Haha prima, ik ga zo even zoekenquote:Op zondag 27 december 2015 20:08 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Het is meer de bedoeling dat je zélf een geschikt plaatje aanlevert. Hier kan ik niet zoveel mee
Kijk eens:quote:Op zondag 27 december 2015 20:09 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Het zijn thumbnails, ik zou graag dat je de gene kiest die jou het beste uitkomt. Als maar goed eruit komt dat de persoon doet lijden, beetje zoals ik nu heb maar misschien kan jij ze wat beter op maat maken ik ben daar mega slecht in. Denk dat de twed wel mooi is waar de man op het hakblok ligt, maar de eerste en laatste zijn ook mooi, als ze maar kunnen zien dat de man in de UI is aan het lijden en de dood van de goddelijke status van Geerd berouwd.
Bedankt.
Bedankt man, misschien keer ik terug om Geerd in glorie te herstellen.quote:Op zondag 27 december 2015 21:59 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Kijk eens:
[ afbeelding ]
Ik hoop oprecht dat je je verdriet een plaatsje kan geven..
quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Bedankt man, misschien keer ik terug om Geerd in glorie te herstellen.
Nee, heb me toch weer bedacht man het gaat hem niet worden. Ik draag Cassius op als profeet om mijn mantel over te nemen. Wil er niks meer mee te maken hebben mensen verheerlijken figuren buiten Geerd.quote:
Die tweede ga ik gebruiken!quote:
Heb je de post hierboven gelezen? Alle UI's zijn geconfiskeert.quote:Op maandag 28 december 2015 14:52 schreef M4rc0 het volgende:
Ivm het verhuizen naar een nieuwe woning heb ik momenteel niet meer zoveel tijd. Ik kan dus ook niet beloven dat je UI erg snel klaar is.
Graag begrip hier voor
En deze man maar klagen over het niveau in ONZquote:Op maandag 28 december 2015 15:10 schreef vaduz het volgende:
[..]
Heb je de post hierboven gelezen? Alle UI's zijn geconfiskeert.
De werkzaamheden van de UI!politie niet serieus nemen.quote:Op maandag 28 december 2015 15:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
En deze man maar klagen over het niveau in ONZ
Ligt eraan wat de verdere sancties zijn..quote:Op maandag 28 december 2015 15:45 schreef vaduz het volgende:
[..]
De werkzaamheden van de UI!politie niet serieus nemen.
Vraag maar aan CousinEddy.quote:Op maandag 28 december 2015 16:09 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de verdere sancties zijn..
Verder raad ik aan dit topic te lezen: ONZ / Nachtbaggerquote:Op maandag 28 december 2015 16:09 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat de verdere sancties zijn..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |