GEERD VOOR PRESIDENT!quote:Op maandag 28 december 2015 01:46 schreef Scuidward het volgende:
Liever nachtportier dan president van Amerika.
Donaldquote:Op maandag 28 december 2015 01:46 schreef Scuidward het volgende:
Liever nachtportier dan president van Amerika.
Het is een frustrerend spel, maar enorm verslavend.quote:Op maandag 28 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Zal ik rocket league kopen of toch maar niet?
Simterklaas is er wel geil vanquote:Op maandag 28 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Bedankt voor het bewijzen van mijn puntquote:Op maandag 28 december 2015 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het is een frustrerend spel, maar enorm verslavend.
Zal niet veel verschillen van FIFAquote:Op maandag 28 december 2015 01:48 schreef renwan het volgende:
[..]
Bedankt voor het bewijzen van mijn punt
Hmm wat denk jij ? 13 euro nu.. Ik twijfel nog misschien moet ik het bij chivalry houden. Anders kunnen we wel samen eens een potje doen.quote:Op maandag 28 december 2015 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Het is een frustrerend spel, maar enorm verslavend.
Het is dat ik niks met auto's hebquote:Op maandag 28 december 2015 01:48 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Zal niet veel verschillen van FIFA
Dit spelquote:Op maandag 28 december 2015 01:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zie het niet als een racer.
Dit is toch echt mijn spel:
[ afbeelding ]
Dat sla ik niet afquote:Op maandag 28 december 2015 01:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Hmm wat denk jij ? 13 euro nu.. Ik twijfel nog misschien moet ik het bij chivalry houden. Anders kunnen we wel samen eens een potje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Moet die kosten dan>??quote:Op maandag 28 december 2015 01:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Was hij lekker?quote:Op maandag 28 december 2015 01:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Heb ook wel eens met een andere FOK!ker gespeeld.
14 euro in de sale man.quote:
Haha ja ik kan hem wel kopen het is of total war attila of rocket league. En tja total war ik kan rome II ook nog spelen en misschien koop ik attila ook nog wel..quote:Op maandag 28 december 2015 01:50 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dat sla ik niet afHeb ook wel eens met een andere FOK!ker gespeeld.
Welke is dat sneeuw ?quote:Op maandag 28 december 2015 01:50 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ik zie het niet als een racer.
Dit is toch echt mijn spel:
[ afbeelding ]
http://store.steampowered.com/app/219640/quote:
Ik heb 280 dagen in mijn favoriete spel.quote:Op maandag 28 december 2015 01:52 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
http://store.steampowered.com/app/219640/
Zou hem direct kopen als ik jou was... Ik heb er 107 uur ingestoken.
Welke?quote:Op maandag 28 december 2015 01:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik heb 280 dagen in mijn favoriete spel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |