Ondertussen wordt dit al aardig een alcoholvrij topic.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:52 schreef timmmmm het volgende:
Weet je wanneer ik nou echt blij ben? Als ik me weer ns een keertje goed kan bezatten. Onder de tafeldronken
Met mn stomme maag
Ik ben helaas al maanden alcoholvrij.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ondertussen wordt dit al aardig een alcoholvrij topic.
Zo dronken dat je zelfs de lelijke buurvrouw wil doen.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:52 schreef timmmmm het volgende:
Weet je wanneer ik nou echt blij ben? Als ik me weer ns een keertje goed kan bezatten. Onder de tafeldronken
Met mn stomme maag
Nou die is wel héél lelijk.... Dan moet het echt standje steohrum zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 19:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zo dronken dat je zelfs de lelijke buurvrouw wil doen.
Ik ga het nieuwe jaar ook maar nuchter in, 2 weken geleden weer eens geprobeerd en ik heb er veel te veel last van gehad.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben helaas al maanden alcoholvrij.
Nu hoor je er niet meer bijquote:Op woensdag 30 december 2015 19:59 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga morgenavond heel braaf 1 glaasje champagne drinken.
Aha, was hij lekker zompig?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:52 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die in Spijkenisse. Nr 1 i de test.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen als het Jip en Janneke champagne van de Hema is.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:18 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Vanwege een glaasje champagne om 0:00u tijdens de jaarwisseling?
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Fokker89 het volgende:
Yoki, er vliegt al een uur een politie heli boven Almere, wat is er aan de hand?
Tevens:Geen idee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ok, ik neem wel thee.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als het Jip en Janneke champagne van de Hema is.
Ik heb het wel met een zak gedaan, maar dat bedoel jij niet.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Fylax het volgende:
Wie heeft het ooit gedaan met een zakje i.p.v een condoom?
#durftevragen
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:20 schreef Fokker89 het volgende:
Ik denk overigens ook niet dat ik champagne krijg morgen.
quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Alleen als het Jip en Janneke champagne van de Hema is.
WTF .. en waarom wil je dit weten?quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Fylax het volgende:
#durftevragen
Dat lijkt me erg verstandig.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:19 schreef Fylax het volgende:
#durftevragen
Het spijt me.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nou, dat schiet ook niet op met jou.
Ik had laatst een discussie met een FOK!ster die zegt dat je het gewoon met een zakje kan doen als je geen condoom bij hebt.quote:Op woensdag 30 december 2015 20:24 schreef YokiKater het volgende:
[..]
WTF .. en waarom wil je dit weten?
#DTV
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |