vind je dat een belediging?quote:
Ben je trouwens zo hitsig van alle tantes en oma's geworden?quote:Op zondag 27 december 2015 01:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Echt? volgens mij gewoon een puisterige zolderrukker
Het is sowieso een dikzakquote:Op zondag 27 december 2015 01:38 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Echt? volgens mij gewoon een puisterige zolderrukker
Ahmad is haram lanquote:Op zondag 27 december 2015 01:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Deze wou ik jullie ook niet onthouden
Nee, we kunnen zelf geen plaatjes opzoeken neequote:Op zondag 27 december 2015 01:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
Wel nee. En ze ziet er knap uit.quote:
lkkr hoor hnngquote:Op zondag 27 december 2015 01:39 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[ afbeelding ]
haah nee ik heb het 12 uur journaal op repeat staanquote:Op zondag 27 december 2015 01:39 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ben je trouwens zo hitsig van alle tantes en oma's geworden?
DM hem SGquote:Op zaterdag 26 december 2015 12:17 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Nah, ik weet iig dat uiterlijk niet meer zo'n rol speelt. Degene die het geluk hebben met een knap koppie geboren te zijn vinden zichzelf meestal helemaal geweldig en hebben een neppe/geen persoonlijkheid inclusief daarop afgestemde vriendengroep en denken dat ze veel kunnen bereiken/eisen omdat ze 'knap' zijn. Ik herken zo een paar meiden in de buurt die aan dat syndroom voldoen. En daar heb ik geen zin in. Liever een nuchtere meid, misschien niet de knapste maar wel waar je op kunt bouwen en het gezellig mee isOh, en sorry als ik hier de knappe dames en heren op hun teentjes trap, maar er wordt in deze wereld teveel waarde gehecht aan uiterlijk. Als je dat niet bent moet je het ineens van andere zaken hebben als kennis, geld, charmant zijn etc.
ik wil hier geen dp-praat-als-gutmensch-topic van maken, maar dit is echt een perfect voorbeeld van onbedoeld racismequote:
Dit is echtquote:
zeg het ze deadprezquote:Op zondag 27 december 2015 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil hier geen dp-praat-als-gutmensch-topic van maken, maar dit is echt een perfect voorbeeld van onbedoeld racisme
leg uitquote:Op zondag 27 december 2015 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik wil hier geen dp-praat-als-gutmensch-topic van maken, maar dit is echt een perfect voorbeeld van onbedoeld racisme
Idd onbedoeld.quote:Op zondag 27 december 2015 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
net als je denkt alle beledigingen al gehad te hebben...quote:Op zondag 27 december 2015 01:41 schreef Frank_Drebin het volgende:
Heeft meloewa weer een nieuwe kloon?
zeg dan wie je bent dan johquote:Op zondag 27 december 2015 01:42 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
net als je denkt alle beledigingen al gehad te hebben...
Gelukkig ben je toch geen marokkaan dp, je ziet er knap uit.quote:Op zondag 27 december 2015 01:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |