Ik haat BLoasmuziek. Dan gaat uit protest de T2K uit.quote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
In ieder geval beter dan Bloasmuziek.
Someren nog meerquote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef cafca het volgende:
[..]
Eindhoven is dan ook de grens van Limburg
Nou dit is een behoorlijk dialect hoorquote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef Nizno het volgende:
Wist je al dat je weer kan luisteren Diaan?
Ik zet Clannad wel vaak aan als ik rustig in de trein zit, heel ontspannendquote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef Grutsk het volgende:
Oh zulke muziek vind ik dus stiekem best mooi
Ik ook, laatste theatershow van ze ook, dat stuk met de roadies die zelf even gaan jammen.quote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb ze verschillende keren live gezien in t theater. Maken er echt een leuke show van en hebben plezier in wat ze doen.
Die kunnen we allemaal wel missenquote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staan ook Friese nummers in de lijst maar ik denk dat ik die moet missen.
Dit is toch geen Nederlands dialect?quote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan moet je 'm nu ook even uit laten staan.
Het heeft wel een beetje een dolfijnenmuziek in de natuurwinkelgehalte maar het is inderdaad heel rustgevendquote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zet Clannad wel vaak aan als ik rustig in de trein zit, heel ontspannend
Dit vraagt om een dancebeat eronder.quote:Op zondag 27 december 2015 21:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zenuwmuziek maar deze kan ik wel hebben.
Tijd voor Wade - Newton
quote:Op zondag 27 december 2015 21:47 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Als ik op straat pis, loopt mijn zeikstraal zo Limburg binnen..
ik ses nog tegen die oelewapper, het ken netquote:
Die muziek heb ik ooit gekregen van iemand, was geen succes, ik werd er bloednerveus van.quote:Op zondag 27 december 2015 21:47 schreef Grutsk het volgende:
[..]
Het heeft wel een beetje een dolfijnenmuziek in de natuurwinkelgehalte maar het is inderdaad heel rustgevend
Ah das om de hoekquote:
Die is erquote:Op zondag 27 december 2015 21:48 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit vraagt om een dancebeat eronder.
Je had het ook niet over Nederlands dialect maar dialect. Kan ik 't weten.quote:Op zondag 27 december 2015 21:47 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is toch geen Nederlands dialect?
Is dit alles?quote:Op zondag 27 december 2015 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Beste van Doe Maar en de enige die ik echt graag luister.
Dit is geen dialect, maar een taal.quote:Op zondag 27 december 2015 21:46 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nou dit is een behoorlijk dialect hoor
Waar jij woont?quote:
Veenwoude!!quote:
Hilvarenbeek?quote:
quote:
En dat isquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Je had het ook niet over Nederlands dialect maar dialect. Kan ik 't weten.
Geeft niet hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Je had het ook niet over Nederlands dialect maar dialect. Kan ik 't weten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |