Veel (voormalig) Nijmegenaren die ik ken klinken ook zo.quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik word vaak voor Limburger uitgemaakt als ze me horen praten( woon ook in Gelderland )![]()
Kun je beter voor Limburger worden uitgemaakt dan voor Gelderlanderquote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik word vaak voor Limburger uitgemaakt als ze me horen praten( woon ook in Gelderland )![]()
Jij spreekt toch ook dialect?quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen jullie aangeven wanneer het afgelopen is?
Dialectmuziek.
Ja, die Arie Ribbens heeft een breed repertoire.quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben bij het stemmen ook nauwelijks voorbij de C gekomen
Het dialect van de noordelijke provinciesquote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel erger. Ik heb een bloedhekel aan dialectmuziek. Ik zie ook Twentse spreuken voorbij komen op facebook en vraag me dan af, waarom???![]()
![]()
Stukje identiteit is dat voor sommigenquote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat is misschien nog wel erger. Ik heb een bloedhekel aan dialectmuziek. Ik zie ook Twentse spreuken voorbij komen op facebook en vraag me dan af, waarom???![]()
![]()
Zoals het hoort.quote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jij spreekt toch ook dialect?
Of zeg je voortaan ook friet?
He he hequote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het dialect van de noordelijke provincies
Ja dat vraag ik me ook vaak af. In NL zijn ze prima.quote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ik was even weg.quote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef Mani89 het volgende:
Ik voel een cultuurkloof met de rest van dit topic.
Ben je gekquote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
alle nummers van blof er in gedrukt?
Wer ken ik dy fine?quote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staan ook Friese nummers in de lijst maar ik denk dat ik die moet missen.
ik heb ze ook wel eens live gezien, maar ik vind het gewoon niet zo leuk.quote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Heb ze verschillende keren live gezien in t theater. Maken er echt een leuke show van en hebben plezier in wat ze doen.
Dan moet je 'm nu ook even uit laten staan.quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef Diaan73 het volgende:
Kunnen jullie aangeven wanneer het afgelopen is?
Dialectmuziek.
Nee geen dialect, ik heb Twents accent. Dat is anders.quote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef D. het volgende:
[..]
Jij spreekt toch ook dialect?
Of zeg je voortaan ook friet?
Eindhoven is dan ook de grens van Limburgquote:Op zondag 27 december 2015 21:44 schreef laxus13 het volgende:
Zelfs als Brabander kan ik dit waarderen
Jij blij.quote:Op zondag 27 december 2015 21:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staan ook Friese nummers in de lijst maar ik denk dat ik die moet missen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |