Mortieren zeker?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er instructies bijgekregen.
Ben er nog niet zeker van, moet het allemaal nog vertalen. Zit ook geen lont aan, wel een kookwekker.quote:
Neem lucifer, steek in hens...quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:50 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb er instructies bijgekregen.
Ik nam net een slok theequote:Op dinsdag 29 december 2015 23:52 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ben er nog niet zeker van, moet het allemaal nog vertalen. Zit ook geen lont aan, wel een kookwekker.
Dat doet een partij zeer als dat in je neus zit.quote:
Ach jee, serieus?quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat doet een partij zeer als dat in je neus zit.
Ja kan jij toch niet weten, ik zag hem serieus niet aankomen.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:56 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ach jee, serieus?Nogmaals sorry.
Ik dacht dat je het bij 'vuurwerkpakket' wel door zou hebben.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja kan jij toch niet weten, ik zag hem serieus niet aankomen.
Ja nee, ik zat meer richting riem en touwtje.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het bij 'vuurwerkpakket' wel door zou hebben.
Die vat ik even niet.quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja nee, ik zat meer richting riem en touwtje.
Vuurwerkpakket...riem en touwtje?quote:
allahu akbarquote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck, ik ben retarded geworden .. ik snap hem echt niet.
Weer zo'n Plien en Bianca grapje dat ongeschikt is voor #TeamRTL7.quote:Op woensdag 30 december 2015 00:05 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fuck, ik ben retarded geworden .. ik snap hem echt niet.
Damn Yokiquote:Op woensdag 30 december 2015 00:11 schreef YokiKater het volgende:
Ooooooohhhhh... godver, kwartje valt.
Ja, ik zat heel anders te denken en daar bleef ik in hangen .. fout, 10 minuten later eventjes out of the box en hoppa!quote:
quote:Op woensdag 30 december 2015 00:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ik snapte het serieus ook direct.
Time, effort...quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn surprise voor het ONZ surprisetopic is bijna klaar. Moemoe is straks trots op mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |