SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!
[ Bericht 2% gewijzigd door H0D3NPYL op 28-12-2015 01:09:38 ]Moeten zij weten
Wel in een korf hoor, voor de volledigheid.quote:Op zondag 27 december 2015 23:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Scuidward als inspirator voor een mooie tuin fik
Zeker zeker, maar toch. Sommige mensen hebben inspiratie nodig voor grotere daden!quote:Op zondag 27 december 2015 23:46 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Wel in een korf hoor, voor de volledigheid.
FROM THE OTHER SIIIIIDEquote:
wijn is op z'n tijd ook lekker. Als ie rood is iigquote:Op maandag 28 december 2015 00:00 schreef renwan het volgende:
Ik heb vanavond een fles wijn van een gast gekregen. Wat moet ik met wijn?
Bier
Ik de grond gooien en erop gaan stampen en dan hij zo maar mijn fles en dan jij je gaf hem toch aan mij ??quote:Op maandag 28 december 2015 00:00 schreef renwan het volgende:
Ik heb vanavond een fles wijn van een gast gekregen. Wat moet ik met wijn?
Bier
quote:Op maandag 28 december 2015 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik de grond gooien en erop gaan stampen en dan hij zo maar mijn fles en dan jij je gaf hem toch aan mij ??
Of kapot gooien terwijl je erop springt terwijl je zingt "Hoeren wijn, hoeren wijn"quote:Op maandag 28 december 2015 00:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik de grond gooien en erop gaan stampen en dan hij zo maar mijn fles en dan jij je gaf hem toch aan mij ??
All hail the sideboob.quote:Op maandag 28 december 2015 00:02 schreef M4rc0 het volgende:
Het betreurt me dat het verheerlijken van Geerd hier niet centraal staat.
Geerd
Uh?quote:
Moet je ook niet doen! Je moet weerstand opbouwen!quote:Op maandag 28 december 2015 00:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja zit half bezopen de OP te veranderen, klikte op quote
Wat heb je op dan?quote:Op maandag 28 december 2015 00:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Ja dat ken ik ook welquote:Op maandag 28 december 2015 00:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Om te beginnen aanvaard zonder -t schrijven.quote:Op maandag 28 december 2015 00:12 schreef defokkingfoker het volgende:
Sorry geerd.. ik had gister gezondigd. Gisteravond heb ik 2 delen van de KLB SC geopend.
Ik aanvaardt iedere straf die u mij zult geven.
kut autocorrectquote:Op maandag 28 december 2015 00:15 schreef Cassius het volgende:
[..]
Om te beginnen aanvaard zonder -t schrijven.
diepe shitquote:Op maandag 28 december 2015 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik typ wat ik denk.. en gedachten mogen niet verandert worden.
Dan moet je je autocorrect ook uitzetten.quote:Op maandag 28 december 2015 00:17 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik typ wat ik denk.. en gedachten mogen niet verandert worden.
Ja shit ik lees dit zo thuis welquote:Op maandag 28 december 2015 00:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
En Cassius, heeft mijn sleutel ontvangen.
[ afbeelding ]
Vanaf nu is hij een profeet, die zit op mijn zetel. Die ik heb verlaten om ter helle te dalen, om af te rekenen met zij die Geerd niet verheerlijken of eren. Vanaf nu ga ik niet meer stilzwijgen ik heb 2 dagen gegeven waarin men zich kon verbeteren. Helaas doen ze aan afgoderij, ketterij, verheerlijken ze zichzelf en vergeten ze Geerd.
Cassius zal van mijn zetel regeren, als een profeet, dat wil zeggen iemand die het volk haat. Een profeet is niet geliefd een profeet is een herder die zorgt dat niemand afdwaalt de profeet is de party pooper die men erop wijst dat ze Geerd niet goed eren en zichzelf verheerlijken.
Ik ga dan ook het zwaard heffen en voor Geerds glorie werken, dit kon ik niet als profeet. Want een profeet verspreid Geerds woord. Maar die zijn niet nodig als ze Geerds woord in een brij veranderen van gespuis en geharrewar, ik kom hier met het zwaard.
Heil Geerd, Cassius staat onder Geerd. Is het niet eens waard zijn schoenen te mogen poetsen. Als je mensen wil verheerlijken moet je niet hier zijn. Enkel Geerd telt. Buiten Geerd is iedereen gelijk.quote:
Geerd u hakbarquote:Op maandag 28 december 2015 00:21 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Heil Geerd, Cassius staat onder Geerd. Is het niet eens waard zijn schoenen te mogen poetsen. Als je mensen wil verheerlijken moet je niet hier zijn. Enkel Geerd telt. Buiten Geerd is iedereen gelijk.
quote:
Neem dat dan terug, Cassius hoort niet vereerd te worden. Ik ben gekomen om het onkruid te wieden met mijn sikkel. Om een pad vrij te banen voor Geerd.quote:Op maandag 28 december 2015 00:22 schreef defokkingfoker het volgende:
Cassius![]()
![]()
De profeet die verkeerde -t's aanpakt
Oké dan!quote:Op maandag 28 december 2015 00:19 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
En Cassius, heeft mijn sleutel ontvangen.
[ afbeelding ]
Vanaf nu is hij een profeet, die zit op mijn zetel. Die ik heb verlaten om ter helle te dalen, om af te rekenen met zij die Geerd niet verheerlijken of eren. Vanaf nu ga ik niet meer stilzwijgen ik heb 2 dagen gegeven waarin men zich kon verbeteren. Helaas doen ze aan afgoderij, ketterij, verheerlijken ze zichzelf en vergeten ze Geerd.
Cassius zal van mijn zetel regeren, als een profeet, dat wil zeggen iemand die het volk haat. Een profeet is niet geliefd een profeet is een herder die zorgt dat niemand afdwaalt de profeet is de party pooper die men erop wijst dat ze Geerd niet goed eren en zichzelf verheerlijken.
Ik ga dan ook het zwaard heffen en voor Geerds glorie werken, dit kon ik niet als profeet. Want een profeet verspreid Geerds woord. Maar die zijn niet nodig als ze Geerds woord in een brij veranderen van gespuis en geharrewar, ik kom hier met het zwaard.
Ik sluit mij aan bij renwan, dit besluit moet in overleg met Geerd genomen worden. Ik stem voor een vergadering tussen de profeten en Geerd God.quote:Op maandag 28 december 2015 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Oké dan!
Ten eerste, ik heb niks tegen Cassius! Topgozer!![]()
Echter zie ik niet in waarom jij je troon als profeet zomaar zou moeten verlaten. Het woord van Geerd verkondigen is belangrijk maar Geerd beschermen en zijn heilige café is ook een taak van een profeet.
Jij kan dat als de beste, beter dan ik het kan dus ik vind niet dat dit zomaar besloten mag worden.
Ik laat het oordeel aan Geerd
Cassius is prima, daarom stelde ik hem aan.quote:Op maandag 28 december 2015 00:30 schreef renwan het volgende:
[..]
Oké dan!
Ten eerste, ik heb niks tegen Cassius! Topgozer!![]()
Echter zie ik niet in waarom jij je troon als profeet zomaar zou moeten verlaten. Het woord van Geerd verkondigen is belangrijk maar Geerd beschermen en zijn heilige café is ook een taak van een profeet.
Jij kan dat als de beste, beter dan ik het kan dus ik vind niet dat dit zomaar besloten mag worden.
Ik laat het oordeel aan Geerd
Profeten hebben niets te zeggen, alleen Geerd. Dat is het probleem met het hele profeetschap.quote:Op maandag 28 december 2015 00:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik sluit mij aan bij renwan, dit besluit moet in overleg met Geerd genomen worden. Ik stem voor een vergadering tussen de profeten en Geerd God.
Ik zie hier geen profeten elkaar verheerlijken of zichzelf verheerlijken. Ik zit goffedomme toch niet voor niks om de haverklap in de KLB SC om onze mensen tot rust te manen en als een idioot de OP te houden om zo een kaap te voorkomen?quote:Op maandag 28 december 2015 00:34 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Cassius is prima, daarom stelde ik hem aan.
Omdat profeten elkaar en zichzelf zijn gaan verheerlijken. Cassius is meer waard als profeet dan mij, omdat hij dat niet doet. Hij eert Geerd, wat ik zie is dwalingen waarin Steen wordt vereerd, waarin bier wordt vereerd. Waarin Remqo wordt vereerd, je Remqo maakte een bazepaint en ik ben hem dankbaar. Maar om jezelf dan de zoon van Geerd te noemen alsof je Jezus bent en dan een vrede te stichten met een sc die ons steeds komt binnenvallen. Waar waren jullie allemaal, lekker vrede? Geerd zei leven en laten leven, Geerd zei niet, 'Leven en vrede maken.' Er was geen vrede nodig, fuck we hebben helemaal niks gemeen met de KLB SC er is niemand hier in deze hele fockin reeks die zwaar in de KLB SC zit, dus ik snap niet waarom we oorlog hadden en vrede nodig was.
Om Geerd te beschermen, is goed. Een gevestigde SC binnenhalen is een doodsteek voor Geerd, want die hebben hun eigen SC sekte, en die gaan niet Geerd de ware God verheerlijken, die komen hier enkel om bier te zuipen en liedjes te posten dat is een dwaling dat is niet goed. En het wordt tijd dat ook de profeten stoppen met elkaar en zichzelf te verheerlijken en dat we gewoon weer voor Geerd kiezen.
Kies voor Geerd, blijf bij Geerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |