Klap voor zijn harses gekregen ?quote:Op zondag 27 december 2015 23:27 schreef Cassius het volgende:
[..]
Nee, dat heeft 'ie toen ook wel ondervonden
Nou, jullie lezen het, Cassius als promovendus.quote:Op zondag 27 december 2015 22:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Nee, heb me toch weer bedacht man het gaat hem niet worden. Ik draag Cassius op als profeet om mijn mantel over te nemen. Wil er niks meer mee te maken hebben mensen verheerlijken figuren buiten Geerd.
Komt wel erg dichtbij zo, andere mensen bedoel ik dan!quote:Op zondag 27 december 2015 23:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Politie aan de deur, Geenstijl klopjacht, dat soort dingen.
Boefjequote:Op zondag 27 december 2015 23:29 schreef Scuidward het volgende:
Heb ook weleens politie aan de deur gehad.
Nee ik had gebeld, dacht dat er iemand aan het gillen was om 03:30 's nachts. Was waarschijnlijk ook wel zo, maar kans was groter dat het mensen waren die terugkwamen van het stappen. Ik had spacecake op en ik dacht aan een moord.quote:
Heb door een huisgenootje wel eens 5 keer in een week politie aan de deur gehad omdat deze gast fittie had met de lokale hangjeugdquote:Op zondag 27 december 2015 23:29 schreef Scuidward het volgende:
Heb ook weleens politie aan de deur gehad. Loos alarm.
Hoe is dat opgehouden dan? Met de vuist?quote:Op zondag 27 december 2015 23:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb door een huisgenootje wel eens 5 keer in een week politie aan de deur gehad omdat deze gast fittie had met de lokale hangjeugd![]()
Gelukkig bewoonde ik de zolderkamer
quote:Op zondag 27 december 2015 23:28 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Nou, jullie lezen het, Cassius als promovendus.
Uiteindelijk hebben we die gast het huis uitgetraptquote:Op zondag 27 december 2015 23:32 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hoe is dat opgehouden dan? Met de vuist?
Zijn vaak wel de leukste huisfeesten, als er ook even politie bij komt kijken.quote:Op zondag 27 december 2015 23:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk hebben we die gast het huis uitgetrapt
Huisfeesten zijn geslaagd als de day after een discussie gaande is of er eerst de brandweer of politie gebeld had moeten wordenquote:Op zondag 27 december 2015 23:34 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zijn vaak wel de leukste huisfeesten, als er ook even politie bij komt kijken.
Hoeven ze nog niet eens uit de kleren te gaan!
Met O&N in Eindhovenquote:Op zondag 27 december 2015 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Huisfeesten zijn geslaagd als de day after een discussie gaande is of er eerst de brandweer of politie gebeld had moeten worden
Wat is de context?quote:Op zondag 27 december 2015 23:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Huisfeesten zijn geslaagd als de day after een discussie gaande is of er eerst de brandweer of politie gebeld had moeten worden
Per ongeluk een boom in een nabij gelegen parkje in de fik gestokenquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 23:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Per ongeluk een boom in een nabij gelegen parkje in de fik gestoken
Volgens mij was daar de context van dat we wilden BBQ'en maar geen kolen meer hadden, maar dat weet ik niet meer zekerquote:
Hmmmm, ik heb weleens een uur lang met mijn aansteker tegen een stokje aan zitten stoken maar dat werkte niet. Denk wel dat ik de inspirator was van het vuurtje waarbij de halve tuin in rook opging (stond ook veel zooi in die tuin).quote:Op zondag 27 december 2015 23:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Volgens mij was daar de context van dat we wilden BBQ'en maar geen kolen meer hadden, maar dat weet ik niet meer zeker
Lolquote:Op zondag 27 december 2015 23:28 schreef Cassius het volgende:
[..]
Politie aan de deur, Geenstijl klopjacht, dat soort dingen.
Scuidward als inspirator voor een mooie tuin fikquote:Op zondag 27 december 2015 23:44 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Hmmmm, ik heb weleens een uur lang met mijn aansteker tegen een stokje aan zitten stoken maar dat werkte niet. Denk wel dat ik de inspirator was van het vuurtje waarbij de halve tuin in rook opging (stond ook veel zooi in die tuin).
Ach, voor een mooie fik heb je soms een hele kleine aanleiding nodig.
Zeker eerste keer dronkenquote:Op zondag 27 december 2015 23:44 schreef H0D3NPYL het volgende:
Zag net vier 16-jarige jongens buiten staan. Doet er een z'n broek uit en de rest gaat het filmen?
De jeugd v tegenwoordig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |