SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Aah nouja zolang je er maar lol aan hebt toch?quote:Op maandag 28 december 2015 01:57 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Lang verhaal kort, ja het is leuk en het blijft leuk.
Maar ook tunnelvisie want ik heb geen zin om nu nog helemaal een ander spel in te duiken.
Zie DM.quote:Op maandag 28 december 2015 01:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Simterklaas wat is je steam man?
Exact!quote:Op maandag 28 december 2015 01:58 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Aah nouja zolang je er maar lol aan hebt toch?
HOU OP, DIE ZENUWEN MAN!quote:Op maandag 28 december 2015 01:58 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Exact!
NEWSFLASH: RENWAN GAAT VANDAAG VOOR HC.
Ik vond het even een feitje wat in de eerste paar reacties vermeld moest worden voor de onwetende lezer.quote:
Ikke niet tellen kanquote:
Dankjequote:Op maandag 28 december 2015 01:59 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik vond het even een feitje wat in de eerste paar reacties vermeld moest worden voor de onwetende lezer.
Ik heb serieus nooit mijn vingers aan Habbo gebrandquote:Op maandag 28 december 2015 02:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Trouwens habbo was ook baas... ik was beste vrienden met .samsung... die gast was de grootste cheater.. hoe denk je anders dat hij de rijkste op habbo was..
Hoop voor je dat je een chikie aan de lijn krijgt !!Met een rustige zwoele stem voel je je meteen relaxquote:
Heb eens een habbo raid gedaan met 4chan toen ik jong wasquote:Op maandag 28 december 2015 02:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Trouwens habbo was ook baas... ik was beste vrienden met .samsung... die gast was de grootste cheater.. hoe denk je anders dat hij de rijkste op habbo was..
Ik heb die rustige zwoele stem met haags accent alquote:Op maandag 28 december 2015 02:00 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hoop voor je dat je een chikie aan de lijn krijgt !!Met een rustige zwoele stem voel je je meteen relax
PrOAT MESTREECHS MIT MICH!quote:Op maandag 28 december 2015 02:01 schreef renwan het volgende:
[..]
Ik heb die rustige zwoele stem met haags accent al
Verchet!quote:
Dit wijf, neppe kutsjeng dat ze isquote:
Niet weten van de haat tussen 010 en 020quote:
Ben Limburger man.quote:Op maandag 28 december 2015 02:07 schreef renwan het volgende:
[..]
Niet weten van de haat tussen 010 en 020
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |