Lijkt me lastig pissenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat Fras dit maar niet horen, die is n beetje bang voor.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
Laat Fras dit maar niet horen, die is n beetje bang voor.
Dus Frass is een piemol?quote:
Afhakken en door de wc spoelenquote:
Jullie allemaal,toch?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
[..]
Dus Frass is een piemol?
Jij wilt liever frass zn dickquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
toto kap ff met die DM's, ik hoef je dickpics niet
Stel je niet aan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Kan iemand me komen troosten, ik ben bang voor Willoow
hahaha jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
en sowieso als ik t wel wilde, dan al helemaal niet zo'n kleintje
WCH's dick
Die van wch is verschrompeld.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
WCH's dick
Zijn piemol is een korte dikke.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:52 schreef Etsu het volgende:
WCH's dick
Heb toch filmpje van je gezien?quote:
Ben het zelfs vanmiddag tegengekomen op gaywebsites.quote:
Please link niet postenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ben het zelfs vanmiddag tegengekomen op gaywebsites.
Hihi, snap je hem?quote:
tuurlijk niet gekkie, ik ga jou toch niet delen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Please link niet posten
hihiquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
tuurlijk niet gekkie, ik ga jou toch niet delen?
Hahahaquote:
Was goed filmpje hoor, niks om je voor te schamen.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Please link niet posten
Altijd dat gekut om het uit de inlay te krijgenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:23 schreef sperzieboontjes het volgende:
Houden jullie ook van Toffifee?
haha met je lichamelijke beperkingquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:24 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Altijd dat gekut om het uit de inlay te krijgen
ja maar K heb liever chocotoffquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:23 schreef sperzieboontjes het volgende:
Houden jullie ook van Toffifee?
Gaat niet zo lekker hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:34 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
haha met je lichamelijke beperking
Wanyama kon vorige week nog geen duel van Dembele winnen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
wat loopt die neger nou dom te doen
dat dacht ik wel voor een seconde ofzo toen ik de username voorbij zag komenquote:
Omdat zelfde hostel?quote:Op zaterdag 26 december 2015 22:18 schreef McGrath het volgende:
[..]
Chai, ik was aan het sherlocken en hoe kan jij ooit in hetzelfde bed hebben geslapen?
nicequote:
hey sgatje, wie is 'we'quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey lkkrding we missen je in grtd
Ik ben aardigquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Watskebeurt? Paar weken geleden was je nog aardig.
rot op hommoquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:01 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hey lkkrding we missen je in grtd
wow rustig nultyquote:
ehehe ;pquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:05 schreef McNulty het volgende:
oja voordat ik vergeet
hoes hoes hoes merry christmas
haha
terug naar je eigen chat jijquote:
Wie is er nou aardig? Ik of McNulty?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow chill of ik steek mn ding in je
in dit topic? dp.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:05 schreef pinman het volgende:
[..]
Wie is er nou aardig? Ik of McNulty?
ahhwquote:
quote:
goed liedje welquote:
die pi is niet erg aardigquote:
post iconquote:
goeden binnenkomerquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
sorry dat ik het zeg hoor maar kankerveel gegeten niet normaal
al lang dat woord niet gebruikt en wat is nou een betere dag om het te gebruiken dan tijdens kerstquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:08 schreef Der_Mann het volgende:
sorry dat ik het zeg hoor maar kankerveel gegeten niet normaal
preciesquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:09 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
al lang dat woord niet gebruikt en wat is nou een betere dag om het te gebruiken dan tijdens kerst
ja sorry dat kan ik pas typen als ik de lokale rioolwegen heb verstopt met mijn explosieve schijtquote:
oude mensen mogen ook kerst vierenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
wel jammer dat frank er het hele weekend al niet is
kutkerst
soms schrik ik best van posts op FOK!quote:Er gaat een grote burgeroorlog komen in de toekomst in Frankrijk, het enige wat ze kunnen doen is de moslims uit het land deporteren en of kampen klaar zetten waarin moslims massaal gedeporteerd kunnen worden wanneer het uit de hand gaat lopen.
maar ik mis die ouwequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oude mensen mogen ook kerst vieren
ik las massaal gebombardeerd kunnen wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms schrik ik best van posts op FOK!
ewaaquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
Avond allen![]()
Is hier nog wat te beleven?
is misschien zelfs humanerquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik las massaal gebombardeerd kunnen worden
zou ook hadden gekund
zeg ik toch ook nergens godverdommequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weekend is nog niet voorbij dom varken
dacht dat jij was overledenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
Avond allen![]()
Is hier nog wat te beleven?
dat gebeurt met alle normale mensen hier dus vandaar dat ik en dp nooit zijn weggeweestquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh.
Ik had het gewoon een paar maandjes fucking druk en was wel even klaar met FOK!
rtquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gebeurt met alle normale mensen hier dus vandaar dat ik en dp nooit zijn weggeweest
zolang je geen kloon van hzaw bent welquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef MadeInChina het volgende:
Ik ben lurker en heb me geregistreerd omdat ik me verveel.
Vinden jullie het goed als ik jullie kom vervelen?
het zal allemaal welquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef MadeInChina het volgende:
Ik ben lurker en heb me geregistreerd omdat ik me verveel.
Vinden jullie het goed als ik jullie kom vervelen?
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gebeurt met alle normale mensen hier dus vandaar dat ik en dp nooit zijn weggeweest
gmtaquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
zolang je geen kloon van hzaw bent wel
zoals mijn toekomstige vriendin, moet ook nog geboren wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
alle blauwen zijn aan het doen alsof ze een leven hebben dus je bent veiligquote:
gelukkig maarquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
alle blauwen zijn aan het doen alsof ze een leven hebben dus je bent veilig
Zei elke kloon ooitquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef MadeInChina het volgende:
maar ik ben dus geen kloon van hzaw
ja we geloven je meteenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:18 schreef MadeInChina het volgende:
maar ik ben dus geen kloon van hzaw
Niet je rechterhand trouwenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zoals mijn toekomstige vriendin, moet ook nog geboren worden
of guusquote:
ik ben linksquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Niet je rechterhand trouwen
boksquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nog geenof duimpje omlaag gezien
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
misschien is het wel echt een lurker en zijn wij gewoon te wantrouwend
quote:
Is dit Sneeuw-Leeuw in een dronken bui?...quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms schrik ik best van posts op FOK!
Ok. Ik hoef het niet te weten (Echt niet)quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:20 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat is dit nou voor persoonlijke vraag joh
je zou het haast denken iddquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit Sneeuw-Leeuw in een dronken bui?...
ik fap met mijn piemel natuurlijk! ahahahquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:21 schreef pinman het volgende:
[..]
Ok. Ik hoef het niet te weten (Echt niet)
johquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
misschien is het wel echt een lurker en zijn wij gewoon te wantrouwend
je post wel een beetje als tootske maar geen idee waarom hij kloon gaat aanmaken tenzij dom varkenquote:
je bent zelf een varkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post wel een beetje als tootske maar geen idee waarom hij kloon gaat aanmaken tenzij dom varken
niet gekliktquote:
alleen maar waarheden in deze postquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
Wen er maar aan. In 2016 krijgen we veel meer aanslagen dan in 2015. Met de vluchtelingenstroom zijn ook heel wat foute figuren deze kant opgekomen. Het is een kwestie van tijd voordat die gaan toeslaan.
dit viel mij ook al opquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post wel een beetje als tootske maar geen idee waarom hij kloon gaat aanmaken tenzij dom varken
Fixedquote:
jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
jaloers dat jij niet zo'n luxe huis hebt?
en ze smaken goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
varkens zijn slimme dieren
en ze schijnen emoties hetzelfde te beleven als mensen
mss moet je eens uit de kast komen als je dusdanig geobsedeerd bent met geaardheid dat je het zelfs onder dit soort videos wilt vermeldenquote:
jaquote:
Misschien ben ik allang uit de kastquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:24 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
mss moet je eens uit de kast komen als je dusdanig geobsedeerd bent met geaardheid dat je het zelfs onder dit soort videos wilt vermelden
ja precies moet kunnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja![]()
maar eigenlijk is de manier waarop wij ze houden niet minder erg dan de manier waarop nazi's met joden omgingen
wowquote:
En het orgasme van een varken duurt 30 minuten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
varkens zijn slimme dieren
en ze schijnen emoties hetzelfde te beleven als mensen
Daarom enkel bio-biggetjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja![]()
maar eigenlijk is de manier waarop wij ze houden niet minder erg dan de manier waarop nazi's met joden omgingen
nicequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef pinman het volgende:
[..]
En het orgasme van een varken duurt 30 minuten.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:26 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Daarom enkel bio-biggetjes
welke van de 30 deens/deans die hier posten is datquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
wow
post doorgestuurd naar jamesdeen rip alvast
het zijn fucking varkensquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja![]()
bah vieze flikker ben jequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Misschien ben ik allang uit de kast
die ene in israëlquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:26 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke van de 30 deens/deans die hier posten is dat
eigenlijk heeft een varken meer bestaansrecht dan een mens als je de schade die we aanrichten vergelijktquote:
mens is veel sterker, dus neequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk heeft een varken meer bestaansrecht dan een mens als je de schade die we aanrichten vergelijkt
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:30 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
mens is veel sterker, dus nee
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
eigenlijk heeft een varken meer bestaansrecht dan een mens als je de schade die we aanrichten vergelijkt
jaquote:
meat is murder godverdommequote:
hij is gay dus zou wegblijvenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
datismijnmening in KLB SC
dat ik dit mag meemaken
doe niet zo ambetantquote:
dimm postte hier wel vaker hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ik dit mag meemaken
jij bent vies dus zou uitloggenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
hij is gay dus zou wegblijven
maar nooit wanneer ik er benquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef deadprez het volgende:
[..]
dimm postte hier wel vaker hoor
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat ik dit mag meemaken
preciesquote:
dan moet je maar vaker komenquote:
zal ik je tr'en¿quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
denk je je bent slim met je ambetant?
2x per dag is al genoeg schatquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan moet je maar vaker komen
haha
snap je
Aannamesquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:33 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
hij is gay dus zou wegblijven
je kan dingen van me willen, maar je zou me ook n handje kunnen helpen dpquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef deadprez het volgende:
[..]
dan moet je maar vaker komen
haha
snap je
neppequote:
mijn excusesquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe even normaal, de laatste drie dagen kwam ik hier af en toe mn beste matties bezoeken
ga weg met je oneerbare verzoekenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
je kan dingen van me willen, maar je zou me ook n handje kunnen helpen dp
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:36 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
het begint steeds moeilijker te worden hier met die klittenband op m'n schaamregio
jezelf zijnquote:
dat is een fase waar we allemaal doorheen moetenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom probeer je te trollen als een 15 jarige die net internet heeft
is toch niks aan
quote:
mijn fase was tijdens habbo hotelquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef deadprez het volgende:
[..]
dat is een fase waar we allemaal doorheen moeten
waarom denken jullie dat ik een troll ben?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom probeer je te trollen als een 15 jarige die net internet heeft
is toch niks aan
typische vraag van een troll ditquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
waarom denken jullie dat ik een troll ben?
en dan zeg je dat er aan mij niets aan isquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn fase was tijdens habbo hotel
je tijd met het kliekje paus en copthorne valt daar ook wel onderquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:39 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mijn fase was tijdens habbo hotel
je moeder is een lelijke trollquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
typische vraag van een troll dit
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:37 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
even een Skyetje erin gooien hoor
[ afbeelding ]
oh dat was gewoon de echte ik hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef deadprez het volgende:
[..]
je tijd met het kliekje paus en copthorne valt daar ook wel onder
ja bedanktquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
je moeder is een lelijke troll
oh, ripquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oh dat was gewoon de echte ik hoor
die zit voornamelijk in de geerd scquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef MadeInChina het volgende:
pausnicolaas zie ik niet meer vaak in klaagbaak
heeft hij ban?
wat?quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:41 schreef deadprez het volgende:
[..]
die zit voornamelijk in de geerd sc
krijg ik nog een kerstdiss?quote:
Remqo is zo hard overgelopen dat hij zelfs een paint voor de OP heeft gemaaktquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
[..]
ONZ / [GEERD SC] WOV - Café Geerd #72 Help geerd aan sneller internet!
verassendquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:42 schreef deadprez het volgende:
maar daar mogen ze hem ook niet begreep ik gister
ik was er gister ook, het is best een leuke reeksquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Remqo is zo hard overgelopen dat hij zelfs een paint voor de OP heeft gemaakt
heb ik mezelf weer mooi genaaidquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
nee je zei dat je blij zou zijn met 2 vocaroo liedjes en die heb je gekregen dus eet poep
waarom was het compleet kut toen ik er een keer was danquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:43 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik was er gister ook, het is best een leuke reeks
het ligt aan jouquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom was het compleet kut toen ik er een keer was dan
EN ZEG NIET DAT HET AAN MIJ LIGT
tsja, dan weet ik het ook nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
waarom was het compleet kut toen ik er een keer was dan
EN ZEG NIET DAT HET AAN MIJ LIGT
omdat jij lelijke wijven post ben ik ghph?quote:
DAT IK IEMAND ANDERS BEN!quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:46 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
omdat jij lelijke wijven post ben ik ghph?
kunnen jullie niet gewoon stoppen met roepen dat ik iemand anders ben?
hjb ik ben niet zo pro met die shitquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
welke klapjosti heeft deze stotterende gif gemaakt joh
ik vond hem wel goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:47 schreef deadprez het volgende:
[..]
hjb ik ben niet zo pro met die shit
begrijpelijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
ik vond hem wel goed
vergeleken met je posts dan
omdat wij niet nieuw zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef MadeInChina het volgende:
omdat ik nieuw ben moet ik aardig doen
waarom doen jullie dat dan niet?
nieuwsflits: je oma heeft geen ipquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:48 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zelfs mijn oma kan haar ip nog wijzigen
je hebt een backspacequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Buuuuuuuuuuurnnnnnnnnnnnn
Ga lekker naar R&P om te jankenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
alsnog moet je aardig doen
staat onder mijn reactievenster
zal wel zijn omdat je nieuw bentquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
alsnog moet je aardig doen
staat onder mijn reactievenster
neequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ga lekker naar R&P om te janken
het is nu wegquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef deadprez het volgende:
[..]
zal wel zijn omdat je nieuw bent
ik ben kloon noch trollquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:50 schreef Der_Mann het volgende:
hebben wij dit nou verdiend, kerst bijna voorbij en krijgen we nog een kloon die gaat trollen
nou nou nouquote:
sorryquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:51 schreef deadprez het volgende:
[..]
nou nou nou
dit is een nette sc, zulk taalgebruik bezigen wij hier niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |