Jeetje, kijk eens aan.quote:Op zondag 27 december 2015 01:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gelukkig ben je toch geen marokkaan dp, je ziet er knap uit.
wat is dp danquote:Op zondag 27 december 2015 01:42 schreef Willoow het volgende:
[..]
Gelukkig ben je toch geen marokkaan dp, je ziet er knap uit.
Geile donkere damequote:Op zondag 27 december 2015 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Idd onbedoeld.
Ik ken zeker knappe donkere dames.
een mensquote:
Wat?quote:
grappig manquote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geile donkere dame
[ afbeelding ]
heb jij een verstandelijke beperking?quote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geile donkere dame
[ afbeelding ]
Sommige negerinnen zijn best lekkerquote:Op zondag 27 december 2015 01:42 schreef BozeHaas het volgende:
Zie de laatste tijd steeds vaker lekkere negerinnen ;s ;s
verdommequote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef defokkingfoker het v
olgende:
[..]
Geile donkere dame
[ afbeelding ]
er vloeit generaties aan brabants bloed door mijn aderen; etto zou trots zijnquote:
correctquote:Op zondag 27 december 2015 01:44 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
dan ben je minder waard dan een varken heb ik van je vernomen
abi zeg nouquote:Op zondag 27 december 2015 01:44 schreef deadprez het volgende:
[..]
er vloeit generaties aan brabants bloed door mijn aderen; etto zou trots zijn
Licht getinte chicks kunnen ook knap zijn, maar dan wel Zuid Amerikaanse bijvquote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Sommige negerinnen zijn best lekker. Maar dan moeten ze wel goed zwart zijn. Met een indiase of chinese zou ik echt nooit wat kunnen.
Lachen gieren brullenquote:Op zondag 27 december 2015 01:43 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Geile donkere dame
[ afbeelding ]
Ik en dp zijn altijdquote:
Salam abiquote:Op zondag 27 december 2015 01:44 schreef Fylax het volgende:
deadprez schaamt sich voot zn afkomst
ik ben trotste turk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |