je zou het haast denken iddquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:20 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Is dit Sneeuw-Leeuw in een dronken bui?...
ik fap met mijn piemel natuurlijk! ahahahquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:21 schreef pinman het volgende:
[..]
Ok. Ik hoef het niet te weten (Echt niet)
johquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:19 schreef deadprez het volgende:
misschien is het wel echt een lurker en zijn wij gewoon te wantrouwend
je post wel een beetje als tootske maar geen idee waarom hij kloon gaat aanmaken tenzij dom varkenquote:
je bent zelf een varkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post wel een beetje als tootske maar geen idee waarom hij kloon gaat aanmaken tenzij dom varken
niet gekliktquote:
alleen maar waarheden in deze postquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:22 schreef deadprez het volgende:
Wen er maar aan. In 2016 krijgen we veel meer aanslagen dan in 2015. Met de vluchtelingenstroom zijn ook heel wat foute figuren deze kant opgekomen. Het is een kwestie van tijd voordat die gaan toeslaan.
dit viel mij ook al opquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
je post wel een beetje als tootske maar geen idee waarom hij kloon gaat aanmaken tenzij dom varken
Fixedquote:
jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
jaloers dat jij niet zo'n luxe huis hebt?
en ze smaken goedquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
varkens zijn slimme dieren
en ze schijnen emoties hetzelfde te beleven als mensen
mss moet je eens uit de kast komen als je dusdanig geobsedeerd bent met geaardheid dat je het zelfs onder dit soort videos wilt vermeldenquote:
jaquote:
Misschien ben ik allang uit de kastquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:24 schreef MadeInChina het volgende:
[..]
mss moet je eens uit de kast komen als je dusdanig geobsedeerd bent met geaardheid dat je het zelfs onder dit soort videos wilt vermelden
ja precies moet kunnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja![]()
maar eigenlijk is de manier waarop wij ze houden niet minder erg dan de manier waarop nazi's met joden omgingen
wowquote:
En het orgasme van een varken duurt 30 minuten.quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:23 schreef deadprez het volgende:
varkens zijn slimme dieren
en ze schijnen emoties hetzelfde te beleven als mensen
Daarom enkel bio-biggetjesquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
ja![]()
maar eigenlijk is de manier waarop wij ze houden niet minder erg dan de manier waarop nazi's met joden omgingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |