toch werkt het wel positief als ze vroeg in het alfabet staanquote:
twents mag ook niet?quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen jullie aangeven wanneer het afgelopen is?
Dialectmuziek.
Prachtige lijstquote:Op zondag 27 december 2015 21:41 schreef F.Begbie het volgende:
De SNOB2000 is ook online, voor wie interesse heeft. http://ondergewaardeerdeliedjes.nl/2015/12/27/9195/
Ik ben bij het stemmen ook nauwelijks voorbij de C gekomenquote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef peaceman het volgende:
[..]
toch werkt het wel positief als ze vroeg in het alfabet staan
Ik word vaak voor Limburger uitgemaakt als ze me horen praten( woon ook in Gelderland )quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef LDS het volgende:
Als Gelderlander kan ik dit dus gewoon helemaal meezingen
zie je wel... dat onderstreept wat ik zei.quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben bij het stemmen ook nauwelijks voorbij de C gekomen
Daar gaat dit liedje juist over:quote:Op zondag 27 december 2015 21:40 schreef laxus13 het volgende:
Ik heb totaal niks met de kerk maar dit kan me wel bekoren
quote:Maakt het wat uit, o Heer
Dat ik niet bid
'k Ben niet hervormd of zo
Niet katholiek
Ik kom alleen maar, Heer
Voor de muziek
Dat is misschien nog wel erger. Ik heb een bloedhekel aan dialectmuziek. Ik zie ook Twentse spreuken voorbij komen op facebook en vraag me dan af, waarom???quote:
alle nummers van blof er in gedrukt?quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben bij het stemmen ook nauwelijks voorbij de C gekomen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |