Sinds er een zeehond naast me ligt niet meer...quote:
quote:
Rond de klok van 01:00 zijn de meeste mensen wel zat voor de oogjes en doen ze de meest gekke dingenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:36 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, mensen die om 04.00 compleet naar de tyfus even naar binnen willen daar. Dat kan wel mooie tv opleveren
Dat zijn wel kwaliteitsdingetjes of niet?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik heb een dure Sonos Play5 naast mijn bed staan...dus dan wordt ie tenminste gebruikt.
veel muziek, sport.. en dartenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schaatsen, Top2000, Darten en Veldrijden de komende dagen![]()
En dan ook nog gewoon aan den arbeid
Ter Mors gaat knallen de komende dagenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
SchaatsenDoe even rustig.
Schaatsenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:36 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Schaatsen, Top2000, Darten en Veldrijden de komende dagen![]()
En dan ook nog gewoon aan den arbeid
wowquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef Mani89 het volgende:
Ik ga nu Oceaan van Racoon op repeat zetten totdat Fear Of The Dark begint.
Als Arcade Fire er ooit in komt voel ik hetzelfde scenario aankomen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:36 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Op Gorki wordt echt al jaren ontzettend veel gestemd, maar nooit in de lijst. Nu ineens 1413 en heel toevallig midden in de nacht. Dit zaakje stinkt.
Ja, ik ben er wel blij mee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dat zijn wel kwaliteitsdingetjes of niet?
Zo'n Sonos lijkt me best gaaf maar ik ben met 5 stappen door m'n hele appartement heen dus het lijkt me een beetje nutteloos voor mij.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar ik heb een dure Sonos Play5 naast mijn bed staan...dus dan wordt ie tenminste gebruikt.
Wie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ter Mors gaat knallen de komende dagen
Ik zit naast eentje, klinkt heerlijk dat dingquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Je UI deed me denken aan JanCees.quote:
Een sjortreksterquote:
Zo mogelijk nog debieler dan schaatsen.quote:
Volgend jaar een Play1 in de keuken en iets in de studeerkamer, maar weet nog niet welke.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:38 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Ik zit naast eentje, klinkt heerlijk dat ding
Ik vind JanCees een vervelende user.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je UI deed me denken aan JanCees.
Ajacied422 is het hiermee eens.
Je hoeft verder niets te doen met dit stukje informatie.
Je hoeft geen complete set te hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:38 schreef Cee het volgende:
[..]
Zo'n Sonos lijkt me best gaaf maar ik ben met 5 stappen door m'n hele appartement heen dus het lijkt me een beetje nutteloos voor mij.
Moet zij weten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jorientje, gaat in 2018 4 keer goud pakken.
jij bent overgewaardeerd, lulquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef laxus13 het volgende:
Mjoes, over overgewaardeerde bands gesproken
Volgens wie?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom stemmen mensen op die nieuwe nummers van Muse? Die hebben gewoon al 10 jaar geen goede muziek meer gemaakt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Waarom stemmen mensen op die nieuwe nummers van Muse? Die hebben gewoon al 10 jaar geen goede muziek meer gemaakt.
Ah, dat heb ik dus niet als enige.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef laxus13 het volgende:
Nou ja. JC is vermakelijk. Maar ook verbannenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind JanCees een vervelende user.
Hij vindt het overigens niet leuk dat ik dit zeg.
Die ken ik niet. Maar als je hem nog eens spreekt, doe hem de groeten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:38 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je UI deed me denken aan JanCees.
Ajacied422 is het hiermee eens.
Je hoeft verder niets te doen met dit stukje informatie.
De politie.quote:
Teren op een (terechte) goede livereputatie en een briljante debuutplaat, al 15 jaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef laxus13 het volgende:
WBquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Fretwork het volgende:
Hoi, ben ik weer.
Muse![]()
Mercy, Meh, top2000 onwaardig...
Zo Maidengoden.
Doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |