quote:Op woensdag 30 december 2015 17:30 schreef Fylax het volgende:
Ik heb even een tirade geschreven over Frans Bauer en de belachelijke hype vloggen.
Frans Bauer vlogt nu helaas ook al
quote:een volstrekt debiele manier om je eigengeilerij te uiten. Lekker als een idioot jezelf filmen terwijl je zogenaamd de 'meest interessante' dingen doet.
Niet terugkrabbelen, hij deelt uit, dan moet je ook incasseren. Klaar.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:41 schreef YokiKater het volgende:
Ik bedoel het niet als een bash of burn, want ik hou gewoon van Fylax, maar ik las dat artikel.. ik las dat stukje tekst en ik dacht; verdomme hier kan ik iets mee.
It's all good fun.
Een jaar geleden zou hij nog helemaal de pan uit flippen om zo'n post, nu kan hij het wel hebben .. hoop ik.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Niet terugkrabbelen, hij deelt uit, dan moet je ook incasseren. Klaar.
Ik ben volwassen geworden.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:44 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Een jaar geleden zou hij nog helemaal de pan uit flippen om zo'n post, nu kan hij het wel hebben .. hoop ik.
Ik weet dat je diep van binnen trots op mij bent dat ik veranderd ben.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:46 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Minder kinderlijk staat niet gelijk aan volwassen knul
<18 is er niets volwassen aan...en daarna bij veel ook niet.quote:
Uhh, nee. Zoveel doen jullie me allemaal nietquote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik weet dat je diep van binnen trots op mij bent dat ik veranderd ben.
Lief dat je blijft ontkennen.quote:Op woensdag 30 december 2015 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Uhh, nee. Zoveel doen jullie me allemaal niet
Maar jij bent midden 60, dan lijkt alles jongquote:Op woensdag 30 december 2015 19:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
<18 is er niets volwassen aan...en daarna bij veel ook niet.
En nog steeds niet volwassenquote:Op woensdag 30 december 2015 19:48 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij bent midden 60, dan lijkt alles jong
hahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahahahahhahahaahahahahahahahaquote:Op woensdag 30 december 2015 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En nog steeds niet boven de tafel uit
quote:Op woensdag 30 december 2015 19:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En nog steeds niet boven de tafel uit
Sommige mensen wordt nooit volwassen.quote:
Welke was dat?quote:Op woensdag 30 december 2015 19:50 schreef timmmmm het volgende:
De beste oliebol van Nederland was trouwens goed te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |