december 2015 01:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Trouwens ik heb je toegevoegd op steam Geerd accepteer me eens
Ik speel GTA V met enige regelmaat onlinequote:Op maandag 28 december 2015 01:54 schreef defokkingfoker het volgende:
Iets anders dan gta of battlefield spelen
Ja heb even gekeken had railroad tycoon 3 die was baas manquote:Op maandag 28 december 2015 01:57 schreef Simterklaas het volgende:
Rollercoaster Typhoon was wel echt een bazenspel
Lang verhaal kort, ja het is leuk en het blijft leuk.quote:Op maandag 28 december 2015 01:55 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
aah ja, is het nog leuk dan? Ik vond het vroeger wel tof best wat tijd in gestoken maar daarna kwam toch de 3d games en zo, en toen ik het nog eens wilde proberen kon ik niet eens mijn weg vinden alles veranderd. RIP rune med helms farmen bij de lesser demons op dat klote eiland waar iedereen op krabbe viste en ik geen member was dus het zwaar had.
PlayStation?quote:Op maandag 28 december 2015 01:56 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik speel GTA met enige regelmaat online
Man ik speel 2 echt nog regelmatigquote:Op maandag 28 december 2015 01:57 schreef Simterklaas het volgende:
Rollercoaster Typhoon was wel echt een bazenspel
360quote:
Jijquote:Op maandag 28 december 2015 01:57 schreef renwan het volgende:
[..]
Man ik speel 2 echt nog regelmatig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |