Dan is pim en pom de film echt een Aanrader. Die vond ik zelf ook nog leuk.quote:Op woensdag 13 januari 2016 22:27 schreef vencodark het volgende:
Wij hebben ook nooit een trapjekje gehad. We zijn altijd bij hem en we hebben de klink van zijn kamerdeur omhoog gezet. Zo kan hij niet in zijn 1tje 's nachts ineens lopen ronddwalen en zo van de trap af vallen.
Hij kan dus niet zelf zijn kamer in en uit maar dat hoeft nu eigenlijk ook niet.
Wij horen hem toch wel als hij hulp nodig heeft of als er wat is.![]()
Hij mag niet alleen boven blijven maar wel even een knuffel pakken of iets.
Aiden kijkt overigens graag tekenfilm met dieren. Frozen vond hij vooral leuk vanwege die sneeuwpop. Hij kan het ook wel redelijk volgen en reageert er ook op.
Nijntje is even klaar, Peppa is een groooote hit. Hij pikt er ook steeds meer van op.
Lion King en Kungfu Panda waren vd week ook een succes.
Film kijken is wel heerlijk nu hoor. Beide plezier aan en even rust.
Staat die op Netflix?quote:Op donderdag 14 januari 2016 00:03 schreef As1981 het volgende:
[..]
Dan is pim en pom de film echt een Aanrader. Die vond ik zelf ook nog leuk.
Ja, echt gemist ja. Een no-show, ik ben hetquote:Op woensdag 13 januari 2016 22:42 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ai. Ook echt de afspraak gemist? Niet dat je er vanochtend nog achter kwam of zo? En onderzoeken voor jou, was dat ivm hellp?
Oh dat weet ik niet. Wij hebben pas sinds deze maand netflix maar deze film hebben we op dvd.quote:Op donderdag 14 januari 2016 01:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Staat die op Netflix?![]()
Bedankt voor de tip!
Ik heb vroeger buisjes gehad en mocht absoluut geen oordoppen gebruiken. Geen idee of dat het algemene advies is of specifiek voor mijn situatie. Ik zou even de assistente bellen, die weet dit soort dingen ook wel.quote:Op donderdag 14 januari 2016 12:47 schreef ymme het volgende:
Ik lees wel veel mee, maar post eigenlijk bijna nooit meer.
Nu heb ik een vraag en die kan ik toch wellicht het beste hier, stellen.
Afgelopen dinsdag is Dex geopereerd aan zijn neusamandelen en heeft hij buisjes gekregen.
Nu kregen wij te horen dat we 2 weken niet mochten zwemmen en het daarna weer wel mocht.
Is het nog aan te raden om wellicht toch oordoppen aan te laten meten? Of hoe doen jullie dit met de kleintjes die buisjes hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |