indrukwekkende serie wel! Maakt duidelijk dat het Amerikaanse rechtssysteem best gaar isquote:Op zondag 10 januari 2016 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
TV / Netflix:Making a Murderer de meest bizarre serie die je ooit zult zien
Dit moet ik dus blijkbaar gaan kijken?
Hele seizoen is uitverkocht.quote:Op maandag 11 januari 2016 09:14 schreef nils7 het volgende:
Iemand enig idee hoe je het bij kan wonen?
Google levert verwarrende resultaten op...
quote:Op maandag 11 januari 2016 09:20 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hele seizoen is uitverkocht.
https://m.facebook.com/st(...)0&id=652916114800134
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
Wel mooi dat er ergens in dat artikel een kopje 'Mein Kampf' staat.quote:Op zondag 10 januari 2016 12:26 schreef Monolith het volgende:
Arjan is door de JOVD verkozen tot liberaal van het jaar:
JOVD verkiest Arjen Lubach tot liberaal van het jaar http://nu.nl/politiek/419(...)beraal-van-jaar.html
Tja, dat geldt feitelijk voor elk satirisch programma.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jammer dat dit programma leuke sketches met matige sketches afwisselt.
Dat is natuurlijk waar, het is over de gehele linie vrij redelijk. Maar ik kom er zelden toe om te kijken.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, dat geldt feitelijk voor elk satirisch programma.
Dit is in ieder geval stukken leuker dan de vorige pogingen om de Daily Show te kopiëren.
Wel een mooi logo.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:59 schreef k_man het volgende:
[..]
Er komt zelfs een straal uit de i.
[ afbeelding ]
Wat hij zegt.quote:Op zondag 17 januari 2016 21:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, dat geldt feitelijk voor elk satirisch programma.
Dit is in ieder geval stukken leuker dan de vorige pogingen om de Daily Show te kopiëren.
Sterk filmpjequote:
Na het eerste stukje wat niet al te best was wel ja.quote:
quote:Op zondag 24 januari 2016 21:46 schreef hoekandit het volgende:
Hier zit waarschijnlijk een lachband onder..
Ik vind Tex sowieso niet echt grappig. Verder wel een leuke aflevering.quote:Op zondag 24 januari 2016 21:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De burgergrap was nog wel te doen, verder vrij matig dit laatste item.
nee, wilde wachten tot het programma af was gelopenquote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:02 schreef Gehenna het volgende:
[..]
[..]
2 minuten bezig geweest om dat gifje te zoeken?
Bedoel je deze? Even doorspoelen naar 8:14. In DWDD maar Arjen Lubach als gast.quote:Op dinsdag 26 januari 2016 10:00 schreef Perquisite het volgende:
Even een vraagje:
Iemand vertelde mij gister over een stukje in Zondag met Lubach óf DWDD (post het ook in dat topic) waarin ze politieke partijen gingen raden aan de hand van hun opkomst op de ledenvergadering/het partijcongres/een bijeenkomst van de partij.
Ik zou dat filmpje graag willen terug zien. Weet iemand wanneer die aflevering was?
waar hedde ge die vandaan?quote:
En zonder twijfel ook de meest recente aflevering tot nu toe.quote:Op zondag 31 januari 2016 23:53 schreef FireFox1 het volgende:
Een van zijn beste aflevering tot nu toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |