Jij was toch de straat op om chickies te hosselen voor onze Geerdquote:
Altijdquote:
Vergapen aan intellect.quote:Op zondag 27 december 2015 21:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Fylax, deadprez en rickert hebben hier gepost? Wat motten ze
Deadprez is oke, Fylax is Fylaxquote:Op zondag 27 december 2015 21:50 schreef H0D3NPYL het volgende:
Fylax, deadprez en rickert hebben hier gepost? Wat motten ze
Ik zou keihard doenquote:Op zondag 27 december 2015 21:52 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Komt er net 1 aanlopen..
[ afbeelding ]
Deadprez en Remqoquote:Op zondag 27 december 2015 21:54 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Deadprez is oke, Fylax is Fylax
Rickert is 12 en te jong om te drinken..
Je hoeft hem niet in de navel te schuiven.quote:Op zondag 27 december 2015 22:04 schreef Scuidward het volgende:
Misschien heb ik een ander referentiekader.
Gewoon paar van die gezinnen eruit tyffen, wachten tot de Geerd en zijn profeten er zijn en lekker party hardy doen!quote:Op zondag 27 december 2015 22:11 schreef renwan het volgende:
Zit hier vol met gezinnen enzo, ben zwaar beperkt in mijn muziekkeus
Geerd en alle profeten in mijn bar, dat zou me wat zijnquote:Op zondag 27 december 2015 22:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon paar van die gezinnen eruit tyffen, wachten tot de Geerd en zijn profeten er zijn en lekker party hardy doen!
Dat zou bazen avond worden!quote:Op zondag 27 december 2015 22:14 schreef renwan het volgende:
[..]
Geerd en alle profeten in mijn bar, dat zou me wat zijn![]()
Ik denk dat ze dat nu even aan het opzoeken is.quote:
quote:Op zondag 27 december 2015 22:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat nu even aan het opzoeken is.
I'VE BEEN LOOKING FOR FREEEEDOM!quote:
Hoort ook bij het evangelie.quote:Op zondag 27 december 2015 22:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik ookquote:Op zondag 27 december 2015 22:21 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 december 2015 22:36 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ook
Volgens mij is opso een zwartjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooie dag vandaag.
http://www.ishetaltijdvoo(...)dishetaltijdvoorBier
quote:Op zondag 27 december 2015 22:36 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Ik ook
Geil plaatje. Waar vind je die?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Kamasutra boekquote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geil plaatje. Waar vind je die?
quote:Op zondag 27 december 2015 22:39 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
Bedankt man, misschien keer ik terug om Geerd in glorie te herstellen.
Op de deep dark interwebzquote:Op zondag 27 december 2015 22:40 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Geil plaatje. Waar vind je die?
OH SHIIIIIIIIIIIITquote:
Wellicht wordt de viereenheid der profeten nog hersteltquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |