Oh dat vond ik wel tof.quote:
Nee, schiet me net Coal Chamber te binnen, volgens mij is dat tquote:
quote:
Oh nee da's te oud. Ik heb hier twee metal - pubers in huis, maar die kennen voornamelijk hedendaagse bandsquote:Op zondag 27 december 2015 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zoek de naam van een band, zo'n 15 jaar geleden populair, beetje make up ook en een bassiste in een jurkje
zwan? alhoewel die waren niet echt populair.quote:Op zondag 27 december 2015 19:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zoek de naam van een band, zo'n 15 jaar geleden populair, beetje make up ook en een bassiste in een jurkje
Valt dat onder metal?quote:
Neequote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef Szura het volgende:
Buiten z'n tribute van Somebody to love heeft George Michael ook alleen maar bagger gezongen he
praying for timequote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef Szura het volgende:
Buiten z'n tribute van Somebody to love heeft George Michael ook alleen maar bagger gezongen he
Ah, die hebben Shock the monkey gecoverd. Verder ken ik ze niet zo goed.quote:Op zondag 27 december 2015 19:24 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Check, t is Coal Chamber, thnx anyways
Ze hebben wel wat nummers die er tegenaan schuren ja, zeker op Mellon Collie.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |