quote:Op maandag 11 januari 2016 20:26 schreef Phaidra het volgende:
Kyara, gefeliciteerd met je grote![]()
![]()
!! M een kleuter, een heel nieuwe levensfase! En jij bent niet langer die moeder-met-3-peuters, hoera!
![]()
Hier hetzelfde idd.quote:Op maandag 11 januari 2016 23:13 schreef .Sparkling. het volgende:
Gefeliciteerd Kyara!![]()
Wat leuk al die kleintjes die uit hun ledikantje gaan. Eva ook al een tijdje, die is 1 keer zelf uit bed gekomen maar roept ons nu altijd als ze wakker is en uit bed wil. Of huilen dan, dat is namelijk iedere nacht.
Vrijdag inderdaad!quote:Op woensdag 13 januari 2016 08:21 schreef Sylver_ het volgende:
Ah gelukkig, toch niet de enige met geen traphekje meer
Loj, Ow (bijna) jarig?
Haha, mijn man heeft hetzelfdequote:Op woensdag 13 januari 2016 08:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh ik heb echt nog wel een traphekje bovenaan de trap. E is best heel voorzichtig, maar ik ben een schijterd met trappen en t idee dat ze ineens beneden ligt, brrrr
Mijn viend is trouwens nog erger, die wil ook niet hebben dat ze alleen naar boven loopt
Wij hebben alleen een traphekje bovenaan de trap waar peuter slaapt en ook de badkamer zit (2e verdieping). Al zeker een jaar doen we het hekje niet meer helemaal dicht. Hij kan idd prima traplopen (ook achteruitquote:Op woensdag 13 januari 2016 07:38 schreef Sylver_ het volgende:
Ohja, ik vroeg me nog af of jullie nog traphekjes hebben?
Boven hebben we er nooit 1 gehad en beneden is hij al een half jaar weg. Ze kan in principe prima traplopen en ik verwacht niet dat ze, als ze al uit bed komt 's nachts, naar beneden zou gaan. Ik moet nu ook altijd overal mee naar toe, zou het wel erg 'out of character' vinden als ze ineens in d'r eentje naar beneden zou gaan.
Toch vraag ik me een beetje af of ik nu heel erg onverantwoord bezig ben
Ai. Ook echt de afspraak gemist? Niet dat je er vanochtend nog achter kwam of zo? En onderzoeken voor jou, was dat ivm hellp?quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:08 schreef L-E het volgende:
Wel heel stom. Maar het is zo druk en heftig geweest, en gisteren was ik de hele dag weg voor onderzoeken in Maastricht waardoor mijn man zijn vrije dag van woensdag had omgeruild met dinsdag en in alle hectiek heeft niemand ook maar een keer de agenda gecheckt. Niemand! Dat gaat ons geld kosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |