Oh, njah, het kan vast ook wel met duct-tape of zo.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had laatst een discussie met een FOK!ster die zegt dat je het gewoon met een zakje kan doen als je geen condoom bij hebt.
Ik denk zelf van niet.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Oh, njah, het kan vast ook wel met duct-tape of zo.
Daar had ik niet eens over nagedacht, roosvicee een optie?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:26 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dat krijg je hier echt niet, is weee een trigger he
Zelfs poedersuiker bij de oliebollen kun je vergeten.
Nee, dan mogen we cola, mag normaal ook niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Daar had ik niet eens over nagedacht, roosvicee een optie?
Dat is ook troep, ik drink nog maar 1 blikje per week.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dan mogen we cola, mag normaal ook niet.
Strenge shit man, ben blij dat ik toendertijd bij mijn ouders ben gaan afkicken.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:45 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nee, dan mogen we cola, mag normaal ook niet.
Uccie weer natuurlijk.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:51 schreef Njosnavelin het volgende:
Een zakje als condoom, welke FOK!ster zit fylax hiermee te trollen?
Ja ik hoop dat er allemaal mini-fielaksjes komenquote:
En dan zo'n real life soap ..quote:Op woensdag 30 december 2015 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja ik hoop dat er allemaal mini-fielaksjes komen
Dat dingetje gebruiken wat om een bifiworstje zit.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik had laatst een discussie met een FOK!ster die zegt dat je het gewoon met een zakje kan doen als je geen condoom bij hebt.
Ik denk zelf van niet.
Ik vond junks beter te onthoudenquote:Op woensdag 30 december 2015 20:57 schreef timmmmm het volgende:
Of is de politiek correcte term grenzenstellend uitgedaagd?
Zatladders?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Drankorgel kan niet zo goed, die term reserveren we voor corrie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |