SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
Make love, not war ☮![]()
Start een actiegroep.quote:Op zondag 27 december 2015 14:52 schreef Nizno het volgende:
Maar ik moet wel zeggen dat ik ook best wel 10 nummers van Jannes in de top 2000 zou willen zien.![]()
![]()
of juist niet ouder dan 3 jaar!! dan is t teminste niet steeds zo hetzelfde met altijd queen en pink floit en van die nummers die niemand meer kent!quote:[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)![]()
Lekker dit hoor
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Obama zong het beter.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Stenders is weer lekker eerlijk. Hij vond dit uur maar ruk, behalve de laatste 2.The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Niemand?quote:Op zondag 27 december 2015 14:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
of juist niet ouder dan 3 jaar!! dan is t teminste niet steeds zo hetzelfde met altijd queen en pink floit en van die nummers die niemand meer kent!
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
Daarom is het ook een top2000. Voor nummers jonger dan 3 jaar hebben we de top40.quote:Op zondag 27 december 2015 14:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
of juist niet ouder dan 3 jaar!! dan is t teminste niet steeds zo hetzelfde met altijd queen en pink floit en van die nummers die niemand meer kent!Make love, not war ☮![]()
Doe dat maar nietquote:Op zondag 27 december 2015 14:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
of juist niet ouder dan 3 jaar!! dan is t teminste niet steeds zo hetzelfde met altijd queen en pink floit en van die nummers die niemand meer kent!![]()
is nog best een idee.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ViswijfjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Die kan ik me niet herinnerenquote:Op zondag 27 december 2015 14:52 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Tsss. Kan niet! Die scene met GaleWel dat ie een Laotiaans (oid) liedje zingt
Die staat ook niet in de top 2000.
Ik wist niet dat dit lied van Al Green was. Leuk, dan weet ik dat nu ook![]()
![]()
Haaiquote:
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)![]()
Pink Floit ken ik inderdaad niet.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ow zo'n vis. Dat wordt me te gortigquote:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
De versie van Tina Turner heb ik ook nog geplaybackt. Was een extra lange versie....
Dat is toch primaquote:Op zondag 27 december 2015 14:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Meer diversiteit is minder stemmen per nummer
En sneller nummers in en uit de lijst
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
wil je svp de rest van deze reeks hier blijven postenquote:
Viswijfje is wel een topuser.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 14:55 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ow zo'n vis. Dat wordt me te gortig
[..]
Pink floit heb ik ook nog nooit van gehoord, maar als niemand ze kent, zou er ook niet op gestemd worden, toch?quote:Op zondag 27 december 2015 14:54 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
of juist niet ouder dan 3 jaar!! dan is t teminste niet steeds zo hetzelfde met altijd queen en pink floit en van die nummers die niemand meer kent!![]()
Ik heb ooit wet wet wet moeten playbackenquote:Op zondag 27 december 2015 14:55 schreef Diaan73 het volgende:
De versie van Tina Turner heb ik ook nog geplaybackt. Was een extra lange versie....![]()
![]()
[..]
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet.quote:
Als je al die top40 nummers uit de lijst wil houden dan niet.-XOXO-![]()
nou ja top40 mag wel.... maar dan pas als ze al minstens 3 jaar niet meer in de top40 staan.quote:Op zondag 27 december 2015 14:57 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel aan de andere kant niet.
Als je al die top40 nummers uit de lijst wil houden dan niet.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
1294 Sometimes It Snows In April Prince & The Revolution![]()
1293 Brilliant Disguise Bruce Springsteen![]()
1292 Jessica Allman Brothers Band![]()
1291 Diamonds Rihanna![]()
1290 Back It Up Caro Emerald![]()
1289 Gloria Them![]()
1288 Times Are Changing DI-RECT![]()
1287 Isn't It Time The Babys![]()
1286 New York Minute Don Henley![]()
1285 Always On My Mind Willie Nelson![]()
1284 Nights On Broadway Bee Gees
Ow ik heb in de loop van de jaren heel wat geplaybackt. Deed altijd mee.quote:Op zondag 27 december 2015 14:56 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ooit wet wet wet moeten playbacken
Eigenlijk gedoog ik alle liedjes wel in het volgende uurWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
gaat pink floit dan uit de lijst?quote:Op zondag 27 december 2015 14:59 schreef Evertjan het volgende:
Over de jaren heen zal de top2000 vanzelf verjongen dat hou je gewoon niet tegenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik heb ooit nog aan wordt vervolgd mee gedaan, mocht ik een waggelende pinguin na doenquote:Op zondag 27 december 2015 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik heb in de loop van de jaren heel wat geplaybackt. Deed altijd mee.![]()
![]()
Sometimes It Snows In April heeft het gewoon gehaald![]()
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
1293 Brilliant Disguise Bruce Springsteen
1289 Gloria Them![]()
1284 Nights On Broadway Bee Gees![]()
![]()
Ooit gewonnen met Cliff Richard en Young Ones.quote:Op zondag 27 december 2015 14:58 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ow ik heb in de loop van de jaren heel wat geplaybackt. Deed altijd mee.
Ik was een verontrustend geloofwaardige Neil.
My friends all drive horses![]()
Dag Giel Beelen xd[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Daar je UI?quote:Op zondag 27 december 2015 14:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik heb ooit nog aan wordt vervolgd mee gedaan, mocht ik een waggelende pinguin na doenMake love, not war ☮![]()
ik hou niet van sneeuwquote:Op zondag 27 december 2015 14:59 schreef laxus13 het volgende:
Sometimes It Snows In April heeft het gewoon gehaald![]()
Sometimes It Snows In April Prince & The Revolution :)
1293 Brilliant Disguise Bruce Springsteen :)
1292 Jessica Allman Brothers Band O+
1291 Diamonds Rihanna :{
1290 Back It Up Caro Emerald :{
1289 Gloria Them *O*
1288 Times Are Changing DI-RECT :?
1287 Isn't It Time The Babys _O_
1286 New York Minute Don Henley :)
1285 Always On My Mind Willie Nelson O+
1284 Nights On Broadway Bee Gees![]()
![]()
Wat heb jij met je smileys somsquote:Op zondag 27 december 2015 15:00 schreef cafca het volgende:
Sometimes It Snows In April Prince & The Revolution :)
1293 Brilliant Disguise Bruce Springsteen :)
1292 Jessica Allman Brothers Band O+
1291 Diamonds Rihanna :{
1290 Back It Up Caro Emerald :{
1289 Gloria Them *O*
1288 Times Are Changing DI-RECT :?
1287 Isn't It Time The Babys _O_
1286 New York Minute Don Henley :)
1285 Always On My Mind Willie Nelson O+
1284 Nights On Broadway Bee GeesWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Zei Stenders geen MaRtijn?quote:Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
rob noemde de nieuwslezer bij de verkeerde naam dus dan andersom ook.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik met Cissy en Whitney Houston - I know him so well...quote:Op zondag 27 december 2015 15:00 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Ooit gewonnen met Cliff Richard en Young Ones.
Ik was een verontrustend geloofwaardige Neil.Make love, not war ☮![]()
Ok!quote:Op zondag 27 december 2015 15:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Neuh, dat komt van een computerspel.Make love, not war ☮![]()
owwwwwwwwwwwwww ja die heb ik ook geplaybackt.quote:Op zondag 27 december 2015 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik met Cissy en Whitney Houston - I know him so well...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Geen spatie....quote:Op zondag 27 december 2015 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat heb jij met je smileys somsMake love, not war ☮![]()
he viswijfje ook in de studio?
haaaaiOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Goedequote:Op zondag 27 december 2015 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
rob noemde de nieuwslezer bij de verkeerde naam dus dan andersom ook.![]()
![]()
De tering, er wordt hier wel een beerput opengetrokkenWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Briljant!quote:Op zondag 27 december 2015 15:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik met Cissy en Whitney Houston - I know him so well...My friends all drive horses![]()
Geen idee. Maar geen zin meer om aan te passenquote:Op
zondag 27 december 2015 15:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wat heb jij met je smileys soms![]()
lekker geurtjequote:Op zondag 27 december 2015 15:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
De tering, er wordt hier wel een beerput opengetrokkenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ahquote:Op zondag 27 december 2015 15:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
rob noemde de nieuwslezer bij de verkeerde naam dus dan andersom ook.
Leuk!quote:Op zondag 27 december 2015 15:01 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zelfs mn nick is er op gebaseerd.
j e m i s t s p a t i e squote:Op zondag 27 december 2015 15:02 schreef cafca het volgende:
[..]
Geen idee. Maar geen zin meer om aan te passenI love music |Ajax forever
1289 Gloria Them![]()
![]()
![]()
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Gelukkig leef jij nog wel en jammer genoeg heb je niet haar stemquote:Op zondag 27 december 2015 15:03 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was het ook.![]()
Ik was Whitney ....
lijkt op mijn lijstjequote:Op zondag 27 december 2015 15:03 schreef Olga het volgende:
1289 Gloria Them![]()
![]()
![]()
is Diaan niet zo goed bij stem?quote:Op zondag 27 december 2015 15:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig leef jij nog wel en jammer genoeg heb je niet haar stemOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik vind Caro altijd wel leukWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ja zolang ze niet in beeld komt wel.quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Als ze aan de andere kant haar stem had gehad, dan had je iig een reden op het moment dat je niet wilt luisteren.quote:Op zondag 27 december 2015 15:03 schreef peaceman het volgende:
[..]
Gelukkig leef jij nog wel en jammer genoeg heb je niet haar stem![]()
zolang ze niet zingt, is er niks mis met haar stemquote:
Daar heb ik ook geen problemen meequote:Op zondag 27 december 2015 15:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja zolang ze niet in beeld komt wel.Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 15:05 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als ze aan de andere kant haar stem had gehad, dan had je iig een reden op het moment dat je niet wilt luisteren.
grijnzquote:Op zondag 27 december 2015 15:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
zolang ze niet zingt, is er niks mis met haar stemnou ik vind haar gezicht altijd zo raar als ze zingt.quote:Op zondag 27 december 2015 15:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Daar heb ik ook geen problemen meeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Gek dat jij alle 12 nummers uit dit uur hebt ingestuurd.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
te flauwquote:Op zondag 27 december 2015 15:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Gek dat jij alle 12 nummers uit dit uur hebt ingestuurd.
oke dit kunnen mn oren niet aanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Stond dit er al eerder in?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nope voor het eerstquote:For you, there'll be no more crying.
Nopequote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
ik heb echt een pleurishekel aan sneeuw.I love music |Ajax forever
Haten op dit nummer
Lopen de topics eigenlijk minder hard dit jaar?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Er is niet eens sneeuwquote:Op zondag 27 december 2015 15:07 schreef peaceman het volgende:
ik heb echt een pleurishekel aan sneeuw.
-XOXO-![]()
Toen mocht hij net weer officieel Prince worden genoemd?"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
omdat het kan, en daarom ben ik nu gezapt naar rtl7quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja, maar strenge dopingcontrole, hequote:Op zondag 27 december 2015 15:08 schreef MaJo het volgende:
Lopen de topics eigenlijk minder hard dit jaar?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Maar dit is toch echt jaren 80quote:Op zondag 27 december 2015 15:08 schreef Olga het volgende:
Sowieso heb ik weinig met Prince van na 1990
1986quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Heel Fok! loopt minder dan vorig jaar.quote:Op zondag 27 december 2015 15:08 schreef MaJo het volgende:
Lopen de topics eigenlijk minder hard dit jaar?![]()
![]()
Geen Frits héquote:Op zondag 27 december 2015 15:08 schreef MaJo het volgende:
Lopen de topics eigenlijk minder hard dit jaar?
-XOXO-![]()
waar is hij eigenlijk?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh, ik zat met '96 in mijn hoofd.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
86 hoorquote:
Neehoor, laatste nummer van parade, 1986quote:Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
We gaan harder dan vorig jaar als ik het goed heb, 2013 heeft ons ergens vandaag ingehaald volgens mijquote:Op zondag 27 december 2015 15:08 schreef MaJo het volgende:
Lopen de topics eigenlijk minder hard dit jaar?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
oh toch vind ik dit nietsquote:Op zondag 27 december 2015 15:10 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Neehoor, laatste nummer van parade, 1986Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Van Under The Cherry Moon, de film. En die is uit '86.quote:
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Ik vind dit even helemaal zo enorm tegen vallen van Prince. Kende het niet en dat vind ik ook niet jammer eigenlijk.![]()
is niet zo belangrijk toch?quote:Op zondag 27 december 2015 15:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
We gaan harder dan vorig jaar als ik het goed heb, 2013 heeft ons ergens vandaag ingehaald volgens mijI love music |Ajax forever
Hij vond het leuk en gezellig in 2013 maar hij had het wel gehad met dezelfde grapjes e.d.quote:Op zondag 27 december 2015 15:10 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heeft ie een leven gekregen dan ?Make love, not war ☮![]()
Favoriet onder de (die-hard) fansquote:Op zondag 27 december 2015 15:10 schreef Persefoneia het volgende:
Ik vind dit even helemaal zo enorm tegen vallen van Prince. Kende het niet en dat vind ik ook niet jammer eigenlijk.
Het is geen wedstrijd, nee.quote:
Neuh maar er werd om gevraagd dus ik zeg het even.quote:
Ik vind het 2014 tempo beter dan het 2013 tempo.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die vallen dit jaar wel meequote:Op zondag 27 december 2015 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij vond het leuk en gezellig in 2013 maar hij had het wel gehad met dezelfde grapjes e.d.![]()
Aah okquote:Op zondag 27 december 2015 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij vond het leuk en gezellig in 2013 maar hij had het wel gehad met dezelfde grapjes e.d.-XOXO-![]()
weet je gelijk waar ik bij hoor...quote:I love music |Ajax forever
die vallen dit jaar mee...quote:Op zondag 27 december 2015 15:11 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hij vond het leuk en gezellig in 2013 maar hij had het wel gehad met dezelfde grapjes e.d.I love music |Ajax forever
Vorig jaar was ik er niet, Niet echt zin in de top2000 toenquote:Op zondag 27 december 2015 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh maar er werd om gevraagd dus ik zeg het even.
Ik vind het 2014 tempo beter dan het 2013 tempo.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Sometimes it snows in april, and sometimes it's 16 degrees in december.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Klopt maar op sommige momenten was het toen echt vijf keer hetzelfdequote:Op zondag 27 december 2015 15:12 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ja maar ze horen er wmb ook wel bij hoor.![]()
Als je mssn wat minder post, kun je het nog naar het tempo van 2014 terug brengenquote:Op zondag 27 december 2015 15:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh maar er werd om gevraagd dus ik zeg het even.
Ik vind het 2014 tempo beter dan het 2013 tempo.![]()
![]()
Welkom terug trouwens!quote:Op zondag 27 december 2015 15:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er niet, Niet echt zin in de top2000 toen![]()
Jup, Ook een favorietje van mijquote:
wrm nie?quote:Op zondag 27 december 2015 15:12 schreef Olga het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik er niet, Niet echt zin in de top2000 toenI love music |Ajax forever
Toch denk ik dat dit een groeiertje is van de heer Nelson."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 15:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Als je mssn wat minder post, kun je het nog naar het tempo van 2014 terug brengen![]()
Wanneer komt Portishead?quote:Op zondag 27 december 2015 15:14 schreef BillDauterive het volgende:
Wat duurde dat lied van Prince langEn Portishead kappen ze na 2,5 minuut af.
Broes..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Maar Rob houdt nogal van princequote:Op zondag 27 december 2015 15:14 schreef BillDauterive het volgende:
Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Via het programma Gyazo en dan vanaf livestream van Culturaquote:Op zondag 27 december 2015 15:14 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hoe maak je die gifjes dan?
Gewoon van je beeldscherm ofzo?![]()
6 minuten hé, gewoon de album versiequote:Op zondag 27 december 2015 15:14 schreef BillDauterive het volgende:
Heavy zegquote:
oeh lekker, broekje is al uitquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ok. Ik kende het niet, het sprak me niet aan. Maar zo zijn er wel meer nummers die bij bepaalde luisteraars emoties los maken wat een ander niet begrijpt. Dat is ook wel weer het mooie aan de top 2000.quote:![]()
Broes zingt niet altijd even verstaanbaar.quote:Op zondag 27 december 2015 15:16 schreef zorro28 het volgende:
Het klinkt een beetje alsof hij Bril In Disguise zegt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Carolientje niet, hoor.quote:
Olga
Broes staat er wel erg vaak inI love music |Ajax forever
Jessica
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Dat lijkt me terechtquote:
Dit was de inhoud van de post van Frits op 2 januari 2014:quote:Mensen, ik heb genoten van deze Top2000. Van te voren had ik niet kunnen bedenken dat ik zo veel ging doorhalen, zowel hier als de Top zelf. Maar je moet alles een keer geprobeerd hebben, met 4/5 uur slaap per nacht en de rest Top2000 heb ik het idee dat ik alles eruit heb gehaald en dat was uniek te noemen.
Ik had nooit genoten van deze lijst zonder jullie berichten. Alle grappen, plaatjes, maar soms ook serieuze gesprekken en zelfs emotionele berichten bij bepaalde nummers. De Top2000 betekent voor ons allemaal iets verschillend, maar we ervaren elk jaar toch weer een beetje nostalgie van de momenten van toen met de muziek van toen. We hebben onze eigen verhalen en meningen, maar de gezelligheid onder elkaar zorgden er voor dat ik ook dit jaar weer een top evenement heb gehad.
In 2010/2011 had ik het gehad met de Top2000, maar kon ik het gevoel opnieuw vinden door het evenement te vieren op Fok. 2012 was een feest van erkenning, 2013 was de knaller. Helaas merkte ik dat het voor mij een herhaling werd van alle grappen en berichten van voorgaande jaren. Voor de editie van 2014 ben ik op zoek om de Top2000 opnieuw te herbeleven op een andere manier en niet meer op het Fok!Forum. Uiteraard vertrek ik verder niet van het Forum en kom ik jullie hopelijk nog tegen in de andere fora. Wie weet tijdens Wie is de Mol al. Voor nu duik ik weer mijn lurkhol in.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor alle plezier en daarbij veel geluk wensen voor 2014 en gezelligheid met de aankomende editie. Deze is voor jullie:Make love, not war ☮![]()
Ja maar als we er wat gaan schrappen, doe dan maar de donder weg.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Nou nou, Lange B en Baas Frans, Marco B en Ali Borsato...noem dat maar weinig.quote:
Legendarische post.quote:Op zondag 27 december 2015 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Dit was de inhoud van de post van Frits op 2 januari 2014:
[..]
Hoe vaak ik die vorig jaar niet langs heb zien komen
Thanks,quote:Op zondag 27 december 2015 15:18 schreef Diaan73 het volgende:
Dit was de inhoud van de post van Frits op 2 januari 2014:
[..]
Jammer tochGenealogie: Niet alleen voor oude knarren![]()
Juist. Briljante band.
Maar heb ook een paar live albums van ze, en ze spelen live de studio versies noot voor noot na. Dat vind ik altijd een beetje jammer.My friends all drive horses![]()
Gitaartje is wel leuk maar echt heel bijzonder vind ik het ook niet nee.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ow echt? Ik kan me die niet herinneren van vorig jaar. Wel van het moment waarop Frits die gepost heeft.quote:Op zondag 27 december 2015 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Legendarische post.
Hoe vaak ik die vorig jaar niet langs heb zien komenMake love, not war ☮![]()
Als ik die gemist had, had ik ze niet gemist, zal ik maar zeggenquote:Op zondag 27 december 2015 15:19 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou nou, Lange B en Baas Frans, Marco B en Ali Borsato...noem dat maar weinig.![]()
Instrumentals hebben altijd harde voor en tegenstanders volgens mijThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
Ja stom is die zanger zeker.quote:
Heb je er trouwens de lyrics bij?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Ik vind het wel leukquote:Op zondag 27 december 2015 15:21 schreef Fretwork het volgende:
Instrumentals hebben altijd harde voor en tegenstanders volgens mij![]()
![]()
Ik ben zo goed als altijd tegen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:21 schreef Fretwork het volgende:
Instrumentals hebben altijd harde voor en tegenstanders volgens mij
nou er wordt weinig hard hier hoorquote:Op zondag 27 december 2015 15:21 schreef Fretwork het volgende:
Instrumentals hebben altijd harde voor en tegenstanders volgens mijI love music |Ajax forever
Of het zíjn de studioversies, waaronder ze gewoon geluid van publiek gemonteerd hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 15:19 schreef PippenScottie het volgende:
Juist. Briljante band.
Maar heb ook een paar live albums van ze, en ze spelen live de studio versies noot voor noot na. Dat vind ik altijd een beetje jammer.
quote:Op zondag 27 december 2015 15:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja stom is die zanger zeker.
Heb je er trouwens de lyrics bij?![]()
Make love, not war ☮
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |