Wij zijn het vaak eens ondanks, dat we fundamenteel anders denkenquote:
ik zal even kloonscan aanbragenquote:Op zondag 27 december 2015 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet het allemaal net even iets te goed te vinden en te weten voor een nieuwe user. 'Neem je moeder in de zeik' zeggen ze dan.
ik zeg toch lurkerquote:Op zondag 27 december 2015 01:54 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Je weet het allemaal net even iets te goed te vinden en te weten voor een nieuwe user. 'Neem je moeder in de zeik' zeggen ze dan.
Voor het hetero uurtje.quote:
Waarom is dat eigenlijk?quote:
Is nog steeds van kracht. Alleen opkomstplicht niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Klopt, Nederland vrwacht dat ik op kom dagenquote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Is nog steeds van kracht. Alleen opkomstplicht niet.
quote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
Kloonscan MadeInChina
Searching for IP.....
Searching....
Done
ResulthahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
Dat eten zal wel koud worden.quote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn reet. Je bent geen lurker.
jawelquote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn reet. Je bent geen lurker.
Ik ook, truste negers en gespuisquote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik ga slapen. Kusjes voor jullie allemaal![]()
ja dat zegt echt veel inderdaadquote:Op zondag 27 december 2015 01:57 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
jawel
mijn ip is nooit eerder gebruikt op fok
maar jij bent kkdomquote:Op zondag 27 december 2015 01:56 schreef defokkingfoker het volgende:
[..]
Dit noem ik geen lurk reactie.. zelfs ik weet niet wat dat betekent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |