Dit maak ik elke week mee, welkom.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:37 schreef Maartenfr12 het volgende:
Whaha wat een giller. Lekker Arsenal....
Drie keer genieten, een keer rouwen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef hhh38 het volgende:
Mooie wedstrijd, blij dat ik hem nog heb meegepakt. Heb vier wedstrijden achter elkaar gekeken uiteindelijk, Boxing Day
En het heeft ons weer waardevolle, doch voorspelbare lessen gebodenquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:39 schreef hhh38 het volgende:
Mooie wedstrijd, blij dat ik hem nog heb meegepakt. Heb vier wedstrijden achter elkaar gekeken uiteindelijk, Boxing Day
Ik snap wat je doormaakt. Wat een waardeloze kutdagquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:37 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dit maak ik elke week mee, welkom.
Lachertje van Twente zelfs.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
was toch bankzitter bij Twente?
en dan scoort hij zo tegen Ars
Ach ja het eten was prima, dus dat viel nog mee.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ik snap wat je doormaakt. Wat een waardeloze kutdag
Doping dusquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:43 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is ook een gigantische mindfuck voor mij.
Precies, zonder die goal 15 seconden voor het laatste fluitsignaal was het een nog veel mooiere dag geweestquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:41 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Drie keer genieten, een keer rouwen.
Doet de verdediging het eens prima(Elliot helemaal) en dan zoiets.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Precies, zonder die goal 15 seconden voor het laatste fluitsignaal was het een nog veel mooiere dag geweest
Bij mij niet haha.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:42 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Ach ja het eten was prima, dus dat viel nog mee.
Costa tegen Blind zou genot zijn geweestquote:Op zaterdag 26 december 2015 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Manchester United v Chelsea
[ afbeelding ].
Zonder Costa
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch? Zo'n geweldenaar is Costa nou ook weer niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Costa tegen Blind zou genot zijn geweest
Nee maar Blind is wel een mietjequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Zo'n geweldenaar is Costa nou ook weer niet.
wel een God in provocerenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Had nooit mogen tellen, net als de 2-0 en 3-0. Refball. Maar dan Arsenal alsnog met 1-0 verloren.quote:
Bij Atletico wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:02 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Arsenal is gewoon dikke shite mate.quote:Op zondag 27 december 2015 12:51 schreef franske19 het volgende:
[..]
Had nooit mogen tellen, net als de 2-0 en 3-0. Refball. Maar dan Arsenal alsnog met 1-0 verloren.
Sure. Arsenal is al jarenlang de meest interessante ploeg om naar te kijken. Voorbeeld van hoe het ook kan in tegenstelling tot al die olie geld ploegen.quote:Op zondag 27 december 2015 13:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Arsenal is gewoon dikke shite mate.
Wenger is een seniele gekquote:Op zondag 27 december 2015 15:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Sure. Arsenal is al jarenlang de meest interessante ploeg om naar te kijken. Voorbeeld van hoe het ook kan in tegenstelling tot al die olie geld ploegen.
quote:Op zondag 27 december 2015 15:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Intelligente man die al bijna 20 jaar coach is van een Engelse topclub. Wie ben jij?
barneveld.gifquote:Op zondag 27 december 2015 15:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Intelligente man die al bijna 20 jaar coach is van een Engelse topclub. Wie ben jij?
10 jaar te langquote:Op zondag 27 december 2015 15:54 schreef franske19 het volgende:
[..]
Interessant? Nou....eerder boring tot en met. En niet vergeten: Tot voor kort draaide Arsenal ook niet en leek het einde voor Wenger nabij als trainer en zie daar...het begon ineens te lopen.quote:Op zondag 27 december 2015 15:45 schreef franske19 het volgende:
Sure. Arsenal is al jarenlang de meest interessante ploeg om naar te kijken. Voorbeeld van hoe het ook kan in tegenstelling tot al die olie geld ploegen.
Oja?quote:Op zondag 27 december 2015 15:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Sure. Arsenal is al jarenlang de meest interessante ploeg om naar te kijken.
Hahaha ja, want Arsenal heeft geen Amerikanen en Oezbeken die flink geld investeren in de club. Om dan vervolgens de duurste seizoenskaarten van Engeland (en de hele wereld?) te hanteren. Walgelijke club, al zijn ze inderdaad 'interessant' omdat ze het altijd op een schitterende wijze verneuken.quote:Op zondag 27 december 2015 15:45 schreef franske19 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |