Mortieren zeker?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er instructies bijgekregen.
Ben er nog niet zeker van, moet het allemaal nog vertalen. Zit ook geen lont aan, wel een kookwekker.quote:
Neem lucifer, steek in hens...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er instructies bijgekregen.
Ik nam net een slok theequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben er nog niet zeker van, moet het allemaal nog vertalen. Zit ook geen lont aan, wel een kookwekker.
Dat doet een partij zeer als dat in je neus zit.quote:
Ach jee, serieus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat doet een partij zeer als dat in je neus zit.
Ja kan jij toch niet weten, ik zag hem serieus niet aankomen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach jee, serieus?Nogmaals sorry.
Ik dacht dat je het bij 'vuurwerkpakket' wel door zou hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan jij toch niet weten, ik zag hem serieus niet aankomen.
Ja nee, ik zat meer richting riem en touwtje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het bij 'vuurwerkpakket' wel door zou hebben.
Die vat ik even niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee, ik zat meer richting riem en touwtje.
Vuurwerkpakket...riem en touwtje?quote:
allahu akbarquote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck, ik ben retarded geworden .. ik snap hem echt niet.
Weer zo'n Plien en Bianca grapje dat ongeschikt is voor #TeamRTL7.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck, ik ben retarded geworden .. ik snap hem echt niet.
Damn Yokiquote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef YokiKater het volgende:
Ooooooohhhhh... godver, kwartje valt.
Ja, ik zat heel anders te denken en daar bleef ik in hangen .. fout, 10 minuten later eventjes out of the box en hoppa!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik snapte het serieus ook direct.
Time, effort...quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn surprise voor het ONZ surprisetopic is bijna klaar. Moemoe is straks trots op mij
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:32 schreef moemoe het volgende:
[..]
Time, effort...
* moemoe pinkt traantje weg
Trots als een pauw!
Stabielquote:Op woensdag 30 december 2015 00:33 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ello Timothy. Hoe gaat het met je?
Dat klinkt heel positief van jou uit komend. Ik ben blij voor je!quote:
Nou, ik ben met kerst zo'n 80.000.000 uur bezig geweest om allerlei cremes, soepen en moussetjes voor mijn zus te maken die een gastric bypass heeft laten doen dus alleen vloeibaar mocht eten.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat klinkt heel positief van jou uit komend. Ik ben blij voor je!
Heb je onlangs nog heerlijke culinaire gerechten bereid waarvan wij kunnen meegenieten middels een verslag?
Wat een kerstdinerquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou, ik ben met kerst zo'n 80.000.000 uur bezig geweest om allerlei cremes, soepen en moussetjes voor mijn zus te maken die een gastric bypass heeft laten doen dus alleen vloeibaar mocht eten.
Oh, dat klinkt niet reuze gezelligquote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef timmmmm het volgende:
Nou, ik ben met kerst zo'n 80.000.000 uur bezig geweest om allerlei cremes, soepen en moussetjes voor mijn zus te maken die een gastric bypass heeft laten doen dus alleen vloeibaar mocht eten.
Wat heb je zelf gegeten? En mjah, complimenten zijn welkom als je er veel tijd in hebt gestoken.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:39 schreef timmmmm het volgende:
En de staafmixer daarmee meer dankbaarheid toonde dan mijn zus. Maar dat geheel terzijde
Was nog best een succesje op zich. Al die dingetjes lukten beter dan i khad gedacht.quote:
Sowieso een zeer accurate beschrijving van mijn eerste kerstdagquote:Op woensdag 30 december 2015 00:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt niet reuze gezellig.
Heb je daar recepten van?quote:Op woensdag 30 december 2015 00:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hoor, kan er wel ff een paar voor je maken. Maak maar een lijstje wat je wil en PM.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:50 schreef Uccie het volgende:
[..]
Heb je daar recepten van?
Ik kan wel wat suggesties gebruiken voor noodgevallen.
Superbedankt!quote:Op woensdag 30 december 2015 00:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ja hoor, kan er wel ff een paar voor je maken. Maak maar een lijstje wat je wil en PM.
Oke, morgenavond wordt het dan wrs.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:56 schreef Uccie het volgende:
[..]
Superbedankt!
Want 2 weken steeds op aardappelpuree en spinazie of andijvie geblenderd is geen topshow.
Ik PM je morgen, nu ga ik slapen.
Heeft geen haast, op het moment is vast voedsel geen probleem.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke, morgenavond wordt het dan wrs.
Sjah, misschien leuk voor je zus maar minder voor de rest. Zoals het klinkt dan.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:46 schreef timmmmm het volgende:
Sowieso een zeer accurate beschrijving van mijn eerste kerstdagMijn zus had besloten dat het een goed idee was zowel mijn vader als mijn moeder uit te nodigen. #ongemakkelijk
Daar de rest heb ik er niet zoveel moeite in gestopt. Was ik niet bepaald toe in staat. Salade met vis als voorgerecht, paddenstoelensoep, biefstukje met saus uit een pakje, zoete aardappelpuree en frietjes en het dessert weet ik al niet eens meer, deed mijn mams.
kon zelf toch ook nauwelijks wat eten
Ik mag in ieder geval weer een beetje normaal eten dus oud en nieuw kan alleen maar beter worden dan kerstquote:Op woensdag 30 december 2015 01:06 schreef moemoe het volgende:
[..]
Sjah, misschien leuk voor je zus maar minder voor de rest. Zoals het klinkt dan.
Toch nog 4-gangen. Heb je voor oud en nieuw wel een leuker programma?
Ik heb zelf ook een tijdje gepureerd voedsel moeten eten na een operatie. Gelukkig woonde ik toen nog thuis en kreeg ik allerlei soepjes voorgeschoteld van mijn moeder.
Ja achquote:Op woensdag 30 december 2015 01:09 schreef moemoe het volgende:
Voor de mannen: http://www.wtf.nl/social-(...)xy-in-lingerie-.html
Dit doet ze toch wel erg goed.
Ik weet niet helemaal wat er precies is waardoor je niet kon eten, is jouw keuze om te delen natuurlijkquote:Op woensdag 30 december 2015 01:07 schreef timmmmm het volgende:
Ik mag in ieder geval weer een beetje normaal eten dus oud en nieuw kan alleen maar beter worden dan kerst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |