Net als Jellequote:Op zondag 27 december 2015 21:48 schreef Anoonumos het volgende:
Newton zit de vijfjes weer lekker te raken
Met frank is niks mee meequote:Op zondag 27 december 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Mooi moment om Barney even terug te kijken met Engels commentaargenot.
Ga je ava eerst maar eens veranderenquote:
Je motiveert mij slechts hem te houdenquote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ga je ava eerst maar eens veranderen
Oppassen, zo meteen gaat die alzheimerpatient een tr plaatsenquote:Op zondag 27 december 2015 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je motiveert mij slechts hem te houden
Ik ben in diepe rouw. Voor het eerst sinds het vorige WK eindelijk een goede metsj van mijn held, 98+ gemiddeld en een nederlaag als dank.quote:
Bonkers betekent zoiets als "gestoord zijn". Hij heeft ook psychische problemen, maar daar heeft hij veel minder last van de laatste tijd ( zo'n lekker wijf doet wonderen ).quote:
Maar dan had hij eerst zelfspot en nu hij beter is niet meerquote:Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Bonkers betekent zoiets als "gestoord zijn". Hij heeft ook psychische problemen, maar daar heeft hij veel minder last van de laatste tijd ( zo'n lekker wijf doet wonderen ).
Maar omdat het beter met hem gaat, heeft hij nu niet Bonkers meer als opkomst nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |