SPOILER: tijdloze headerOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Radio 2 Top 2000 - 2015
Alweer de zeventiende jaargang van de Radio 2 Top 2000!
Van Kerst tot Oud & Nieuw presenteert het Radio 2-team 24 uur per dag de 2000 favoriete platen van Nederland. De 159 uur durende muzikale marathon is ook te beluisteren en te zien via de website van Radio 2.
Wanneer?
Vrijdag 25 december, 09:00 tot en met donderdag 31 december 24.00 uur.
De Top 2000 lijst van 2015
Het stemmen is begonnen, nu wachten totdat de lijst er is.
Presentatie
Het Top 2000 DJ-team is bekend! Gerard, Bart, Gijs, Rob, Wouter, Bert, Stefan, Jan-Willem, Corné, Jasper en Frank presenteren de editie van 2015.
PRESENTATIESCHEMA TOP 2000 VAN 2015:
06.00 - 09.00 uur Gerard Ekdom
09.00 - 12.00 uur Bart Arens
12.00 - 14.00 uur Gijs Staverman
14.00 - 16.00 uur Rob Stenders
16.00 - 18.00 uur Wouter van der Goes
18.00 - 20.00 uur Bert Haandrikman
20.00 - 22.00 uur Stefan Stasse
22.00 - 24.00 uur Jan-Willem Roodbeen
00.00 - 02.00 uur Corné Klijn
02.00 - 04.00 uur Jasper de Vries
04.00 - 06.00 uur Frank van 't Hof
De Tunes
Bijna alle tunes zijn 'legendarische radiotunes' uit heden en vooral verleden. Ze zijn voor de eerste Radio 2 Top 2000 in 1999 opnieuw opgenomen door het Metropole Orkest o.l.v. Dick Bakker. De arrangementen zijn van Onno Krijn.
Helaas worden deze tunes niet meer zo vaak gebruikt als vroeger, maar... nog steeds hebben ze hun charme. Vooral 'de' Tune () blijft veelvuldig te horen
Het gaat om de volgende tunes: aan het begin van ieder uur: Tommy Ouverture (The Who). Altijd aan het einde van het uur (overzicht): Swinging Olympia (Europarade) Verder worden gebruikt: Soul Coaxing, Guess what, Cute, Mannix, Babyface, The man.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kabelfrequenties
Overzicht van verschillende steden:
http://www.frequenties.net/station/radio-2
FM-etherfrequenties
Friesland: 88.0 MHz en 92.9 MHz
Groningen: 88.0 MHz
Drenthe: 88.0 MHz
Overijssel: 88.0 MHz en 104.6 MHz
Gelderland: 88.2 MHz, 92.6 MHz en 104.6 MHz
Flevoland: 88.0 MHz en 92.6 MHz
Utrecht: 92.6 MHz
Noord-Holland: 92.6 MHz en 92.9 MHz
Zuid-Holland: 92.6 MHz
Zeeland: 92.6 MHz en 97.8 MHz
Noord-Brabant: 88.2 MHz en 92.6 MHz
Limburg: 88.2 MHz, 93.4 MHz en 97.2 MHz
Luisteren via internet:
http://icecast.omroep.nl/radio2-bb-mp3
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://www.radio2.nl/nieuws/id-6114-mannen-versus-vrouwen.html
De Top 2000 in beeld
Cultura 24:
Tussen Kerst en Oud & Nieuw 2015 zal NPO Cultura vast weer vanuit het Top 2000 Café iedere dag Top 2000 Visual Radio uitzenden. Verrijkt met clips van en informatie over artiesten en songs uit de Lijst der Lijsten. Gezelligheid met Gerrie, Mien en Joop in het cafe als Leentje Huizer voorbij komt, wie wil dat nu niet?
Nederland 3
Tijdens de Top 2000 kun je in de nachtelijke uurtjes hopelijk ook weer meekijken in de studio via NPO3 tussen +/- 01.00 - 06.00 uur.
Website
http://www.nporadio2.nl/top2000/home
Etalagekanalen
Tevens vind je de Top 2000 dit jaar vast weer op de etalagekanalen van UPC, Ziggo (kanaal 13), Delta en Caiway!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vanaf wanneer stemmen?
Het stemmen is inmiddels achter de rug.
Wanneer wordt de lijst bekend?
De complete Top 2000 lijst wordt op woensdag 16 december 2015 bekendgemaakt.
Maar het is nu al 26 december, dus here goes:
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.pdf
http://www.nporadio2.nl/data/download/TOP-2000-2015.xls
Top2000-Quiz
20 november 2015, te zien op uitzending gemist
Voor uitgebreide statistieken:
http://pino112.nl/top2000/
Pino, held!![]()
Grafiek van hhh38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spotify:
Open in Spotify de lijst der lijsten en luister daar een groot deel van de lijst terug! Op dit moment zijn de lijsten tot 2013 beschikbaar. http://www.radio2.nl/nieuws/id-4908/top-2000-spotify-app.html
Binnenkomers in 2015:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aan de hand van kekke gifjes zien of jouw keuzes er dit jaar ook (weer) in staan, of juist niet: http://www.staatieindetop2000.nl/
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html![]()
gewoon lekker verder slapen.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mag topick aap nu weer meeposten?Was er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Toen ze nog een Golden Earring project was. Al vind ik dit nummer ook best aardig hoewel ik het totaal niet ken.quote:Op zondag 27 december 2015 14:21 schreef Molurus het volgende:
[..]
Anouk was eigenlijk op haar best toen ze net bekend werd. Daarna werd het alleen maar minder, imho.![]()
Welke film Diaan?
Wij gaan zo verder met Fargo (de serie)26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Jaquote:Op zondag 27 december 2015 14:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
users... ik krijg mijn zin niet, dus neem ik het recht in eigen hand: heel fok bashen...
De houding van veel users is vrij treurig. Ook van die users die alles doen om 'te voorkomen dat Danny ook maar 1 cent aan mij verdient'.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Welke aap?quote:Op zondag 27 december 2015 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag topick aap nu weer meeposten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
neuh, meer een algemene vraag die zo gesteld gaat wordenquote:I love music |Ajax forever
Christmas with Holly. Een feelgoodmovie van Net5.quote:Op zondag 27 december 2015 14:23 schreef MaJo het volgende:
Welke film Diaan?
Wij gaan zo verder met Fargo (de serie)Make love, not war ☮![]()
Ah, ken ik nietquote:Op zondag 27 december 2015 14:24 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Christmas with Holly. Een feelgoodmovie van Net5.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik had eigenlijk gehoopt dat die een paar uur weg zou blijven.quote:Op zondag 27 december 2015 14:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Mag topick aap nu weer meeposten?![]()
Oh nee, alsjeblieft zeg.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit nummer
For you, there'll be no more crying.
For you, the sun will be shining.
And I feel that when I'm with you,
It's alright, I know it's right.![]()
Dat is inderdaad wel heel zielig. En die claimen dat Danny steenrijk moet zijn geworden.quote:Op zondag 27 december 2015 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
De houding van veel users is vrij treurig. Ook van die users die alles doen om 'te voorkomen dat Danny ook maar 1 cent aan mij verdient'.
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
#jesuisAliB[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
voor sommige kinderen zou er nooit meer een morgen zijn...........quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tja dat is volgens mij heel simpel op te lossen: niet meer posten op Fok!quote:Op zondag 27 december 2015 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja
Kortom wat je eigenlijk zegt is dat het een hetze tegen Danny is.I love music |Ajax forever
rijmelarijm van likmevesjeOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja de meesten hier vinden alleen het stuk van Borsato mooi.quote:Op zondag 27 december 2015 14:25 schreef KolonelBroodje het volgende:
Vind het best wel een mooi nummer op de rap na![]()
Waarom mocht dit eigenlijk precies terugkeren in de lijst?
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Wat zou je doen zonder dit nummer?quote:I love music |Ajax forever
dan hadden ze op het origineel moeten stemmen.quote:Op zondag 27 december 2015 14:25 schreef Keselo het volgende:
[..]
Ja de meesten hier vinden alleen het stuk van Borsato mooi.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Vluchtelingen héquote:Op zondag 27 december 2015 14:26 schreef Ferdo het volgende:
Waarom mocht dit eigenlijk precies terugkeren in de lijst?
-XOXO-![]()
de kwoot die je wist dat zou komenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
die hebben er op gestemd?quote:I love music |Ajax forever
En dan wel Refugee van Tom Petty er bijna uit laten lazeren natuurlijk.quote:
Ik zou het wel kunnen missenquote:Op zondag 27 december 2015 14:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
Wat zou je doen zonder dit nummer?Zoals hiervoor dus, heb het niet eerder gehoord.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
WARCHILD WARCHILD[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Deze man kan geen dag zonder de fitness, zelfs fitness wanneer niet in de sportschool.quote:
Wat een man![]()
![]()
ik stem aquote:Op zondag 27 december 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ali A
[ afbeelding ]
Ali B
[ afbeelding ]
Ali C
[ afbeelding ]![]()
lolquote:Op zondag 27 december 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ali A
[ afbeelding ]
Ali B
[ afbeelding ]
Ali C
[ afbeelding ]
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
nou wat zou je doen dan?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Welke hoort niet in die rij thuis.quote:Op zondag 27 december 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ali A
[ afbeelding ]
Ali B
[ afbeelding ]
Ali C
[ afbeelding ]
Jammer dat wij net de verkeerde hebben.quote:Op zondag 27 december 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ali A
[ afbeelding ]
Ali B
[ afbeelding ]
Ali C
[ afbeelding ]De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Sws Cquote:Op zondag 27 december 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ali A
[ afbeelding ]
Ali B
[ afbeelding ]
Ali C
[ afbeelding ]
V&D goedkoperquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 14:29 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat vluchtelingen eerder hier op zouden stemmen
-XOXO-![]()
Dan ga je dit dus echt dubbel waarderen.
Voor een groot gedeelte: Ja. Al komt zoiets nooit volledig van 1 kant, maar ik denk dat dat wel een van de belangrijkste problemen is waarmee de participatie binnen de site mee te kampen heeft en daardoor worden welwillende users ook behoorlijk afgesneden.quote:Op zondag 27 december 2015 14:25 schreef peaceman het volgende:
[..]
Tja dat is volgens mij heel simpel op te lossen: niet meer posten op Fok!
Kortom wat je eigenlijk zegt is dat het een hetze tegen Danny is.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Godverdomme wat flauw.quote:Op zondag 27 december 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ali A
[ afbeelding ]
Ali B
[ afbeelding ]
Ali C
[ afbeelding ][i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Truthquote:Op zondag 27 december 2015 14:29 schreef Berkery het volgende:
Ik denk dat vluchtelingen eerder hier op zouden stemmenMy friends all drive horses![]()
A en C zou ik doen, B zou ik latenquote:Op zondag 27 december 2015 14:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ali A
[ afbeelding ]
Ali B
[ afbeelding ]
Ali C
[ afbeelding ]![]()
Dit liedje doet mij denken aan Stevie Wonder.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
uiteraard hebben beide partijen er wel schuld aan, maar het is ook wel hip om tegen 'beleidsmakers' aan te schoppen natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte: Ja. Al komt zoiets nooit volledig van 1 kant, maar ik denk dat dat wel een van de belangrijkste problemen is waarmee de participatie binnen de site mee te kampen heeft en daardoor worden welwillende users ook behoorlijk afgesneden.I love music |Ajax forever
Mwah A zou ik nu niet meer doen...quote:Valt ook weinig meer te doen denk ik
schoonzusje heeft er nog een paar...... verlanglijstjes voor kerst waren eerder geschreven dan de bonnen niet meer ingeleverd mochten worden.... op 3 adressen kerst vieren...quote:
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
je ziet niks?quote:Op zondag 27 december 2015 14:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit liedje doet mij denken aan Stevie Wonder.I love music |Ajax forever
Zo doen wij dat allemaal. Met ons nep-parlement en GEEN AZCquote:Op zondag 27 december 2015 14:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
uiteraard hebben beide partijen er wel schuld aan, maar het is ook wel hip om tegen 'beleidsmakers' aan te schoppen natuurlijk.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Waardoor? en hoe?quote:Op zondag 27 december 2015 14:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Voor een groot gedeelte: Ja. Al komt zoiets nooit volledig van 1 kant, maar ik denk dat dat wel een van de belangrijkste problemen is waarmee de participatie binnen de site mee te kampen heeft en daardoor worden welwillende users ook behoorlijk afgesneden.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna![]()
ja die willen allemaal back homequote:Op zondag 27 december 2015 14:31 schreef cafca het volgende:
Is dit ook gestegen vanwege de vluchtelingen?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
I Wish toch?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
mag ik mij daarvan distantieren aubquote:Op zondag 27 december 2015 14:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo doen wij dat allemaal. Met ons nep-parlement en GEEN AZCI love music |Ajax forever
quote:Op zondag 27 december 2015 14:31 schreef cafca het volgende:
Is dit ook gestegen vanwege de vluchtelingen?Wilders aanhang heeft hierop gestemd.
![]()
Die grap is net gemaakt Hans.quote:Op zondag 27 december 2015 14:31 schreef cafca het volgende:
Is dit ook gestegen vanwege de vluchtelingen?![]()
Naar het schijnt de onbetwiste nummer 1 in Geldermalsen.quote:"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Insert frikandelgrapThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger![]()
ja joh krijg je hem ook nog
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nog zo'n topper.Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
zing een liedje voor me frans.... maar dan wel graag in het fransOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wh... th... f..ck....?
Lange Frans en Baas B![]()
Maar deze is stiekem wel leuk
quote:Op zondag 27 december 2015 14:33 schreef Nizno het volgende:
zing een liedje voor me frans.... maar dan wel graag in het frans
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Haha nice, geloofde je bijnaquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Omdat users die alleen maar kunnen zeiken ervoor zorgen dat constructieve topics dichtgaan, beetje de huidige tendens in Feedback. Als je userbase ook alleen maar kan klagen heb je ook geen zin meer om ze goed en wel aan te horen, puur een logische tendens. Laatste jaar genoeg goede topics dicht zien gaan omdat ze vroeg of laat verpest wordenquote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Zo dicht zit de B toch niet naast de P op het toetsenbord?quote:
euh euh niezo negatief hequote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wat een cringeworthy uur.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Weer een vrouwenplaat hoop ik danThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Live versie is imo wel beterFor you, there'll be no more crying.
Mee Naar Diemen-Zuid was leuker[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Oh? dat weten ze dan goed verborgen te houden.quote:Op zondag 27 december 2015 14:34 schreef MrBanaan1 het volgende:
Eigenlijk is dit gewoon een fantastisch nummer.I love music |Ajax forever
Die tekst had tenminste nog betekenis..quote:Op zondag 27 december 2015 14:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mee Naar Diemen-Zuid was leuker![]()
hazes over honderd jaar nog steeds de baas is..... ja helemaal mee eens.... doe dan hazes maar... sr. dan heOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
#teamcarolienquote:
natuurlijk. Die krijgen overal de schuld van dus waarom in deze niet.quote:Op zondag 27 december 2015 14:31 schreef cafca het volgende:
Is dit ook gestegen vanwege de vluchtelingen?Make love, not war ☮![]()
Die tekst
Wat wil je nou zeggen FransThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ah ja topics doodbaggeren jammer inderdaad, al merk je wel dat als er een goede insteek is het veel minder gebeurt. Het vergt alleen een lange adem.quote:Op zondag 27 december 2015 14:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Omdat users die alleen maar kunnen zeiken ervoor zorgen dat constructieve topics dichtgaan, beetje de huidige tendens in Feedback. Als je userbase ook alleen maar kan klagen heb je ook geen zin meer om ze goed en wel aan te horen, puur een logische tendens. Laatste jaar genoeg goede topics dicht zien gaan omdat ze vroeg of laat verpest wordenEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Het zal wel om de nostalgische tekst gaan ofzo, maar ik vind het echt niks.Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Als het aan de alleroudste mensen ligt komt Claudia de Breij op 1
Die kon zelfs nog beter rijmen.quote:Op zondag 27 december 2015 14:34 schreef Nizno het volgende:
hazes over honderd jaar nog steeds de baas is..... ja helemaal mee eens.... doe dan hazes maar... sr. dan heDe Sahara is zonder meer erg droog.![]()
dementie...quote:Op zondag 27 december 2015 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als het aan de alleroudste mensen ligt komt Claudia de Breij op 1I love music |Ajax forever
Hierdoor haat ik AmsterdammersThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Dat we wereldwijd gerepresent worden door Harry Potter natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 14:35 schreef Fretwork het volgende:
Die tekst
Wat wil je nou zeggen FransMy friends all drive horses![]()
Valt wel ff tegen hè?quote:Op zondag 27 december 2015 14:33 schreef miep63 het volgende:
Ik las Het land van....Ik dacht leuk Bo.![]()
Als je het zo stelt vind ik dit ineens een geweldig nummer. Wat ben ik blij als ik Andre Hazes nooit meer hoef te horenquote:Op zondag 27 december 2015 14:34 schreef Nizno het volgende:
hazes over honderd jaar nog steeds de baas is..... ja helemaal mee eens.... doe dan hazes maar... sr. dan he![]()
![]()
Goed verhaal Fransquote:Op zondag 27 december 2015 14:36 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dat we wereldwijd gerepresent worden door Harry Potter natuurlijk.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Nationalisme, issues uit die tijd. Gewoon prima. Makkelijk om te haten om het haten. Prima als mensen geen fan van Lange Frans zijn, maar hypocriet om per definitie alles van hem te haten. Achja.![]()
Lange frans en baas b hebben er voor gezorgd dat we geen identiteit hebben... want niemand past in het beeld dat zij schetsen... gelukkig hebben vele het voorgedaan insert: 15 miljoen mensen, het wilhelmus etc.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
nou nee, ik kan prima van hazes genieten, zn eerdere nummers dan..... en vooral geen live versiesquote:Op zondag 27 december 2015 14:36 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als je het zo stelt vind ik dit ineens een geweldig nummer. Wat ben ik blij als ik Andre Hazes nooit meer hoef te horenOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Die ga ik zo even kijken. Nu douchen, dit kan ik wel missenquote:Op zondag 27 december 2015 14:36 schreef Sfeermaker het volgende:
de snijtafelheren vinden er ook wat van
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
The King![]()
Wat een stem
rob denkt dat hij elvis?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
EN ZE HEBBEN KABELTELEVISIEquote:
(dit was een bericht voor doven en slechthorenden)En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Al een poosje hoor.quote:
Glanerbrug heeft kabeltelevisie! Nadat de burgemeester van Enschede....etc.
Alleen Noordquote:The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Ja klopt, maar als constructieve user ga je er automatisch vanuit dat je idee toch doodgebaggerd wordt, doodzondequote:Op zondag 27 december 2015 14:35 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ah ja topics doodbaggeren jammer inderdaad, al merk je wel dat als er een goede insteek is het veel minder gebeurt. Het vergt alleen een lange adem.Het kán wel overigens en er zijn ook echt wel goede ideeën geweest (waar voor mijn gevoel ook wel al wat mee is gedaan, ik merk daar niet zoveel van want Sport is toch een beetje een eilandje tov FP en forum), maar toch is het jammer.
Zo'n AZC is een Glanerbrug te ver.quote:Op zondag 27 december 2015 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
klopt maar ze zijn wel tegen de komst van het AZC.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Geen AZC in Glanerbrug, ofzoThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Omdat Geertje zegt dat die mensen slecht zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
klopt maar ze zijn wel tegen de komst van het AZC.I love music |Ajax forever
Kan niet zijn om de te verwachten extra druk op de riolering...quote:Op zondag 27 december 2015 14:38 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
klopt maar ze zijn wel tegen de komst van het AZC."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Echt?quote:Op zondag 27 december 2015 14:38 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Al een poosje hoor.
Glanerbrug heeft kabeltelevisie! Nadat de burgemeester van Enschede....etc.Make love, not war ☮![]()
Dit vind ik dus 3x niks. Elvis is een grootheid etc, dat weet ik. Alsnog kan ik hier niet van genieten haha![]()
ik ben ook geen groot fan, maar het wordt elk jaar beter.quote:Op zondag 27 december 2015 14:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit vind ik dus 3x niks. Elvis is een grootheid etc, dat weet ik. Alsnog kan ik hier niet van genieten hahaI love music |Ajax forever
Dit vind ik dus wel echt een goede AnoukplaatThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Deze is wel prima van Anouk, ja beter dan de vorige (van Elvis)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Er is daar van de week ook al een caravan van de weg geblazen. 345 mensen konden worden gearresteerd.quote:Op zondag 27 december 2015 14:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Kan niet zijn om de te verwachten extra druk op de riolering...De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
are you kidding me?quote:Op zondag 27 december 2015 14:40 schreef Fretwork het volgende:
Dit vind ik dus wel echt een goede AnoukplaatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat laatste is geen absolute waarheid ofzo. Persoonlijk ben ik er ook niet van onder de indruk.quote:Op zondag 27 december 2015 14:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
Dit vind ik dus 3x niks. Elvis is een grootheid etc, dat weet ik.
Niet meer aanwezig in dit forum.![]()
Beste nr van Anouk
Tja.... ligt tussen Enschede en Glanerbrug, valt op zich best mee. Maar ja.... er ligt wel een "pauper"buurt naast dus daarom zo'n ophef.quote:Op zondag 27 december 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zo'n AZC is een Glanerbrug te ver.Make love, not war ☮![]()
Wordt stevig aan het Anouquotum gewerkt."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
quote:
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Vind dit zo'n nietszeggend wegluister nummer. Prima als het op de radio komt, maar blijft je niet bij.![]()
die 345 bliezen allemaal mee?quote:Op zondag 27 december 2015 14:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Er is daar van de week ook al een caravan van de weg geblazen. 345 mensen konden worden gearresteerd.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Mijn Anouk max is wel weer bereikt
Krijgt de voetjes wel van de vloerThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Die twistende mensen in t cafeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Gaat er nu ook 1 uit gezet worden door de beveiliging?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat zal uit een blaastest moeten blijken.quote:
(Deze heb ik wel zelf bedacht ()
De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
Oow dat is crewThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Die beelden uit het cafe zouden wel echt een goudmijn zijn voor r/whitepeoplegifs he.
Armed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Jammerquote:Op zondag 27 december 2015 14:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal uit een blaastest moeten blijken.
quote:Op zondag 27 december 2015 14:42 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat zal uit een blaastest moeten blijken.
quote:blijven doen, echt hilarisch die gifjes van het café
The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
Slaapliedje maar ik vind dit mooi
Bij Rock 'n' Roll High School leek het wel een begrafenis, maar dan bij Anouk...quote:
Zonder muziek is het weirdquote:Op zondag 27 december 2015 14:43 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]blijven doen, echt hilarisch die gifjes van het café
![]()
![]()
I like the old Norah Jones better, this is sooooo darkThe world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Een foto zou volstaan.quote:Op zondag 27 december 2015 14:42 schreef KolonelBroodje het volgende:
Jammer dat ik de beelden niet kan zienNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
ik vindt dit altijd maar suf, heel veel muziek voor ouwe lullen en helemaal geen lekkere muziek voor op te dansen! me meeste vriendinen zeggen dat ook dus volges mij gaat t niet eerlijk
[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
woensdag [b]17 oktober[/b] 2006 [b]14:12[/b] schreef yvonne: viswijfje (L)![]()
http://www.nu.nl/cultuur-(...)-woord-van-jaar.htmlquote:Op zondag 27 december 2015 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik vindt dit altijd maar suf, heel veel muziek voor ouwe lullen en helemaal geen lekkere muziek voor op te dansen! me meeste vriendinen zeggen dat ook dus volges mij gaat t niet eerlijkArmed robbery. With a replica. I mean, how the fuck can it be armed robbery with a fucking replica?![]()
Denk ook dat het komt omdat het tegenwoordig nog sneller moet. Users willen snel content en de reflecteert zich in oneliners of tegenwoordig zelfs één woord reactie. Ook bij een topic (zoals deze) kan je niet meer lang reageren omdat dan het halve topic al voorbij is en de reacties niet gelezen worden. Wat dat betreft is een groot deel van FOK! verworden tot een twitterstream en de huidige user is ook niet gewend iets na te lezen.quote:Op zondag 27 december 2015 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja klopt, maar als constructieve user ga je er automatisch vanuit dat je idee toch doodgebaggerd wordt, doodzondeHet kán wel overigens en er zijn ook echt wel goede ideeën geweest (waar voor mijn gevoel ook wel al wat mee is gedaan, ik merk daar niet zoveel van want Sport is toch een beetje een eilandje tov FP en forum), maar toch is het jammer.
Ikzelf ben fan van een wat langzamer medium daar schop ik ook heel vaak oude topics omhoog en probeer te onthouden wat waar gepost is en hou ook wel van de dingen waar aandacht in gestoken is.
En bij dat aandacht steken zit ook iets wat te maken heeft met die snelheid, vroegah (opa verteld) dacht je een tijdje na over een topic, maakte een mooie OP waar je een uurtje tijd in stak etc. dat is niet meer van deze tijd. Ook mee doe topics werken niet meer omdat het niet snel genoeg is en teveel moeite kost.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Dit is van het debutalbumquote:Op zondag 27 december 2015 14:43 schreef Fretwork het volgende:
I like the old Norah Jones better, this is sooooo dark
-XOXO-![]()
Preciesquote:Op zondag 27 december 2015 14:43 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Bij Rock 'n' Roll High School leek het wel een begrafenis, maar dan bij Anouk...![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 14:44 schreef F.Begbie het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/cultuur-(...)-woord-van-jaar.htmlzeikerd
zaterdag [b]11 maart[/b] 2007 [b]13:22[/b] schreef BerenDD: Ik vind VW lief :Y Want ze vind mij lief!
wat gaat niet eerlijk?quote:Op zondag 27 december 2015 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik vindt dit altijd maar suf, heel veel muziek voor ouwe lullen en helemaal geen lekkere muziek voor op te dansen! me meeste vriendinen zeggen dat ook dus volges mij gaat t niet eerlijkI love music |Ajax forever
Not sure if trolling or...quote:Op zondag 27 december 2015 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik vindt dit altijd maar suf, heel veel muziek voor ouwe lullen en helemaal geen lekkere muziek voor op te dansen! me meeste vriendinen zeggen dat ook dus volges mij gaat t niet eerlijkMy friends all drive horses![]()
Oh, dat klinkt toch even anders dan de muziek die ze normaal maakt, gok ik zo...quote:Op zondag 27 december 2015 14:44 schreef BillDauterive het volgende:
Norah Jones ben ik pas gaan waarderen nadat ze drie liedjes meedeed op dat album van Danger Mouse."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Bedankt Hansquote:Op zondag 27 december 2015 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Denk ook dat het komt omdat het tegenwoordig nog sneller moet. Users willen snel content en de reflecteert zich in oneliners of tegenwoordig zelfs één woord reactie. Ook bij een topic (zoals deze) kan je niet meer lang reageren omdat dan het halve topic al voorbij is en de reacties niet gelezen worden. Wat dat betreft is een groot deel van FOK! verworden tot een twitterstream en de huidige user is ook niet gewend iets na te lezen.
Ikzelf ben fan van een wat langzamer medium daar schop ik ook heel vaak oude topics omhoog en probeer te onthouden wat waar gepost is en hou ook wel van de dingen waar aandacht in gestoken is.
En bij dat aandacht steken zit ook iets wat te maken heeft met die snelheid, vroegah (opa verteld) dacht je een tijdje na over een topic, maakte een mooie OP waar je een uurtje tijd in stak etc. dat is niet meer van deze tijd. Ook mee doe topics werken niet meer omdat het niet snel genoeg is en teveel moeite kost.![]()
me meeste vriendinnen?quote:Op zondag 27 december 2015 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik vindt dit altijd maar suf, heel veel muziek voor ouwe lullen en helemaal geen lekkere muziek voor op te dansen! me meeste vriendinen zeggen dat ook dus volges mij gaat t niet eerlijkEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
lekker kort verhaalquote:Op zondag 27 december 2015 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Denk ook dat het komt omdat het tegenwoordig nog sneller moet. Users willen snel content en de reflecteert zich in oneliners of tegenwoordig zelfs één woord reactie. Ook bij een topic (zoals deze) kan je niet meer lang reageren omdat dan het halve topic al voorbij is en de reacties niet gelezen worden. Wat dat betreft is een groot deel van FOK! verworden tot een twitterstream en de huidige user is ook niet gewend iets na te lezen.
En bij dat aandacht steken zit ook iets wat te maken heeft met die snelheid, vroegah (opa verteld) dacht je een tijdje na over een topic, maakte een mooie OP waar je een uurtje tijd in stak etc. dat is niet meer van deze tijd. Ook mee doe topics werken niet meer omdat het niet snel genoeg is en teveel moeite kost.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Echt niemand moest lachen om deze post.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
ViswijfjeWas er al eens een link gelegd tussen Froger's "Een zingende merel, de geur van de zee" en MEROL's "Hou je bek en bef me", of moet het weer eens van deze eeuwige puber komen?![]()
Geen dank Wilbert.quote:En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
in deze reeks is eigenlijk nooit echt gezeur, dat scheelt wel natuurlijk.quote:Op zondag 27 december 2015 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En bij dat aandacht steken zit ook iets wat te maken heeft met die snelheid, vroegah (opa verteld) dacht je een tijdje na over een topic, maakte een mooie OP waar je een uurtje tijd in stak etc. dat is niet meer van deze tijd. Ook mee doe topics werken niet meer omdat het niet snel genoeg is en teveel moeite kost.I love music |Ajax forever
het stemmen!! volges mij tellen ze alleen maar de liedjes die ze zelf mooi vinden en negeren ze t volk!!!quote:[b]ben jij die lekkere vent? bewijs me maar!!!![/b]
Ik welquote:Op zondag 27 december 2015 14:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt niemand moest lachen om deze post.![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 14:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
lekker kort verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat een livetopic zich niet voor lange posts snap ik wel, maar ik kan een goede column prima waarderen.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
quote:Op zondag 27 december 2015 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
ik vindt dit altijd maar suf, heel veel muziek voor ouwe lullen en helemaal geen lekkere muziek voor op te dansen! me meeste vriendinen zeggen dat ook dus volges mij gaat t niet eerlijk![]()
![]()
Is geen tijd voor gezeurquote:Op zondag 27 december 2015 14:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
in deze reeks is eigenlijk nooit echt gezeur, dat scheelt wel natuurlijk.
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Behalve tijdens pokemonquote:Op zondag 27 december 2015 14:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
in deze reeks is eigenlijk nooit echt gezeur, dat scheelt wel natuurlijk.![]()
![]()
Volges mij valt het wel mee, toch?quote:Op zondag 27 december 2015 14:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het stemmen!! volges mij tellen ze alleen maar de liedjes die ze zelf mooi vinden en negeren ze t volk!!!![]()
Luister maar een keer naar Black. Dat nummer zat ook in een belangrijke scene van Breaking Bad trouwens.quote:Op zondag 27 december 2015 14:45 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Oh, dat klinkt toch even anders dan de muziek die ze normaal maakt, gok ik zo...![]()
Het kan wel gewoon ja, een leuke, gezellige actieve reeks op FOK!quote:Op zondag 27 december 2015 14:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
in deze reeks is eigenlijk nooit echt gezeur, dat scheelt wel natuurlijk.Ik vind dit ook de leukste reeks om in te posten, misschien dat ik daarom hier zo aan mijn quotum werk
TL;DRquote:Op zondag 27 december 2015 14:44 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
En bij dat aandacht steken zit ook iets wat te maken heeft met die snelheid, vroegah (opa verteld) dacht je een tijdje na over een topic, maakte een mooie OP waar je een uurtje tijd in stak etc. dat is niet meer van deze tijd. Ook mee doe topics werken niet meer omdat het niet snel genoeg is en teveel moeite kost.
Even voor de vorm. Klopt natuurlijk wel wat je schrijft.
De top 2000 niet eerlijk? Daar zou iemand dan toch zeker wel een column over geschreven hebben?quote:Op zondag 27 december 2015 14:46 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
het stemmen!! volges mij tellen ze alleen maar de liedjes die ze zelf mooi vinden en negeren ze t volk!!!I love music |Ajax forever
wmb mogen ze van die keuze lijst af.. maarja dat zal wel niet gebeuren.En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Het glas is ook halfvol natuurlijk. Op het grootste deel van Fok is zelden gezeur. Waar ik meestal kom dan toch.quote:Op zondag 27 december 2015 14:46 schreef peaceman het volgende:
[..]
in deze reeks is eigenlijk nooit echt gezeur, dat scheelt wel natuurlijk.De Sahara is zonder meer erg droog.![]()
dat ook inderdaadquote:![]()
Probleem voorkomen voor het had kunnen ontstaan.I love music |Ajax forever
Dat dit er nooit eerder instond..."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
Staat Major Tom ook in de Top 2000?quote:Op zondag 27 december 2015 14:47 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Luister maar een keer naar Black. Dat nummer zat ook in een belangrijke scene van Breaking Bad trouwens.The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Dan wordt het natuurlijk lastiger om een lijst samen te stellenquote:Op zondag 27 december 2015 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
wmb mogen ze van die keuze lijst af.. maarja dat zal wel niet gebeuren.-XOXO-![]()
mooie flamewar was dat ja tussen 2 usersquote:The distance between insanity and genius is measured only by success![]()
en het heeft een onderwerp. De SCs met gezeur zijn ook vaak onderwerploosquote:
jij werken aan je quotum?quote:Op zondag 27 december 2015 14:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het kan wel gewoon ja, een leuke, gezellige actieve reeks op FOK!Ik vind dit ook de leukste reeks om in te posten, misschien dat ik daarom hier zo aan mijn quotum werk
Eens, maar dan ook een 3-jaarsregel invoeren.quote:Op zondag 27 december 2015 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
wmb mogen ze van die keuze lijst af.. maarja dat zal wel niet gebeuren.Make love, not war ☮![]()
Dat zal ook even wat meer werk zijn.quote:Op zondag 27 december 2015 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
wmb mogen ze van die keuze lijst af.. maarja dat zal wel niet gebeuren."Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma![]()
er zitten wel paar mooie liedjes bij van bevoorbeeld adele en marco borsato maar ook heel veel ken ik niet of is alleen maar leuk voor me vaderquote:ik had gestemd voor gordon en jannes enzo en die zie ik nerges
Ach die is toch prima?quote:Op zondag 27 december 2015 14:47 schreef Bosbeetle het volgende:
wmb mogen ze van die keuze lijst af.. maarja dat zal wel niet gebeuren.I love music |Ajax forever
Gelukkig maar!quote:Op zondag 27 december 2015 14:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
er zitten wel paar mooie liedjes bij van bevoorbeeld adele en marco borsato maar ook heel veel ken ik niet of is alleen maar leuk voor me vaderik had gestemd voor gordon en jannes enzo en die zie ik nerges
Make love, not war ☮![]()
quote:Op zondag 27 december 2015 14:47 schreef peaceman het volgende:
[..]
De top 2000 niet eerlijk? Daar zou iemand dan toch zeker wel een column over geschreven hebben?Goed idee!!! maar denk niet dat t nog gaat helpen nu
quote:Op zondag 27 december 2015 14:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
er zitten wel paar mooie liedjes bij van bevoorbeeld adele en marco borsato maar ook heel veel ken ik niet of is alleen maar leuk voor me vaderik had gestemd voor gordon en jannes enzo en die zie ik nerges
ach, moet kunnen toch, beetje reuring en discussie, was ook snel weer voorbijquote:Op zondag 27 december 2015 14:48 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
mooie flamewar was dat ja tussen 2 users
gelukkigquote:Op zondag 27 december 2015 14:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Dat het 3 jaar oud moet zijn?quote:Op zondag 27 december 2015 14:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Eens, maar dan ook een 3-jaarsregel invoeren.![]()
Alleen van Bowie (2×)quote:Op zondag 27 december 2015 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Staat Major Tom ook in de Top 2000?![]()
Hij wordt wel meerdere keren genoemd in de Top 2000 (Bowie, Nena). Maar je doelt vast op Peter Schilling...volgens mij niet.quote:Op zondag 27 december 2015 14:48 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Staat Major Tom ook in de Top 2000?
Mooi dat deze eindelijk in de lijst staat
Al jaren in mijn vrije keuze, gewoon hun beste
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.htmlquote:Op zondag 27 december 2015 14:50 schreef Viswijfje het volgende:
[..]Goed idee!!! maar denk niet dat t nog gaat helpen nu
![]()
beetje achterhaalt op sommige punten inmiddels, maar tochI love music |Ajax forever
als het daarintegen een halve minuut later geweest wasquote:Op zondag 27 december 2015 14:50 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
wel weer een kutnummer om mee binnen te komen.![]()
![]()
Ook nooit eerder in de lijst deze.
Schandalig dat dit er niet eerder instond.quote:Op zondag 27 december 2015 14:51 schreef Slobeend het volgende:
Voor het eerst deze. Meer dan terecht
My friends all drive horses![]()
Voor het eerst dat ie ook werkelijk genoteerd is zo te zien.quote:Op zondag 27 december 2015 14:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Al jaren in mijn vrije keuze, gewoon hun besteNiet meer aanwezig in dit forum.![]()
She Get's High
Maar ik moet wel zeggen dat ik ook best wel 10 nummers van Jannes in de top 2000 zou willen zien.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tsss. Kan niet! Die scene met Galequote:Op zondag 27 december 2015 14:51 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hij wordt wel meerdere keren genoemd in de Top 2000 (Bowie, Nena). Maar je doelt vast op Peter Schilling...volgens mij niet.
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.![]()
Hoezo?quote:Op zondag 27 december 2015 14:48 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Dan wordt het natuurlijk lastiger om een lijst samen te stellenEn mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Forum Opties Forumhop: Hop naar: