We zijn allemaal mensen, daar gaat het om.quote:Op zondag 27 december 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
deadprez schaamt sich voot zn afkomst
ik ben trotste turk
Heb een poos een Peruaanse vriendin gehad.quote:Op zondag 27 december 2015 01:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Licht getinte chicks kunnen ook knap zijn, maar dan wel Zuid Amerikaanse bijv
ik moet je helaas teleurstellen, mijn afkomst is boers brabantquote:Op zondag 27 december 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
ik ben trotste turk
donkere vrouwen zij trouwens wel een beest in bed, gebaseerd op mijn incidentele ervaring.quote:Op zondag 27 december 2015 01:44 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Licht getinte chicks kunnen ook knap zijn, maar dan wel Zuid Amerikaanse bijv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een onzin trouwens
dacht dat jij allochtoon wazquote:Op zondag 27 december 2015 01:45 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik moet je helaas teleurstellen, mijn afkomst is boers brabant
en pvv'erquote:Op zondag 27 december 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
ik ben trotste turk
100% arier hier.quote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef Willoow het volgende:
Lekker boeiend afkomst. Bijna iedereen is toch mengelmoes.
dat denkt men op deze site al gauw als je tegen extreemrechts ageertquote:
quote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef BozeHaas het volgende:
wat tf is dit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat een onzin trouwensWho's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
dit iddquote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef Insomnia_ het volgende:
Ik weet nog wel dat je je TUrkse afkomst ontkende.
nou het maakt me helemaal niks uit tegen wie je agegegrtetrquote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat denkt men op deze site al gauw als je tegen extreemrechts ageert
Ik ben allochtoon, wat is deze.quote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat denkt men op deze site al gauw als je tegen extreemrechts ageert
Jij houdt dan ook van dikke palen in je afgeleberde kut.. anders voel je niks meer he geile pijpslet van mequote:Op zondag 27 december 2015 01:46 schreef -supergirl- het volgende:
Liever een neger dan een Marokkaan
quote:Op zondag 27 december 2015 01:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
nou het maakt me helemaal niks uit tegen wie je agegegrtetr
maar dacht dit srs
of zit je me nou te tr ollen
Dat heb je weleens verteld ja. Je lijkt wel een beetje op die ouwe zeeschuimer.quote:Op zondag 27 december 2015 01:45 schreef Remqo het volgende:
[..]
Heb een poos een Peruaanse vriendin gehad.
Ik spreek haar soms nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |