Juistem!quote:Op maandag 28 december 2015 08:06 schreef Sander_Van_Hoorn het volgende:
Deze lijst laat tenminste zien wat gamers echt denken. Ik zie niks dan alleen maar goede titels.
... games speel je voor de fun. Deze lijst reflecteert dat goed.
Ook erg mooi dat er super oude en hele nieuwe titels door elkaar heen staan.
En Day of the Tentacle staat erin. Geen top 100 is compleet zonder.
op 137, met 279 puntenquote:Op dinsdag 29 december 2015 09:53 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Toch nieuwsgierig: Waar is Psychonauts bleven hangen?
Voor z'n tijd was het een hoogstandje inderdaadquote:Op dinsdag 29 december 2015 11:56 schreef EggsTC het volgende:
Ocarina of timeGekste spel ever als je het jaar van productie meerekent. Anders is het World of Warcraft, by far.
Of Metroid Primequote:
Volgens mij was Silent Hill een groter succes in de VSquote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
Fuck. Te laat om te stemmen.
[..]
Of Metroid PrimeHet gebrek aan Silent Hill valt me ook op, hele bekende serie maar niemand heeft erop gestemd. Verder prima lijst wel.
Ik dacht dat het elkaar niet zoveel ontliep. Ik weet wel dat Shattered Memories in Europa beter verkocht destijds dan in de VS.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:19 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Volgens mij was Silent Hill een groter succes in de VS
Horror is gewoon niet zo'n groot genre sowieso. Dat telt ook mee.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Of Metroid PrimeHet gebrek aan Silent Hill valt me ook op, hele bekende serie maar niemand heeft erop gestemd. Verder prima lijst wel.
Had zelf Obscure gestemd, maar die zie ik ook niet in de lijst terug.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Horror is gewoon niet zo'n groot genre sowieso. Dat telt ook mee.
Stiekem is alleen het tweede deel heel tof.
Klopt. Enige game die een beetje horror te noemen is in de lijst is Doom. Resident Evil staat er ook niet in.quote:Op dinsdag 29 december 2015 18:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Horror is gewoon niet zo'n groot genre sowieso. Dat telt ook mee.
Cultuurbarbaar.quote:Stiekem is alleen het tweede deel heel tof.
Mario 3 doet alles beter dan het eerste deel. Graphics, afwisseling (airships, boss-fights, scrolling levels, etc), world-map.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:20 schreef Beathoven het volgende:
Ik was ook wel verbaasd over de winnaar. Waarom doet Super Mario Bros 3 het eigenlijk beter dan de eerste twee delen?
Deel 1 was de grote hit. Deel twee is op een andere game gebouwd, maar dat was het deel waarin de karakters hun lengtes kregen die ze tegenwoordig hebben en ik vond 'm van alle delen net iets boeiender dan de rest.
Komt omdat Silent Hill echt niche is. En de latere iteraties waren bagger. Bij 1 en 2 schrok ik me regelmatig kapot. Die waren gewoon echt eng qua sfeer. Daarna ging het bergafwaarts.quote:Op dinsdag 29 december 2015 17:14 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |