Je kan een partij sympathiserenquote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik mag nog niet eens stemmen hoe kan ik dan een partijer zijn?
weet je sgquote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef -supergirl- het volgende:
Liever een neger dan een Marokkaan
ik zit toch ook maar wat te lullenquote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel dat je je TUrkse afkomst ontkende.
door te sympathiseren metquote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef Fylax het volgende:
[..]
Ik mag nog niet eens stemmen hoe kan ik dan een partijer zijn?
Maar het is wel een beetje raar. Denk ook dat het feit dat jij denkt dat ik mij schaam voor mijn afkomst voortkomt uit jouw schaamte.quote:
O godquote:Op zondag 27 december 2015 01:47 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Dat heb je weleens verteld ja. Je lijkt wel een beetje op die ouwe zeeschuimer.
sikterlan jij liegen tegen mij abeeee jij ibne anmeanakodon sikterlan uruspudtudoetoe ahsamalgagalaglgalgaglmaghalgataalquote:
Dat is niet echt een goed voorbeeld geven hequote:Op zondag 27 december 2015 01:48 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
weet je sg
in china hebben we gebouwen
sommigen daarvan zijn hoog
erg hoog
heel erg hoog zelfs
en als ik deze post dan lees
en aan die gebouwen denk
vraag ik me af
waarom
we
jou daar niet gewoon vanaf gooien
Dit is echt te lastig voor me op dit tijdstipquote:Op zondag 27 december 2015 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het is wel een beetje raar. Denk ook dat het feit dat jij denkt dat ik mij schaam voor mijn afkomst voortkomt uit jouw schaamte.
pseudopsycholoog deadprez heeft gesprokenquote:Op zondag 27 december 2015 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
Maar het is wel een beetje raar. Denk ook dat het feit dat jij denkt dat ik mij schaam voor mijn afkomst voortkomt uit jouw schaamte.
Doe je goedquote:Op zondag 27 december 2015 01:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb een poos een Peruaanse vriendin gehad.
Ik spreek haar soms nog.
deli esekquote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
sikterlan jij liegen tegen mij abeeee jij ibne anmeanakodon sikterlan uruspudtudoetoe ahsamalgagalaglgalgaglmaghalgataal
ik ben nieuw, ik hoef slechts te volgenquote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat is niet echt een goed voorbeeld geven he
quote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
pseudopsycholoog deadprez heeft gesproken
oke turkquote:Op zondag 27 december 2015 01:48 schreef deadprez het volgende:
[..]
turkenquote:
Kloon en ze hebben het al door achter de schermenquote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
ik ben nieuw, ik hoef slechts te volgen
trustequote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
Maar goed luitjes, zo vreten en stiekem kan ik natuurlijk niet zonder jullie.
Fijne avond nog allemaal!
Voor een nieuweling weet je de SC snel te vindenquote:Op zondag 27 december 2015 01:49 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
ik ben nieuw, ik hoef slechts te volgen
racistquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Kloon en ze hebben het al door achter de schermen
veel plezier xoxoquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
weet niet abi hoef ik nietquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef deadprez het volgende:
wat kost het tegenwoordig eigenlijk om de dienstplicht af te kopen in turkije?
Veel plezierquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Frank_Drebin het volgende:
¤450, echt fantastischquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef deadprez het volgende:
Geloof nog 6k.quote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef deadprez het volgende:
lurker zei ik tochquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor een nieuweling weet je de SC snel te vinden
nepturkquote:
absurd dat het überhaupt moetquote:
Even laten scannen remquote:Op zondag 27 december 2015 01:51 schreef Remqo het volgende:
[..]
Voor een nieuweling weet je de SC snel te vinden
wil je m zione?quote:Op zondag 27 december 2015 01:53 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Eerst aangemaakte topic heet PIEMELS![]()
![]()
![]()
Helaas heb jij dr geen spleetoog
Ik heb op FOK! ook wel eens een Rus gelezen die niet meer naar RUsland kon door diensplicht.quote:
dat kost je meer hersencellen dan de joint die ik aan het draaien ben mij kostquote:Op zondag 27 december 2015 01:53 schreef Fylax het volgende:
ik ga even genieten van het rechtse programma studio powned tot zo
Geloof je het zelf?quote:
eensquote:Op zondag 27 december 2015 01:53 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik heb op FOK! ook wel eens een Rus gelezen die niet meer naar RUsland kon door diensplicht.
Dienstplicht is echt achterlijk
nee dan leert die kutjeugd van tegenwoordig tenminste nog hoe ze normen en waarden moeten representerenquote:
achjaquote:Op zondag 27 december 2015 01:53 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat kost je meer hersencellen dan de joint die ik aan het draaien ben mij kost
Ja, want het leger leert je goede normen en waarden.quote:Op zondag 27 december 2015 01:54 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
nee dan leert die kutjeugd van tegenwoordig tenminste nog hoe ze normen en waarden moeten representeren
Je weet het allemaal net even iets te goed te vinden en te weten voor een nieuwe user. 'Neem je moeder in de zeik' zeggen ze dan.quote:
jaquote:Op zondag 27 december 2015 01:54 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, want het leger leert je goede normen en waarden.
Wij zijn het vaak eens ondanks, dat we fundamenteel anders denkenquote:
ik zal even kloonscan aanbragenquote:Op zondag 27 december 2015 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet het allemaal net even iets te goed te vinden en te weten voor een nieuwe user. 'Neem je moeder in de zeik' zeggen ze dan.
ik zeg toch lurkerquote:Op zondag 27 december 2015 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet het allemaal net even iets te goed te vinden en te weten voor een nieuwe user. 'Neem je moeder in de zeik' zeggen ze dan.
Voor het hetero uurtje.quote:
Waarom is dat eigenlijk?quote:
Is nog steeds van kracht. Alleen opkomstplicht niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Klopt, Nederland vrwacht dat ik op kom dagenquote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is nog steeds van kracht. Alleen opkomstplicht niet.
quote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
Kloonscan MadeInChina
Searching for IP.....
Searching....
Done
ResulthahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dat eten zal wel koud worden.quote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn reet. Je bent geen lurker.
jawelquote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn reet. Je bent geen lurker.
Ik ook, truste negers en gespuisquote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapen. Kusjes voor jullie allemaal![]()
ja dat zegt echt veel inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 01:57 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
jawel
mijn ip is nooit eerder gebruikt op fok
maar jij bent kkdomquote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dit noem ik geen lurk reactie.. zelfs ik weet niet wat dat betekent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |