SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
My friends all drive horses![]()
Bert Heerink heeft hem ook in het Nederlands gecovertquote:Op zondag 27 december 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De versie van Marco hebben we net gehad.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Natuurlijk speelde hij daarin. Hij bestaat er voor de helft uit.quote:Op zondag 27 december 2015 15:36 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Of course. Marcel heeft ook gespeeld in Hair. Die hebben wij ook gezien.
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Volgend uur het ultieme Duitse genotsnummer.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
De ROMANTIEK[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ja, nog een keer Rob, kom je weer niet uitWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Wat een onzin.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Och die, die klink altijd zo vreselijk fout.quote:Op zondag 27 december 2015 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Volgend uur het ultieme Duitse genotsnummer.![]()
Ander nummer...quote:Op zondag 27 december 2015 15:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
De versie van Marco hebben we net gehad."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
![]()
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ja dat dacht ik ook al eerderquote:Op zondag 27 december 2015 15:40 schreef PippenScottie het volgende:
Zo snap ik dat ze drie uur extra nodig hebben...![]()
![]()
Doet-ie zodat Bert Wouter niet teveel kan lullen, denk ik.quote:Op zondag 27 december 2015 15:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ja, nog een keer Rob, kom je weer niet uit
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
stenders is een prima DJ maar niet voor de Top 2000.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik heb wel een zwak voor dit nummerWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Waarom nie?quote:Op zondag 27 december 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
stenders is een prima DJ maar niet voor de Top 2000.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ich bin wie du?quote:Op zondag 27 december 2015 15:39 schreef Mani89 het volgende:
Volgend uur het ultieme Duitse genotsnummer.![]()
Ik zat al te zoeken wat voor sprong dit nummer in '01 gemaakt moet hebben. Maar is pas sinds 2006 aanwezig."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Is best een lekker Eagle - nummer iddquote:Op zondag 27 december 2015 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel een zwak voor dit nummer![]()
OuwelullenrockThe ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dit soort dingen moet je niet doen tijdens de Top.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik zie niet echt in waarom niet maar ok.quote:Op zondag 27 december 2015 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je niet doen tijdens de Top.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ik vind het wel wat hebben, non stop muziek is ook maar gewoon muziekquote:Op zondag 27 december 2015 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit soort dingen moet je niet doen tijdens de Top.![]()
Het gaat om de muziek, niet om de DJ.quote:Op zondag 27 december 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in waarom niet maar ok.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mwah ik kan hem toch wel goed pruimen. Jammer dat ik tot nu toe niks van Gerard Ekdom heb meegekregen. Is me nog een beetje te vroeg in het weekend.quote:Op zondag 27 december 2015 15:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
stenders is een prima DJ maar niet voor de Top 2000.![]()
Er moet ook gelachen worden.quote:Op zondag 27 december 2015 15:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het gaat om de muziek, niet om de DJ.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ja, het hoeft toch ook niet zo te zijn dat men heel droog het lijstje gewoon afwerkt en verder niets.quote:Op zondag 27 december 2015 15:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zie niet echt in waarom niet maar ok."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Elfletterig, ga eens van mexi's account afWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit inderdaad, dat kan ik zelf ook wel. Het voegt wel wat toe in mijn ogen dat er af en toe wat berichtjes en geluidsopnames worden afgespeeld.quote:Op zondag 27 december 2015 15:44 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ja, het hoeft toch ook niet zo te zijn dat men heel droog het lijstje gewoon afwerkt en verder niets.![]()
prima nummerquote:Op zondag 27 december 2015 15:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik heb wel een zwak voor dit nummerI love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Beter dan bijna elk liedje van de Eagles (want die hebben Last Resort en Witchy Woman)quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik ook niet, Morgenochtend wel vroeg op dus dan kan ik het wel luisterenquote:Op zondag 27 december 2015 15:44 schreef miep63 het volgende:
[..]
Mwah ik kan hem toch wel goed pruimen. Jammer dat ik tot nu toe niks van Gerard Ekdom heb meegekregen. Is me nog een beetje te vroeg in het weekend.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Willie Nelson
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Hoe je als man je relatie ook verneukt, ik vind dat als je dit liedje voor je vriendin/vrouw zingt je automatisch een tweede kans moet krijgen.My friends all drive horses![]()
De beste versie.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh ik zou mijn man dan uitlachen en in zijn ballen trappen maar ok.quote:Op zondag 27 december 2015 15:48 schreef PippenScottie het volgende:
Hoe je als man je relatie ook verneukt, ik vind dat als je dit liedje voor je vriendin/vrouw zingt je automatisch een tweede kans moet krijgen.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Natuurlijk speelde hij daarin. Hij bestaat er voor de helft uit.
Make love, not war ☮![]()
Telkens weerquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Willy Nelson leeft nog toch?I love music |Ajax forever
Deze was nog niet gemaakt he:
Ik geloof niet dat dit Elvis.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eens al heb ik een zwak voor de versie van de pet shop boysquote:Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
quote:
82 alweer."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Gelukkig ben jij er nog.quote:Op zondag 27 december 2015 15:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze was nog niet gemaakt he:
Ik geloof niet dat dit Elvis.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
1705, een keertje in de nacht geweestquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Fijne BG's dit."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Staat NY Mining Disaster er eigenlijk in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
In 2012 eruit gelazerd.quote:Op zondag 27 december 2015 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat NY Mining Disaster er eigenlijk in?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
You should be dancing staat er niet eens in
I love music |Ajax forever
Pfoe, volgend jaar maar een proteststem op gooien.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die mis ik liever dan NYMD.quote:Op zondag 27 december 2015 15:54 schreef peaceman het volgende:
You should be dancing staat er niet eens in[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
1283 Close To You Michael Prins![]()
![]()
1282 Verdammt, Ich Lieb' Dich Matthias Reim![]()
1281 Geronimo Sheppard![]()
1280 The Hardest Part Coldplay![]()
1279 Family Portrait Pink![]()
1278 Easy Lover Phil Collins & Philip Bailey![]()
1277 Sir Duke Stevie Wonder![]()
1276 Stranger In Moscow Michael Jackson![]()
1275 Angel Of Harlem U2![]()
1274 Don't Bring Me Down Electric Light Orchestra![]()
![]()
![]()
1273 Mandy Barry Manilow![]()
1272 You Make Me Feel Like A Natural Woman Aretha Franklin
Weinig echte toppers, maar ook weinig door de ondergrens en veel in de basis goede liedjes.quote:
1279 Family Portrait Pink
![]()
1276 Stranger In Moscow Michael Jackson
1273 Mandy Barry Manilow
1272 You Make Me Feel Like A Natural Woman Aretha Franklin![]()
![]()
1283 Close To You Michael Prins
![]()
1275 Angel Of Harlem U2
![]()
![]()
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
The Beatles, ik dacht dat die gestopt waren?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Heb echt een zwak voor het nummer op 1283I love music |Ajax forever
Snap echt niet dat Coldplay mensen aanspreekt met die wanstaltige muzikale depressiesThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ik dacht dat de helft al dood wasquote:Op zondag 27 december 2015 15:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
The Beatles, ik dacht dat die gestopt waren?![]()
![]()
Ik niet, veel saaier heb je ze nietquote:Op zondag 27 december 2015 15:59 schreef peaceman het volgende:
Heb echt een zwak voor het nummer op 1283
¿En serio?quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Neuh..quote:Op zondag 27 december 2015 16:00 schreef datismijnmening het volgende:
En ga jij naar de Beatles Peace?I love music |Ajax forever
Saai? Gevoelig is de juiste uitdrukkingquote:Op zondag 27 december 2015 16:00 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik niet, veel saaier heb je ze niet
Kan er helaas niks meequote:Op zondag 27 december 2015 16:01 schreef peaceman het volgende:
[..]
Saai? Gevoelig is de juiste uitdrukkingFor you, there'll be no more crying.
Dat denk ik ook wel.quote:
in mijn dromen wel...quote:Op zondag 27 december 2015 16:01 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je hebt ze al een keer gezien zekerI love music |Ajax forever
Roep effe als ik mijn oordeel moet geven over 1283[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ze hadden alleen geen drummer...quote:I love music |Ajax forever
quote:Op zondag 27 december 2015 16:02 schreef Persefoneia het volgende:
Dat nummer van U2 gaat toch over iemand? Een blueszangeres?
Billie Holiday.
spuw je gal maar.quote:Op zondag 27 december 2015 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roep effe als ik mijn oordeel moet geven over 1283I love music |Ajax forever
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Roepquote:Op zondag 27 december 2015 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Roep effe als ik mijn oordeel moet geven over 1283For you, there'll be no more crying.
Is het het eerste liedje van t uur?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Hey...geronimo...hey,...geronimo...quote:Op zondag 27 december 2015 16:03 schreef Olga het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey...geronimo...hey,...geronimo...
Do you feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeheeel my love
(bombs away 4x)"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is het het eerste liedje van t uur?
Zegt me nog even nietsquote:Op zondag 27 december 2015 16:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
(bombs away 4x)
Oh dit, nouja tis wel oke maar wel een klein beetje saai inderdaadquote:
Dat is best knap!quote:![]()
Nummer van vorig jaar, maar ook dit jaar toch nogal vaak te horen geweest.
quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
![]()
Beste singer songwriter 2013quote:Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.![]()
Dan vind ik zelfs Nielson nog leuker
zoek je ruzie?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Weer zo'n singer songwriter met een nepaccentWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Eric Corton moest wel een traantje latenquote:Isn't it ironic, don't you think
laat die vent lekker janken..quote:Op zondag 27 december 2015 16:08 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Eric Corton moest wel een traantje latenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ik luister niet zo vaak radio.quote:Op zondag 27 december 2015 16:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dat is best knap!![]()
Nummer van vorig jaar, maar ook dit jaar toch nogal vaak te horen geweest.
Nummer gehoord en
Het is dat de titel doet vermoeden dat het engelstalig is.quote:Op zondag 27 december 2015 16:08 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Weer zo'n singer songwriter met een nepaccent
Kon ook wel swahili zijn, versta er geen ruk van.![]()
doe dat dan even lekker niet hier..... hier mag je het nummerquote:vinden.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze is beter:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:
Had al een gevoel dat je het niet helemaal je ding zou vinden.quote:Op zondag 27 december 2015 16:08 schreef Olga het volgende:
[..]
ik luister niet zo vaak radio.
Nummer gehoord en
quote:quote:Goeiequote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is gewoonweg prachtig. Heeft zich al in mijn top 100 genesteld.Het beste adres voor al uw primeurs!![]()
Ik vind Maaike Ouboter beter.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 16:09 schreef Nizno het volgende:
[..]
doe dat dan even lekker niet hier..... hier mag je het nummervinden.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is gewoonweg prachtig. Heeft zich al in mijn top 100 genesteld.
quote:Op zondag 27 december 2015 16:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
Dit is gewoonweg prachtig. Heeft zich al in mijn top 100 genesteld.
ja vooral in die reclame.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Weer echt zo'n nummer van wtf doet dit in de top2000quote:Op zondag 27 december 2015 16:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Had al een gevoel dat je het niet helemaal je ding zou vinden.
Duhhhquote:For you, there'll be no more crying.
ik ook niet maar ik ben er niet verdrietig om.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Daar zijn er best veel van hoor.quote:Op zondag 27 december 2015 16:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Weer echt zo'n nummer van wtf doet dit in de top2000
quote:met die kleine kindertjes.... weet ik veel ik hoorde haar voorbij komen. ik kan dat nooit onthoudenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
nee ik ook niet, vraag me af hoe dit in de top2000 komtquote:Op zondag 27 december 2015 16:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook niet maar ik ben er niet verdrietig om.![]()
Misschien wel de beste muziekschrijfster van Nederland.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
rob is het met je eensquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Denk ook niet dat-ie de volgende editie haalt.quote:Op zondag 27 december 2015 16:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Weer echt zo'n nummer van wtf doet dit in de top2000
Alhoewel, dat dacht ik ook van Gangbang Gangnam Style...
Afgelopen
Nivea? Stem is van Carolien Borgers.quote:Op zondag 27 december 2015 16:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
[..]
met die kleine kindertjes.... weet ik veel ik hoorde haar voorbij komen. ik kan dat nooit onthoudenIsn't it ironic, don't you think
verdorie, dit kan toch niet zijn?quote:Op zondag 27 december 2015 16:04 schreef Ferdo het volgende:
[..]
(bombs away 4x)![]()
Mensen schijnen er op te stemmenquote:Op zondag 27 december 2015 16:11 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
nee ik ook niet, vraag me af hoe dit in de top2000 komtGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Alleen is het jammer dat Maaike zingt alsof ze bij de DELA werkt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou, die niet hoorquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ow....? ik vind het net zo'n opsomliedje als die van Maaikequote:Op zondag 27 december 2015 16:11 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Nivea? Stem is van Carolien Borgers.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Staat dat er nog in?quote:Op zondag 27 december 2015 16:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Denk ook niet dat-ie de volgende editie haalt.
Alhoewel, dat dacht ik ook van Gangbang Gangnam Style...
Welke?quote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nu mijn favoriete nummer uit de Top 2000.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
DEUTSCHE SCHALPLATTE[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Matthias Reimgod
Ranzige emoporno.quote:Op zondag 27 december 2015 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maaike ouboter, dat is pas opgepompt sentiment.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Voor de vierde keer alweer.quote:
ja die zegt het idd net op de radioquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
In 2013 op gestemdquote:Op zondag 27 december 2015 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maaike ouboter, dat is pas opgepompt sentiment.
-XOXO-![]()
en deze bagger vind je wel mooi?quote:
Goede smaak Broodje!quote:Op zondag 27 december 2015 16:12 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Snowy White - Bird of ParadiseThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Oordopjes uit en de radio hard.... is toch reclame op rtl7Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Uiteraard, dit is pas kwaliteitquote:
Lekker nummer om vrouwen op het kamp op te versieren...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Smoor is muzikaal een briljant liedje. Dat ik je mis doet me ook niet zoveel.quote:Op zondag 27 december 2015 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Maaike ouboter, dat is pas opgepompt sentiment.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is tenminste een catchy popsong
Zo doe je dat, meneer Prins.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dit is cult.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Staat geen GRAPJE!!!LOL!!111EINZ!!! bij, helaas...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
bagger??quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Alle 55+ers lekken de vloer onder...The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Zoveel scheelde dat geloof ik niet dit jaar...quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik ken eigenlijk niemand die een hekel heeft aan Duitsland. Wat een prachtig land en taal.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
die bejaarde hier naast me vindt het niets.... en ik zing lekker meequote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Verdomme, ik vind dit fijnThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
goede humor ookquote:Op zondag 27 december 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die een hekel heeft aan Duitsland. Wat een prachtig land en taal.I love music |Ajax forever
Johan Boskampquote:Op zondag 27 december 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die een hekel heeft aan Duitsland. Wat een prachtig land en taal.![]()
Geen hekel, maar ben er ook geen fan vanquote:Op zondag 27 december 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die een hekel heeft aan Duitsland. Wat een prachtig land en taal.
-XOXO-![]()
Nou...quote:Op zondag 27 december 2015 16:14 schreef Mani89 het volgende:
Ik ken eigenlijk niemand die een hekel heeft aan Duitsland. Wat een prachtig land en taal.
Ik vond het altijd een kutnummer omdat we het altijd moesten zingen op school bij het vak muziek.
Nu vind ik het fijn om hem eenmaal per jaar te horenGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
CEE
Geronimo[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dat niet echt, maar wel een lekkere meeschreeuwer. Beetje de Duitse variant van Casser la voix.quote:
Ik wordt er wel blij van![]()
![]()
ah zie je, heb ik t niet helemaal verzonnenquote:Op zondag 27 december 2015 16:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zoveel scheelde dat geloof ik niet dit jaar...![]()
Wat een topplaat
Overigens vind ik het wel echt leuk
Dit nummer![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja gaat er alleen wel beroerd van spellenquote:Op zondag 27 december 2015 16:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat niet echt, maar wel een lekkere meeschreeuwer. Beetje de Duitse variant van Casser la voix.
Ik wordt er wel blij vanI love music |Ajax forever
Sie verkauft grünkohl?quote:Op zondag 27 december 2015 16:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Dat niet echt, maar wel een lekkere meeschreeuwer. Beetje de Duitse variant van Casser la voix.
Ik wordt er wel blij van[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alle bommen los!Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
man man, dit is gewoon martelenI love music |Ajax forever
Ja, ik gaat er beroerd van spellenquote:Op zondag 27 december 2015 16:16 schreef peaceman het volgende:
[..]
ja gaat er alleen wel beroerd van spellen![]()
![]()
Leuker dan michael prinsWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Ik verlang nu al naar Michael Prins
haha dat was een typo...quote:I love music |Ajax forever
Greifen das Shampooquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Leuk plaatje, maar top2000..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat klinkt wel heel desperaat.quote:
Ik vind het dus duizend maal beter dan Coldplay..quote:Op zondag 27 december 2015 16:18 schreef Olga het volgende:
[..]
Dat is niet zo moeilijk met dit nummer
Al hoort het niet in de lijstThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
staan, hebben alle vrouwen op gestemd. Daarom mogen vrouwen alleen nog stemmen voor de tweede kamer en mannen alleen voor de top2000quote:Op zondag 27 december 2015 16:18 schreef cafca het volgende:
Best een aardig popliedje, maar wat dit in de top 2000 doet?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Catchy couplet, catchy pre-chorus, catchy refrein
zo hoort tWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat echt niet niet nietquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
dit is zelfs niet beter dan die plaat van Coldplay die nu komt.quote:Op zondag 27 december 2015 16:18 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Ik vind het dus duizend maal beter dan Coldplay..
Al hoort het niet in de lijstI love music |Ajax forever
he niet alle vrouwen over een kam scherenquote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef Nizno het volgende:
[..]
staan, hebben alle vrouwen op gestemd. Daarom mogen vrouwen alleen nog stemmen voor de tweede kamer en mannen alleen voor de top2000
en dat wil wat zeggen als ik dat zeg.quote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is zelfs niet beter dan die plaat van Coldplay die nu komt.I love music |Ajax forever
Ik zoek alvast een hoge brug om af te springen, takkemuziekquote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
dit is zelfs niet beter dan die plaat van Coldplay die nu komt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
hiervan was alleen de clip lollig[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Eindelijk een genotsnummertje van Coldplay.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:
Van Coldplay had de live versie van Oh Oh Den Haag in de lijst moeten staan.My friends all drive horses![]()
er komt lof binnen via de SMS....Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Deze is nog wel te doenFor you, there'll be no more crying.
ik mag datquote:Op zondag 27 december 2015 16:20 schreef Olga het volgende:
[..]
he niet alle vrouwen over een kam scherenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dit is toch van dat X&Y album?I love music |Ajax forever
Bij hem hielp zelfs doodgaan echter niet.quote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef PippenScottie het volgende:
Zo kan Captain Jack ook in de top 2000 staan..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Tafeltje Dekje?quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geldt nu toch ook?quote:Op zondag 27 december 2015 16:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Catchy couplet, catchy pre-chorus, catchy refrein
zo hoort tThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
ja daar zat ik ook aan te denken idd.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef Wave103 het volgende:
Muziek voor mensen die niet van muziek houden
En schorseneren en prei?quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ja daar ging het vrij afschuwelijk mis, Talk was een klein beetje te doen en Fix You kan ik inmiddels ook hebben, maar wat een draak van een plaat..quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Mwa, minder meezingbaar hoorquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef Wave103 het volgende:
Muziek voor mensen die niet van muziek het leven houden![]()
En hij gaat nog vaak komen kan ik je vertellenquote:
Net zo voorspelbaar en leegquote:Op zondag 27 december 2015 16:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Mwa, minder meezingbaar hoorThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
quote:Op zondag 27 december 2015 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hij gaat nog vaak komen kan ik je vertellen
En totaal geen feelgood natuurlijkquote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Feest!quote:Op zondag 27 december 2015 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hij gaat nog vaak komen kan ik je vertellen![]()
![]()
X&Y dat album waarbij Chris Martin naar eigen zeggen veel inspiratie uit het kijken naar porno had gehaald... dat verklaart de titel zullen we maar zeggen...I love music |Ajax forever
En alles van Michael Bublequote:Op zondag 27 december 2015 16:22 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Een beetje zoals Music van John MilesThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
I WONDER WHAT ITS AAAL ABOOUUUT TUDUDUDUDUReis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ook echt gewoon 21 noteringen..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Dat verklaart ook de rukmuziekquote:Op zondag 27 december 2015 16:22 schreef peaceman het volgende:
X&Y dat album waarbij Chris Martin naar eigen zeggen veel inspiratie uit het kijken naar porno had gehaald... dat verklaart de titel zullen we maar zeggen...![]()
Dit is feelgood?quote:Op zondag 27 december 2015 16:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
En totaal geen feelgood natuurlijk
Hoe voel je je normaal dan?The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nee, Geronimoquote:Op zondag 27 december 2015 16:23 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dit is feelgood?
Hoe voel je je normaal dan?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Dat wel jaquote:
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |