ja sorry dat kan ik pas typen als ik de lokale rioolwegen heb verstopt met mijn explosieve schijtquote:
oude mensen mogen ook kerst vierenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:10 schreef deadprez het volgende:
wel jammer dat frank er het hele weekend al niet is
kutkerst
soms schrik ik best van posts op FOK!quote:Er gaat een grote burgeroorlog komen in de toekomst in Frankrijk, het enige wat ze kunnen doen is de moslims uit het land deporteren en of kampen klaar zetten waarin moslims massaal gedeporteerd kunnen worden wanneer het uit de hand gaat lopen.
maar ik mis die ouwequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
oude mensen mogen ook kerst vieren
ik las massaal gebombardeerd kunnen wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:12 schreef deadprez het volgende:
[..]
soms schrik ik best van posts op FOK!
ewaaquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
Avond allen![]()
Is hier nog wat te beleven?
is misschien zelfs humanerquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik las massaal gebombardeerd kunnen worden
zou ook hadden gekund
zeg ik toch ook nergens godverdommequote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
weekend is nog niet voorbij dom varken
dacht dat jij was overledenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:13 schreef datismijnmening het volgende:
Avond allen![]()
Is hier nog wat te beleven?
dat gebeurt met alle normale mensen hier dus vandaar dat ik en dp nooit zijn weggeweestquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Neuh.
Ik had het gewoon een paar maandjes fucking druk en was wel even klaar met FOK!
rtquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gebeurt met alle normale mensen hier dus vandaar dat ik en dp nooit zijn weggeweest
zolang je geen kloon van hzaw bent welquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef MadeInChina het volgende:
Ik ben lurker en heb me geregistreerd omdat ik me verveel.
Vinden jullie het goed als ik jullie kom vervelen?
het zal allemaal welquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef MadeInChina het volgende:
Ik ben lurker en heb me geregistreerd omdat ik me verveel.
Vinden jullie het goed als ik jullie kom vervelen?
Wat niet is kan nog komenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:15 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
dat gebeurt met alle normale mensen hier dus vandaar dat ik en dp nooit zijn weggeweest
gmtaquote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef deadprez het volgende:
[..]
zolang je geen kloon van hzaw bent wel
zoals mijn toekomstige vriendin, moet ook nog geboren wordenquote:Op zaterdag 26 december 2015 23:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Wat niet is kan nog komen
alle blauwen zijn aan het doen alsof ze een leven hebben dus je bent veiligquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |