SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.First Round Draw & Tournament BracketSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.2016 WILLIAM HILL WORLD DARTS CHAMPIONSHIP
SCHEDULE OF PLAY
PRELIMINARY & FIRST ROUNDS
(P) Denotes Preliminary Round
Thursday December 17 (7pm-11pm)
Andy Boulton 2-1 Per Laursen (P)
Jamie Lewis 1-3 Daryl Gurney
Peter Wright 3-0 Keegan Brown
Gary Anderson 3-0 Andy Boulton
Friday December 18
Afternoon Session (1pm-5pm)
Qiang Sun 0-2 Mick McGowan (P)
John Henderson 1-3 Darren Webster
Justin Pipe 0-3 Christian Kist
Mark Webster 3-0 Mick McGowan
Evening Session (7pm-11pm)
Thanawat Gaweenuntawong 0-2 Rene Eidams (P)
Brendan Dolan 0-3 Kyle Anderson
Kim Huybrechts 2-3 David Pallett
Michael van Gerwen 3-2 Rene Eidams
Saturday December 19
Kim Viljanen 2-1 Sven Groen (P)
Steve Beaton 3-0 Koha Kokiri
Ian White 1-3 Dimitri Van den Bergh
Kevin Painter 3-0 Kim Viljanen
Keita Ono 2-0 Alex Tagarao (P)
Simon Whitlock 2-3 Ricky Evans
Vincent van der Voort 3-0 Laurence Ryder
Phil Taylor 3-0 Keita Ono
Sunday December 20
Michael Rasztovits 0-2 Rob Szabo (P)
Andy Hamilton 2-3 Joe Murnan
Mensur Suljovic 3-1 Jermaine Wattimena
Jamie Caven 3-0 Rob Szabo
Aleksandr Oreshkin 2-1 Paul Lim (P)
Stephen Bunting 3-0 Jyhan Artut
Raymond van Barneveld 3-0 Dirk van Duijvenbode
Mervyn King 3-2 Alexander Oreshkin
Monday December 21 (7pm-11pm)
Warrick Scheffer 0-2 John Michael (P)
Robert Thornton 0-3 Alan Norris
Michael Smith 3-2 Jeffrey De Zwaan
James Wade 3-0 John Michael
Tuesday December 22 (7pm-11pm)
Dean Winstanley 2-3 Ronny Huybrechts
Wes Newton![]()
3-1 Cristo Reyes
Dave Chisnall 3-0 Rowby-John Rodriguez
Terry Jenkins 3-1 Darin Young
Wednesday December 23 (7pm-11pm)
Andrew Gilding 3-0 Gerwyn Price
Benito van de Pas 3-1 Max Hopp
Adrian Lewis 3-0 Jan Dekker
Jelle Klaasen 3-0 v Joe Cullen
SECOND ROUND
Saturday December 26 (6pm-10pm)
Evans v Caven
Chisnall v Kist
G Anderson v Gurney
Sunday December 27
Smith v Beaton
Van den Bergh v Van de Pas
Van der Voort v K Anderson
Van Barneveld v Bunting
Wade v Newton
Van Gerwen v D Webster
Monday December 28
Norris v Murnan
Jenkins v M Webster
Pallett v Suljovic
Evening Session (7.30pm-11.30pm)
A Lewis v Gilding
Wright v Huybrechts
Taylor v Painter
Tuesday December 29
King v Klaasen
THIRD ROUND
Tuesday December 29
Smith/Beaton v Van den Bergh/Van de Pas
Wade/Newton v Evans/Caven
A Lewis/Gilding v Pallett/Suljovic
G Anderson/Gurney v Van der Voort/K Anderson
Van Gerwen/D Webster v Van Barneveld/Bunting
Wednesday December 30 (7pm-11pm)
Wright/R Huybrechts v Chisnall/Kist
Norris/Murnan v Jenkins/M Webster
Taylor/Painter v King/Klaasen
Volledig schema
Format & Prize FundSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links
PDC website
Wikipedia
Live Score
Op welke dagen wordt er gegooid?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit WK kunt U uiteraard weer bekijken op RTL7. Met:
Koert Westergod, Marcel Maijer, Coos Stompé, langnek en LEX IMMERS.![]()
![]()
Jij mag 'm Gerrie noemen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:42 schreef Tagliano het volgende:
Dit doet mij denken aan Gerrie in de finale vorig jaar![]()
![]()
gewoon een kutavondquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:45 schreef Tagliano het volgende:
Tuurlijk is vandaag niet verkeerd Sjak![]()
Chisnall kan nog boven de 100 uitkomen als het voor hem meezitMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als ie die 180ers blijft gooien wel ja.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef Tagliano het volgende:
Chisnall kan nog boven de 100 uitkomen als het voor hem meezit![]()
En zelfs met 96.2 hoef je niet de tweede ronde te halenquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Staat 'gewoon' 96.05 te gooien
Maar da's nog net geen 96.2
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Als Kist deze pot nog uit het vuur sleept gaat hij op de platte kar door Vroomshoop.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Ridder van Oranje Nassauquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Als Kist deze pot nog uit het vuur sleept gaat hij op de platte kar door Vroomshoop.![]()
Kort avondje vandaag.Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie![]()
Terwijl Zjak zich druk maakt over een lichtbeschadigde flight, kijken wij alvast vooruit naar Gary Anderson![]()
De begeleidster van Jizzy wordt weer aangerand door zijn pa.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hoogste van het toernooi dus?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Bweh, veel en veel te goed.
102.85 gemiddeld.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Neequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:04 schreef luckass het volgende:
'Is Chisnall nu een titelkandidaat?'![]()
heywoodu
![]()
Van bijna dood tot olympiër:![]()
Jacques heeft echt jaren zitten geilen om dit eindelijk tot in de extreemste details te mogen vertellen volgens mij.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval![]()
Neem de shaft die jij wil.
Einde les.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Hopelijk kan The Doed zijn topniveau halen, dan wordt het een lekker potje.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als hij meer tripels drinkt en beter op zijn dubbels is dan Anderson zijn er zeker kansen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:13 schreef luckass het volgende:
'Als die scorend bij kan blijven zijn er zeker kansen'Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Chisnall speelt weer op 30 december, eerste partij 's avonds tegen Wright..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
heywoodu
![]()
Ik zie Gurney nu voor het eerst, wat een engnek man
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Engnek? Wowowowowowowwoquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:14 schreef heywoodu het volgende:
Ik zie Gurney nu voor het eerst, wat een engnek man![]()
heywoodu
![]()
quote:
Zo'n griezel, zo'n "kijk mij goed zijn"-figuur.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Wat een oeverloos geouwehoer is dit.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Klopt wel wat ze zeggen over anderson. Laatste toernooien geen knikker geraakt. Verliest gewoon van de sujelvicen en gurneys van deze wereld. Enige toernooi was echampionschip en toen stond ie ook keihard te beuken tegen mvg. Ongekend goed was dat.![]()
Waarom praat Koert dit niet aan elkaar, dan gaat het ook nergens over maar is het een stuk leukerMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
heywoodu
![]()
"Als hij bijblijft en het wordt 1-1, 2-2, dan moet 'ie afhaken."Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Vorm telt niet op het WK, imo.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:17 schreef bechirti het volgende:
Klopt wel wat ze zeggen over anderson. Laatste toernooien geen knikker geraakt. Verliest gewoon van de sujelvicen en gurneys van deze wereld. Enige toernooi was echampionschip en toen stond ie ook keihard te beuken tegen mvg. Ongekend goed was dat.![]()
heywoodu
![]()
Hij kan ook zo dom 5 seconden met een grijns op zijn gezicht in het niks zitten starenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:10 schreef Tagliano het volgende:
Marcel vond zijn eigen vraag heel erg leuk
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
Repo denk ik bij Skyquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:18 schreef luckass het volgende:
PDC heeft even extra lange pauze ingelast?![]()
heywoodu
![]()
Sweet Caroline
Schansspringliedje
Precies dat jaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:19 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hij kan ook zo dom 5 seconden met een grijns op zijn gezicht in het niks zitten staren
heywoodu
![]()
Mag Newton zich van de schans storten in het dubbelspringen met Suljovicquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vul jij het sneeuwtekort aan?
heywoodu
![]()
![]()
heywoodu
![]()
FaalVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
brommertje is gevondenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:25 schreef Ajacied422 het volgende:
Gurney moet nog even op stoom komen.![]()
Gurney heeft niet voor de gein Huybrechts en Anderson eruit gegooid op weg naar de halve finale in Mineheaddddquote:![]()
Toeter toeter toeter, Gerrie op de scooter.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
GARY ANDERSON
Match Average
101.16
Check Out Percentage
25% 2/8
3X180
DARYL GURNEY
Match Average
100.91
Check Out Percentage
37.5% 3/8
3X180![]()
Suljo ook niet, staat mooi met het bekertje omhoog daar straksquote:Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Bittergarnituurquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef bechirti het volgende:
Anderson is het helemaal kwijt de lAatste tijd. Verliest van allemaal b garnituur![]()
![]()
Was prima op 1 choke naquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef bechirti het volgende:
Anderson is het helemaal kwijt de lAatste tijd. Verliest van allemaal b garnituur![]()
Heeft ie toch altijd al gedaan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef bechirti het volgende:
Anderson is het helemaal kwijt de lAatste tijd. Verliest van allemaal b garnituurRED ONS HENNIEGOD![]()
Gurney haalt zijn eigen set binnen en Anderson gooit zelf ruim 101, wat moet hij nog meer doen?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:32 schreef bechirti het volgende:
Anderson is het helemaal kwijt de lAatste tijd. Verliest van allemaal b garnituurMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
En dan hebben we nog 3 dagen met avond en middagsessies te gaan.
Woensdag nog drie partijen
STAND UP IF YOU LOVE THE DARTS![]()
Lekker voor die dikke schotIt's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.![]()
#neverforget Anderson Bowles op het WK 2013 (?). Dat was echt genot. Bowles had een vrachtlading aan matchdarts, stond op zijn tijd retegoed te gooien. Anderson iets van 20x 180.quote:
Lekker hoor![]()
Jawel. Incidentje dacht ikquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je niet naar de Player Championship Finals gekeken?![]()
Er zijn dus mensen na Kist weggezapt omdat het een kutavond was en dit wel even 4-0 voor Anderson zou worden
Lekker potje heren!<a href="http://steamcommunity.com/id/outlandos/" rel="nofollow" target="_blank">Seafood! on Steam</a>![]()
Voor Gurney hoop ik?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 gaat echt niet gebeuren hoor.
![]()
Bedankt voor je edit. Ik wilde je al quoten met de vraag of je wel goed bij je hoofd wasquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Ajacied422 het volgende:
4-1 gaat echt niet gebeuren hoor.
![]()
![]()
GARY ANDERSON
Match Average
98.68
Check Out Percentage
35.71% 5/14
3X180
DARYL GURNEY
Match Average
102.42
Check Out Percentage
41.67% 5/12
6X180![]()
met de schrik vrijquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:46 schreef luckass het volgende:
Marcel begint zo met: 'Wat EEN WED-strijd"![]()
zo effe inschakelen[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Forum Opties Forumhop: Hop naar: