Wij hebben alleen een traphekje bovenaan de trap waar peuter slaapt en ook de badkamer zit (2e verdieping). Al zeker een jaar doen we het hekje niet meer helemaal dicht. Hij kan idd prima traplopen (ook achteruitquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:38 schreef Sylver_ het volgende:
Ohja, ik vroeg me nog af of jullie nog traphekjes hebben?
Boven hebben we er nooit 1 gehad en beneden is hij al een half jaar weg. Ze kan in principe prima traplopen en ik verwacht niet dat ze, als ze al uit bed komt 's nachts, naar beneden zou gaan. Ik moet nu ook altijd overal mee naar toe, zou het wel erg 'out of character' vinden als ze ineens in d'r eentje naar beneden zou gaan.
Toch vraag ik me een beetje af of ik nu heel erg onverantwoord bezig ben
Ai. Ook echt de afspraak gemist? Niet dat je er vanochtend nog achter kwam of zo? En onderzoeken voor jou, was dat ivm hellp?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:08 schreef L-E het volgende:
Wel heel stom. Maar het is zo druk en heftig geweest, en gisteren was ik de hele dag weg voor onderzoeken in Maastricht waardoor mijn man zijn vrije dag van woensdag had omgeruild met dinsdag en in alle hectiek heeft niemand ook maar een keer de agenda gecheckt. Niemand! Dat gaat ons geld kosten
Dan is pim en pom de film echt een Aanrader. Die vond ik zelf ook nog leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:27 schreef vencodark het volgende:
Wij hebben ook nooit een trapjekje gehad. We zijn altijd bij hem en we hebben de klink van zijn kamerdeur omhoog gezet. Zo kan hij niet in zijn 1tje 's nachts ineens lopen ronddwalen en zo van de trap af vallen.
Hij kan dus niet zelf zijn kamer in en uit maar dat hoeft nu eigenlijk ook niet.
Wij horen hem toch wel als hij hulp nodig heeft of als er wat is.![]()
Hij mag niet alleen boven blijven maar wel even een knuffel pakken of iets.
Aiden kijkt overigens graag tekenfilm met dieren. Frozen vond hij vooral leuk vanwege die sneeuwpop. Hij kan het ook wel redelijk volgen en reageert er ook op.
Nijntje is even klaar, Peppa is een groooote hit. Hij pikt er ook steeds meer van op.
Lion King en Kungfu Panda waren vd week ook een succes.
Film kijken is wel heerlijk nu hoor. Beide plezier aan en even rust.
Staat die op Netflix?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:03 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dan is pim en pom de film echt een Aanrader. Die vond ik zelf ook nog leuk.
Ja, echt gemist ja. Een no-show, ik ben hetquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ai. Ook echt de afspraak gemist? Niet dat je er vanochtend nog achter kwam of zo? En onderzoeken voor jou, was dat ivm hellp?
Oh dat weet ik niet. Wij hebben pas sinds deze maand netflix maar deze film hebben we op dvd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Staat die op Netflix?![]()
Bedankt voor de tip!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |