Veel pc en retro inderdaad.quote:Op woensdag 30 december 2015 18:07 schreef Ixnay het volgende:
Geen enkele Metal Gear game.
Dat komt volgens mij toch door veel PC gamers hier. Als je naar die lijst kijkt klopt dat beeld ook wel.
Halo zakte er net uit na het invoeren van de laatste paar lijsten.quote:Op donderdag 31 december 2015 09:27 schreef reteppd het volgende:
Mooi gedaan!
Ik heb zelf niet gestemd, dus kan weinig commentaar leveren, maar Halo heeft het shooter genre op de console wel aardig veranderd en was in mijn ogen een fantastische game. Opmerkelijk dat deze game niet in dit lijstje staat!
Dacht dat spel namelijk toch best vaak in de lijstjes te hebben gezien (maar kan ook soort van "tunnelvisie" van mijn kant zijn geweest of dat het vaak om een ander deel gingquote:Op dinsdag 29 december 2015 09:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toch nieuwsgierig: Waar is The Incredible Machine (en/of 1 van de vervolgen) bleven hangen?
2 is de beste inderdaad. Ik vond 3 en eigenlijk ook 4 en Shattered Memories nog erg goed.quote:Op woensdag 30 december 2015 01:00 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
[..]
Komt omdat Silent Hill echt niche is. En de latere iteraties waren bagger. Bij 1 en 2 schrok ik me regelmatig kapot. Die waren gewoon echt eng qua sfeer. Daarna ging het bergafwaarts.
SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Resident Evil en Dead Space staan er ook niet in hoorquote:Zet daar bv een RE tegenover die constant in de spotlight is blijven staan, dan haalt men zich die serie eerder voor de geest.
Net als Dead Space 1 en 2, zeer goede games maar de naam is om zeep geholpen door deel 3.
is de post veranderd naar een vraag over psychonauts? ik zag nergens een vraag over TIM 1 en 2 en als ik erop klik kom ik op de vraag naar psychonauts uit.quote:Op donderdag 31 december 2015 13:29 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dacht dat spel namelijk toch best vaak in de lijstjes te hebben gezien (maar kan ook soort van "tunnelvisie" van mijn kant zijn geweest of dat het vaak om een ander deel ging)...
Ik had de post gequote en aangepast naar TIMquote:Op vrijdag 1 januari 2016 06:43 schreef Beathoven het volgende:
[..]
is de post veranderd naar een vraag over psychonauts? ik zag nergens een vraag over TIM 1 en 2 en als ik erop klik kom ik op de vraag naar psychonauts uit.
Maar goed..
Incredible Machine 2 staat het hoogst, positie 280 met 3 stemmen tot 141 punten, deel 1 haalde positie 595 met 3 stemmen tot 73 punten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop