Volledig schemaquote:Evening Session (7pm-11pm)
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Afternoon Session (1pm-5pm)
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas
Wade/Newton v Evans/Caven
Evening Session (7pm-11pm)
A Lewis/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
Raak je er niet opgewonden van?quote:Op zondag 27 december 2015 20:51 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat heb jij een lelijke UI trouwens. Mijn god.
Het maakt me eigenlijk niet zo veel uit wie dit wint.quote:Op zondag 27 december 2015 20:50 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Jij waait ook met alle winden mee he.
Oh nouja, ik klaag nietquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 20:52 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nu is het weer BarneyArmy-time
Zei hij dat echt zonder dt?quote:Op zondag 27 december 2015 20:53 schreef La_Moustache het volgende:
Kneus Co met zijn 'dit word een eitje'
Anna is mijn eerste grote liefde.quote:Op zondag 27 december 2015 20:54 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Mani vond dit een leuke serie.
En een goed woordje doen, in de hoop dat Barney mee mag doen met de PL.quote:Op zondag 27 december 2015 20:54 schreef bechirti het volgende:
Bunting gaat barney troosten zometeen
Zonde dat Hulzebosch van hem verloorquote:Op zondag 27 december 2015 20:55 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik dacht Sascha Visser. Lijkt me wel een leuke jongen voor jou.
Nieuwe snackbarquote:Op zondag 27 december 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Het roer moet om, ander materiaal, nieuwe mental coach.
Dat was toch Angenent?quote:Op zondag 27 december 2015 20:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zonde dat Hulzebosch van hem verloor
Iedereen kan wel een beetje haags kwartiertje gebruiken.quote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Haags kwariertje heeft barny wel nodig
Nou nou nouquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
KOM OP NOU BARNEY VIEZE VETTE CHOLERA HAGENEES
neem je pilletje hansquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken mensen die aan cholera zijn gestorven.quote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
rustaaaagquote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Zo, hoe is het?quote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Mijn excuses.quote:Op zondag 27 december 2015 20:57 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ik ken mensen die aan cholera zijn gestorven.
quote:Op zondag 27 december 2015 20:56 schreef Mani89 het volgende:
Dat was de Elfstedentocht...who cares...quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 20:59 schreef Zorro het volgende:
Het wordt tijd dat de top2000 weer verder gaat. Toen ik daar was ging dit veel beter.
Casualquote:Op zondag 27 december 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga even een Chouffe opentrekken tegen de stress.
Je hele spaarpot ingezet op Barnesnuffel?quote:Op zondag 27 december 2015 21:00 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga even een Chouffe opentrekken tegen de stress.
Hij steunt dit jaar geen enkele Nederlander, behalve Jelle. Maar dat geeft niet, Stijn is nog jong. Dat begrijpen wij allemaal..quote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef luckass het volgende:
Stijn zou liever 4-0 voor Bunting zien. Walgelijk.
Ja sorry ik heb geen IPA's die 12 jaar hebben liggen rijpen bij de monniken in de Himalaya.quote:
Welnee, teamfebo loopt nu uit na 3-2 en breekt een gedesillusioneerde #buntgod in de 6e set en braneyarmy houdt vervolgens een emotionele speech voor bunting met veel opa emotiequote:
Alleen mijn hart.quote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef danos het volgende:
[..]
Je hele spaarpot ingezet op Barnesnuffel?
IPA moet je ook vers drinkenquote:Op zondag 27 december 2015 21:02 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sorry ik heb geen IPA's die 12 jaar hebben liggen rijpen bij de monniken in de Himalaya.
Al zou ik die wel toasten.
jong en jelle is een gevaarlijke combiquote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij steunt dit jaar geen enkele Nederlander, behalve Jelle. Maar dat geeft niet, Stijn is nog jong. Dat begrijpen wij allemaal..
Ik word blij van deze post.quote:Op zondag 27 december 2015 21:02 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Welnee, teamfebo loopt nu uit na 3-2 en breekt een gedesillusioneerde #buntgod in de 6e set en braneyarmy houdt vervolgens een emotionele speech voor bunting met veel opa emotie
Hoe moeten zij dat nou weten.quote:Op zondag 27 december 2015 21:02 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
IPA moet je ook vers drinken
Jelle en Stijn doen t met elkaarquote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hij steunt dit jaar geen enkele Nederlander, behalve Jelle. Maar dat geeft niet, Stijn is nog jong. Dat begrijpen wij allemaal..
Beter dan.quote:
Vreemd vooral, gigantisch schommelende gemiddeldes per set, waarbij ze elkaar steeds afwisselen.quote:
18- is hij, dan begrijpen we het allemaalquote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed verhaal, niet gelezen!quote:Op zondag 27 december 2015 21:04 schreef Zipportal het volgende:
Jan Verhaas
Jan Verhaas (2013)
Jan Verhaas (Maassluis, 5 oktober 1966) is een Nederlands snookerscheidsrechter.
Als eerste niet-Brit is hij er in geslaagd de top te bereiken in zijn tak van sport door al verschillende grote finales te hebben geleid.
Hij werd ontdekt in 1991, op 25-jarige leeftijd, tijdens een toernooi in Rotterdam. De internationale snookerbond zag hier een goede mogelijkheid tot internationalisatie van de snookersport.
Ook is hij een aantal jaren scheidsrechter geweest bij nine-ball-pooltoernooien.
Mijlpalen[bewerken]
1993 - eerste professionele wedstrijd, tussen Tony Drago en Steve Davis.
2003 - finale World Snooker Championship tussen Mark Williams en Ken Doherty.
2006 - finale World Snooker Championship tussen Peter Ebdon en Graeme Dott.
13 december 2006 - kwartfinale UK Championship tussen Stephen Hendry en Ronnie O'Sullivan, waarin O'Sullivan opgaf bij een achterstand van 1-4.
17 december 2006 - finale UK Championship tussen Stephen Hendry en Peter Ebdon, gewonnen door Ebdon met 6-10.
21 januari 2007 - finale The Masters tussen Ronnie O'Sullivan en Ding Junhui.
4 en 5 mei 2008 - finale World Snooker Championship tussen Ali Carter en Ronnie O'Sullivan.
18 januari 2009 - finale Masters tussen Ronnie O'Sullivan en Mark Selby.
30 april en 1 mei 2009 - halve finale World Snooker Championship tussen John Higgins en Mark Allen.
10 mei 2009 - Finale World Series tussen John Higgins en Shaun Murphy te Portimao-Portugal.
20 september 2010 - Eerste ronde waar Ronnie O'Sullivan Mark King vraagt wat de bonus is op een 147 en overgehaald moet worden om de laatste zwarte te potten.
1 mei 2011 en 2 mei 2011 - finale World Snooker Championship tussen Judd Trump en John Higgins
5 mei 2013 en 6 mei 2013 - finale World Snooker Championship tussen Barry Hawkins en Ronnie O'Sullivan
Geen dank.
Dank.quote:Op zondag 27 december 2015 21:04 schreef Zipportal het volgende:
Jan Verhaas
Jan Verhaas (2013)
Jan Verhaas (Maassluis, 5 oktober 1966) is een Nederlands snookerscheidsrechter.
Als eerste niet-Brit is hij er in geslaagd de top te bereiken in zijn tak van sport door al verschillende grote finales te hebben geleid.
Hij werd ontdekt in 1991, op 25-jarige leeftijd, tijdens een toernooi in Rotterdam. De internationale snookerbond zag hier een goede mogelijkheid tot internationalisatie van de snookersport.
Ook is hij een aantal jaren scheidsrechter geweest bij nine-ball-pooltoernooien.
Mijlpalen[bewerken]
13 december 2006 - kwartfinale UK Championship tussen Stephen Hendry en Ronnie O'Sullivan, waarin O'Sullivan opgaf bij een achterstand van 1-4.
17 december 2006 - finale UK Championship tussen Stephen Hendry en Peter Ebdon, gewonnen door Ebdon met 6-10.
4 en 5 mei 2008 - finale World Snooker Championship tussen Ali Carter en Ronnie O'Sullivan.
30 april en 1 mei 2009 - halve finale World Snooker Championship tussen John Higgins en Mark Allen.
10 mei 2009 - Finale World Series tussen John Higgins en Shaun Murphy te Portimao-Portugal.
20 september 2010 - Eerste ronde waar Ronnie O'Sullivan Mark King vraagt wat de bonus is op een 147 en overgehaald moet worden om de laatste zwarte te potten.
1 mei 2011 en 2 mei 2011 - finale World Snooker Championship tussen Judd Trump en John Higgins
5 mei 2013 en 6 mei 2013 - finale World Snooker Championship tussen Barry Hawkins en Ronnie O'Sullivan
Geen dank.
Dat kan.quote:Op zondag 27 december 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Goed verhaal, niet gelezen!
quote:Op zondag 27 december 2015 21:04 schreef Zipportal het volgende:
Jan Verhaas
Jan Verhaas (2013)
Mijlpalen[bewerken]
Geen dank.
Volgend jaar dus in de Top2000 stemmen.quote:Op zondag 27 december 2015 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit staat dus niet in de Top2000
Lachwekkend inderdaad.quote:Op zondag 27 december 2015 21:04 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dit staat dus niet in de Top2000
Wie heb ik dan ontmoet in Delft?quote:
Snookerquote:Op zondag 27 december 2015 21:04 schreef Zipportal het volgende:
Jan Verhaas
Jan Verhaas (2013)
Mijlpalen[bewerken]
Geen dank.
Zo af en toe heeft Opper een meer dan geslaagd woordgrapjequote:
Neuh.quote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Maar moeten we een scheidsrechter kennen?
Je was wel een stuk grappiger dan in de studio.quote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Je had waarschijnlijk veel bier op. Dan worden mensen altijd knapper.
Ik mag jou vanaf nu niet meer, Maniquote:
Bij Lucille Werner ook nietquote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef Max23 het volgende:
Bij Tony David liep het nooit lekker Sjak
Ik kies mijn momenten.quote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je was wel een stuk grappiger dan in de studio.
Hagenezen zijn nu eenmaal grappig. Neem dat maar van Opper en mij aan.quote:Op zondag 27 december 2015 21:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo af en toe heeft Opper een meer dan geslaagd woordgrapje
Ja 750quote:Op zondag 27 december 2015 21:01 schreef danos het volgende:
[..]
Je hele spaarpot ingezet op Barnesnuffel?
Grapje hoor pik, jij bent veeeeeel grappiger.quote:Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mag jou vanaf nu niet meer, Mani
Ik dacht dat wij vrienden waren.
Ik zal straks naar je knipogen in de volgende break.quote:Op zondag 27 december 2015 21:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Mopperkleurder.
Gezien de kwaliteit van je woordgrappen zou dit nog wel waar kunnen zijn ook.
Lul nietquote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Grapje hoor pik, jij bent veeeeeel grappiger.
Neuh, maar Maijer is verder gewoon een kneus.quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Deadly Boomerang
Alleen kenners weten wie dit is
leugensquote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Tony David?quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Deadly Boomerang
Ik heb net een grapje erover gemaaktquote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Deadly Boomerang
En een vriendin die boomstammen rookt.quote:Op zondag 27 december 2015 21:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
The Deadly Boomerang
Niks mis mee, mooie man is datquote:Op zondag 27 december 2015 21:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
En een vriendin die boomstammen rookt.
quote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn bad is koud aan het worden. Verdomme!
tokkiefamiliequote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Merode32 het volgende:
Begrijp ik goed dat barney een slettendochtwe heeft?
Barney is nog niet zo oud en het gaat om de jongste dochter, die moet dus heel jong zwanger zijn. Slet dus
quote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Merode32 het volgende:
Barney is nog niet zo oud en het gaat om de jongste dochter, die moet dus heel jong zwanger zijn. Slet dus
meer info graagquote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Merode32 het volgende:
Mijn bier gelukkig ook.quote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Laat het gewoon even lopen, is het zo weer warm.quote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Moet je erin pissen, wordt het vanzelf weer warm.quote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Knarreveld is 48 jaar beste manquote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Merode32 het volgende:
Ja leukquote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Moet je erin pissen, wordt het vanzelf weer warm.
Dat weet jij meer dan ik.quote:Op zondag 27 december 2015 21:12 schreef Merode32 het volgende:
quote:Op zondag 27 december 2015 21:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |