quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Jawel, soort van, enigszins, in zekere zin, euhm, bij wijze van, zo goed als, deels.
262 t/m half november, vanaf juni that is.Soort van, als in niet echt prioriteit op de gangbare media-kanalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt niet uit, ik ben in het bijzijn van iemand die het wel spreekt en leest.Leugenachtige wolven: Op vrijdag 15 januari 2016 01:20 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Volgens berichten heeft het Turkse leger bombardementen uitgevoerd op Noord-Aleppo
12 jets vanuit Diyarbakir.
Incidenten wel, maar wat en wanneer men een burger is, daar is men nog wel eens onverschillig over.quote:Op zaterdag 9 januari 2016 19:35 schreef primakov het volgende:
[..]
Soort van, als in niet echt prioriteit op de gangbare media-kanalen?
Maakt niet uit, ik ben in het bijzijn van iemand die het wel spreekt en leest.
IehAaaaaaahquote:Op zondag 10 januari 2016 01:43 schreef TeenWolf het volgende:
Hier moet een ezel het door een pkk rat ontgelden![]()
![]()
![]()
Video genomen vanuit een KOBRA voertuig van de Turkse strijdkrachten.
Wat een bruut om zomaar dat zakje brood van die oude dame af te pakken.quote:Op zondag 10 januari 2016 00:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Foto's uit Diyarbakir
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:The shooting in broad daylight of Abdulvakhid Edelgireyev – a key Chechen Islamist figure who fought with an al-Qaida affiliate in Syria – is the latest in a series of audacious killings of enemies of the Russian state in the Turkish city
Is Erdogan m niet dankbaar hiervoor?quote:Op zondag 10 januari 2016 19:59 schreef Pharmacist het volgende:
Dikke middelvinger van Rusland naar Turkije![]()
Murder in Istanbul: Kremlin's hand suspected in shooting of Chechen
[..]
Ik denk niet dat wij blij zouden zijn als bijv de Amerikanen iemand op straat liquideren in Amsterdam. De nette manier om het te doen is natuurlijk uitlevering vragen en de Turken hem laten oppakken; het is immers Turks grondgebied.quote:
Is het een competitie ofzo? Wat een rare comment.quote:Op zondag 10 januari 2016 20:47 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Een random Tjetjeen vs vliegtuig uit de lucht. Ik vraag me af welke middelvinger groter is
[ afbeelding ]
Waarom ben je zo boos?quote:Op zondag 10 januari 2016 20:55 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Is het een competitie ofzo? Wat een rare comment.
Maar inderdaad, jij wint! De Turken zijn nog achterbakser dan de Russen.
Je reageert nogal boos nadat je op je plek werd gezet na die comment over een Russisch vliegtuig.quote:
Ik reageerde niet boos en ik werd al helemaal niet op mijn "plek gezet". Je tweede comment slaat helemaal nergens op aagezien dequote:Op zondag 10 januari 2016 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Je reageert nogal boos nadat je op je plek werd gezet na die comment over een Russisch vliegtuig.
Grappig dat je het ene momentdoet en het andere moment het opeens achterbaks noemt.
Als je ontopic wilde blijven had je dat bericht helemaal niet hoeven posten hier want het heeft met dit onderwerp niks te makenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:06 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Ik reageerde niet boos en ik werd al helemaal niet op mijn "plek gezet". Je tweede comment slaat helemaal nergens op aagezien deover die moord op die Jihadi in Istanbul ging en dat "achterbaks" op dat neerhalen van dat vliegtuig. Die moord vind ik trouwens ook "achterbaks" en beide acties zijn smullen voor mij aangezien ik Rusland en Turkije beide kut vind.
Verder begrijp ik dat ik een razend interessant gespreksonderwerp ben, maar mss moeten we on topic blijven.
Behalve natuurlijk dat het bericht zowel met Turkije en ISIS te maken heeft en de spanningen tussen Turkije en Rusland relevant zijn mbt de PKK en de zogenaamde "strijd" van Turkije tegen ISIS.quote:Op zondag 10 januari 2016 21:07 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Als je ontopic wilde blijven had je dat bericht helemaal niet hoeven posten hier want het heeft met dit onderwerp niks te maken
Uh nee. Dit kon in het topic dat gaat over het neergehaalde Russisch vliegtuigquote:Op zondag 10 januari 2016 21:11 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Behalve natuurlijk dat het bericht zowel met Turkije en ISIS te maken heeft en de spanningen tussen Turkije en Rusland relevant zijn mbt de PKK en de zogenaamde "strijd" van Turkije tegen ISIS.
Sorry buddy, dat maak ik zelf wel uit. Maar je bent vrij hem in dat topic te postenquote:Op zondag 10 januari 2016 21:14 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Uh nee. Dit kon in het topic dat gaat over het neergehaalde Russisch vliegtuig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |