Volop actief bij de buren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou ja. JC is vermakelijk. Maar ook verbannen
Starlight isquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Uccie het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen Uprising een fijn nummer....
eens!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Uccie het volgende:
Bliss, Plug in baby, Unintended, Muscle Museum, zo veel, zo veelquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Uccie het volgende:
new bornquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Starlight isEn Time Is Running Out
Onze paden kruisen wel eens maar ik vind het een vervelende user. Vermakelijk op zijn tijd, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Extintiegolfquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal lastig gaan want :quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die ken ik niet. Maar als je hem nog eens spreekt, doe hem de groeten.
Ik vind ze lang niet slecht hoor alleen wat overgewaardeerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ah, dat heb ik dus niet als enige.
Hysteriaquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Starlight isEn Time Is Running Out
Ik heb Kef's staan in de kamer, maar daar zit wel een SONOS tussen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Pino112 het volgende:
Ik heb een Play 1 voor de slaapkamer, in de woonkamer dit:
[ afbeelding ]
Wat mensen met jou hebben, zonder het vermakelijke, zeg maar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Onze paden kruisen wel eens maar ik vind het een vervelende user. Vermakelijk op zijn tijd, maar op een gegeven moment wordt het vervelend.
Ditquote:
Fillipquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Bliss, Plug in baby, Unintended, Muscle Museum, zo veel, zo veel![]()
En ik ben eigenlijk niet eens fan.
Jij mag uiteraard die mening hebben.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat mensen met jou hebben, zonder het vermakelijke, zeg maar.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen Stijn.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik ook.quote:
haha.. mooi zoquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zal lastig gaan want :
[ afbeelding ]
#RIPAANDENABESTAANDEN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |