Volledig schemaquote:Evening Session (7pm-11pm)
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Afternoon Session (1pm-5pm)
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas
Wade/Newton v Evans/Caven
Evening Session (7pm-11pm)
A Lewis/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.
[ Bericht 1% gewijzigd door Nattekat op 27-12-2015 21:55:00 ]"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
quote:
Ik neem aan dat jij 2007 bent vergeten?quote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het met mij eens bent dat lakeside niet serieus te nemen als wk.
Ik vind ook datde pdc lakeside niet moet erkennen.
Toen zat ik in kuala lumpurquote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
Ik neem aan dat jij 2007 bent vergeten?
Deze reeks zal nooit meer hetzelfde zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 21:47 schreef klaasweetalles het volgende:
het is ME GELUKT
IK HEB EEN TOPIC GEOPEND![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Doe ik ookquote:Op zondag 27 december 2015 21:48 schreef Anoonumos het volgende:
Newton zit de vijfjes weer lekker te raken
Net als Jellequote:Op zondag 27 december 2015 21:48 schreef Anoonumos het volgende:
Newton zit de vijfjes weer lekker te raken
Met frank is niks mee meequote:Op zondag 27 december 2015 21:49 schreef Mani89 het volgende:
Mooi moment om Barney even terug te kijken met Engels commentaargenot.
Ga je ava eerst maar eens veranderenquote:
Je motiveert mij slechts hem te houdenquote:Op zondag 27 december 2015 21:51 schreef Merode32 het volgende:
[..]
Ga je ava eerst maar eens veranderen
Oppassen, zo meteen gaat die alzheimerpatient een tr plaatsenquote:Op zondag 27 december 2015 21:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je motiveert mij slechts hem te houden
Ik ben in diepe rouw. Voor het eerst sinds het vorige WK eindelijk een goede metsj van mijn held, 98+ gemiddeld en een nederlaag als dank.quote:
Bonkers betekent zoiets als "gestoord zijn". Hij heeft ook psychische problemen, maar daar heeft hij veel minder last van de laatste tijd ( zo'n lekker wijf doet wonderen ).quote:
Maar dan had hij eerst zelfspot en nu hij beter is niet meerquote:Op zondag 27 december 2015 21:53 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
[..]
Bonkers betekent zoiets als "gestoord zijn". Hij heeft ook psychische problemen, maar daar heeft hij veel minder last van de laatste tijd ( zo'n lekker wijf doet wonderen ).
Maar omdat het beter met hem gaat, heeft hij nu niet Bonkers meer als opkomst nummer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |