SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Nee de eerste niet, dat gun je niemandquote:
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Denk als ik een foto van de voorkant laat zien dat je dan wel anders praat.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up type
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]Zie het probleem niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up typeOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up typeNICE !!
Ik zwaai naar dieren.
[..]
[..]Zit dat nou echt prettig, zo'n piercing op die plek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up type
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Merk er niks vanquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
[..]
Zit dat nou echt prettig, zo'n piercing op die plek?
Ach ik doe het niet dagelijks maar af en toe kan wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef renwan het volgende:
Eindelijk eens een vrouw die wel het lef heeft om een foto te posten
qftquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef renwan het volgende:
Eindelijk eens een vrouw die wel het lef heeft om een foto te posten
Beter dan aandachtshoeren zoals opso die alleen een grote smoel hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik doe het niet dagelijks maar af en toe kan wel.
Ik heb wel vaker foto gepost dus ik ben toch niet meer anoniem.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Beter dan aandachtshoeren zoals opso die alleen een grote smoel hebben
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook liever dat mannen mij met nauwelijks of geen make-up op leren kennen dan onder een dikke plamuurlaag.
Niet te strak.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:55 schreef renwan het volgende:
Ja ik ga maar eens douchen en de stropdas omhangen
Ruk ze !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:55 schreef renwan het volgende:
Ja ik ga maar eens douchen en de stropdas omhangen
Ik zou er echt de hele tijd aan likkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merk er niks vanEcht helemaal niks.
Doe ik ook wel eens, maar gebeurd onbewust.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zou er echt de hele tijd aan likken
Ik zou ook wel eens aan die piercing willen likkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zou er echt de hele tijd aan likken
Oh god..quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens aan die piercing willen likken
Niet meteen te hard van stapel lopen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens aan die piercing willen likken
Dat vind ik best wel een irritant liedje.quote:
Post eens wat jij leuk vind?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel een irritant liedje.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Interessant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up type
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Komen er zo 80 liedjes aan ??quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik vind echt heel veel leuk.
Haha nee, moet straks even wat dingen doen dus ben straks weer even weg.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee, moet straks even wat dingen doen dus ben straks weer even weg.
Lach eens !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het grappig, niemand die zegt 'lach eens'. Ik kijk namelijk altijd vrij serieus op foto's.
Weetje hoe vaak ik bij baantjes in winkels te horen kreeg 'kijk niet zo boos'quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Scuidward het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een gezicht wat altijd op standje serieus staat. Heb ik ook.
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoe vaak ik bij baantjes in winkels te horen kreeg 'kijk niet zo boos'. Nou vaak in ieder geval terwijl ik 98% van de tijd niet boos was.
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:10 schreef Duzzy het volgende:
Zo renwan is werken.. dat betekent dat ik vrij ben
Ik vond het wel vervelend worden toen want ik wou wel vrolijker kijken maar ik kan dat echt niet 8 uur lang fakenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Soms zit er een verschil in.. sommige kijken echt alsof die drol er niet uit kan komenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Scuidward het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een gezicht wat altijd op standje serieus staat. Heb ik ook.
Jij echt man pokerface heb ik je ook wel eens gezegd volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Scuidward het volgende:
Ben je in de buurt ja?quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:11 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden![]()
Als je met mij koffie hebt gedronken hoefje niet meer te faken !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel vervelend worden toen want ik wou wel vrolijker kijken maar ik kan dat echt niet 8 uur lang fakenKijk nou eenmaal niet zo vrolijk vanuit mijzelf, ondanks dat ik het soms echt wel ben.
Haha.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je met mij koffie hebt gedronken hoefje niet meer te faken !!!
Ik ben ook vrijquote:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij echt man pokerface heb ik je ook wel eens gezegd volgens mij
Dan krijg ik serieus spierpijn in mijn gezichtquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel vervelend worden toen want ik wou wel vrolijker kijken maar ik kan dat echt niet 8 uur lang fakenKijk nou eenmaal niet zo vrolijk vanuit mijzelf, ondanks dat ik het soms echt wel ben.
Ik heb ook het gevoel dat dat er echt niet uitziet, alsof mensen wel zien dat je zo niet bent vanuit jezelf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan krijg ik serieus spierpijn in mijn gezicht
Hij hangt nog steeds boven mijn bedquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:13 schreef Remqo het volgende:
Ik kijk ook nors op de foto in US.
Maar meestal heb ik een blije rotkop
Daarom gewoon lekker boos kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat dat er echt niet uitziet, alsof mensen wel zien dat je zo niet bent vanuit jezelf.
Vastgeplakt met behanglijm ?quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij hangt nog steeds boven mijn bed
Dat laatste vind ik ook. Ik weet dat ik wel vrij serieus kijk maar boos of chagrijnig? Dat vind ik zelf niet (maar anderen wel).quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker boos kijken
Ik kan er ook niets aan doen dat dat mijn neutrale hoofd isAlhoewel ik zelf vind dat ik niet boos kijk, maar goed...
Ik wil jou band wel even plakken 1!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
En laat nou net mijn band naar de klote zijn.
Het koekt inderdaad vast na een tijdjequote:
Vrij zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:13 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik ben ook vrijmaar zoetermeer nu.
Mwah breng hem volgende maand wel naar de fietsenmaker. Moet toch meer aan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wil jou band wel even plakken 1!!!!
Klinkt alsof je beter een nieuwe fiets a ¤150,- kan kopen..quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah breng hem volgende maand wel naar de fietsenmaker. Moet toch meer aan gebeuren.
Ja, gingen ze toch liever even heen. Maarja, straks chinees etenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Vrij zijn![]()
Ben je in zoetermeer verder shoppen?
Biefstuk met groenten !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:23 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja, gingen ze toch liever even heen. Maarja, straks chinees eten
Ik ben dat ook aan het overwegen *dat eerste*. Is ook oude fiets enz.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:22 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Klinkt alsof je beter een nieuwe fiets a ¤150,- kan kopen..
Geerd doet het nagenoeg gratis voor je
Klinkt alsof je beter thuis wat gladiator had kunnen klappen en zelf chinees bestellen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:23 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja, gingen ze toch liever even heen. Maarja, straks chinees eten
Mannen hebben de gave om voor een winkel te staan en te zeggen "nee, hier hebben ze het niet". Vrouwen moeten per se ELKE winkel in en alles overhoop halenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Klinkt alsof je beter thuis wat gladiator had kunnen klappen en zelf chinees bestellen.
Shoppende vrouwen
Haha. Alsof het onderop ligtquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mannen hebben de gave om voor een winkel te staan en te zeggen "nee, hier hebben ze het niet". Vrouwen moeten per se ELKE winkel in en alles overhoop halen
Je hebt gelijk, maar ik kan natuurlijk niet altijd de autist uithangenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Klinkt alsof je beter thuis wat gladiator had kunnen klappen en zelf chinees bestellen.
Shoppende vrouwen
Met AMA halve liters klappen !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik zat voor #72 te denken aan "Wat zou Geerd doen?".
Fietsenmaker kost al snel een hoop als het niet alleen een bandje vervangen is wat je natuurlijk ook gewoon door Geerd kan laten doen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben dat ook aan het overwegen *dat eerste*. Is ook oude fiets enz.
Klopt.. ik ga soms ook mee met mn vriendin, maar dan gaan we met zn 2e en ben ik ook goed in zuchten. Als er een 2e vrouw mee gaat dan zit ik thuis. Dan hebben ze elkaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:33 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, maar ik kan natuurlijk niet altijd de autist uithangen
Wij doen inderdaad niet aan shoppen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mannen hebben de gave om voor een winkel te staan en te zeggen "nee, hier hebben ze het niet". Vrouwen moeten per se ELKE winkel in en alles overhoop halen
Tering ik krijg 1 broodje doner al niet opquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:02 schreef Geerd het volgende:
Dat was mijn kerst eten !!
Je bestelling
1x [Grillspecialiteiten] Dubbeldekker kapsalon, Döner kebab, Sambal, Apart ¤ 7,95
1x [Grillspecialiteiten] Broodje döner kebab met extra vlees, Knoflooksaus ¤ 5,50
Bezorgkosten: ¤ 1,00
Transactiekosten: ¤ 1,00
Totale prijs: ¤ 15,45
Eerlijk zijn ik kreeg de helft van dat broodje extra vlees ook niet op.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:05 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Tering ik krijg 1 broodje doner al niet op
nice !! Heeft je moeder niet een leuke vriendin uitgenodigd ?quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:04 schreef Scuidward het volgende:
Hier zit ondertussen een beenham in de oven.
Totale prijs: Ideale zoon spelen.
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
nice !! Heeft je moeder niet een leuke vriendin uitgenodigd ?
quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:04 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Simterklaas is een schatje dus die kan ik niet echt roasten
Leer quoten manquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:17 schreef Duzzy het volgende:
Nou inderdaad.. ik probeer hem te lokken.. maar het faalt voorlopig al met de opzet
Wel goed, ik ben gisteren de hele dag weg geweest. Naar moeder, bij tante (moeders zus) gegeten (om 10 uur 's ochtends hadden we daar afgesproken) en opa en oma bezocht (beiden wonen in een ander verzorgingstehuis).quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:14 schreef Geerd het volgende:
[..]
Roosje !!! Hoe was jou kerst roosje ??
Who best druk geweest dus? Nu lekker chillen met een wijntje ?quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:18 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Wel goed, ik ben gisteren de hele dag weg geweest. Naar moeder, bij tante (moeders zus) gegeten (om 10 uur 's ochtends hadden we daar afgesproken) en opa en oma bezocht (beiden wonen in een ander verzorgingstehuis).
Ja vanavond weer.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Who best druk geweest dus? Nu lekker chillen met een wijntje ?
wat is wollig taalgebruikquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik bespeur geen wollig taalgebruik.
Ik doe niet met je mee heb ik besloten, gewoon lekker door pilsen !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:21 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nu mag het nog.In het nieuwe jaar wil ik niks meer bijkopen.
En voor een grote boodschap dan?quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Veel woorden gebruiken voor een kleine boodschap.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:23 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik doe niet met je mee heb ik besloten, gewoon lekker door pilsen !!
Ik denk dat als je veel woorden gebruikt om een grote boodschap aan te kondigen dit in feite suggereert dat de boodschap helemaal niet zo groot is als je vrijwillig nog enkele minuten achter je toetsenbord doorbrengt terwijl de bruine beer al aan het hek aan het rammelen is.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:23 schreef Duzzy het volgende:
[..]
En voor een grote boodschap dan?
Ik moet schijten
Haha sukkolquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:17 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Nou inderdaad.. ik probeer hem te lokken.. maar het faalt voorlopig al met de opzet
Ik meen hetquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:16 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Loze dreigementen doen mij niks.
wat nieuws geleerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:21 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Veel woorden gebruiken voor een kleine boodschap.
Daar heb ik momenteel even geen antwoord op.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:26 schreef Simterklaas het volgende:
De buurvrouw zit op haar blokfluit te spelen
Geef haar jouw fluitquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:26 schreef Simterklaas het volgende:
Ga langs dan !! Ik heb ook een fluit voor je !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:26 schreef Simterklaas het volgende:
Wat, met wiequote:Op zaterdag 26 december 2015 17:31 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik heb even intern overleg gevoerd. Ik mag mij vereerd voelen.
Jij gaat wss proberen te kapen. Iets met vrienden blijven met vijandenquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:41 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Zou een narcist in een SC posten die is opgedragen aan een ander persoon?
Iets met de vijanden van mijn vijand zijn ook mijn vrienden.quote:Op zaterdag 26 december 2015 17:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Jij gaat wss proberen te kapen. Iets met vrienden blijven met vijanden
Waarom zou je met kerst op Fok! zittenquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:47 schreef renwan het volgende:
Waarom zou je met kerst in een hostel gaan hangen, ik begrijp het echt niet
Omdat ik hier kan kersten met jullie natuurlijkquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou je met kerst op Fok! zitten![]()
Omdat Café Geerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:48 schreef Geerd het volgende:
[..]
Waarom zou je met kerst op Fok! zitten![]()
Gewoon mobiel.. FoK!ken terwijl ik schijtquote:Op zaterdag 26 december 2015 17:25 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik denk dat als je veel woorden gebruikt om een grote boodschap aan te kondigen dit in feite suggereert dat de boodschap helemaal niet zo groot is als je vrijwillig nog enkele minuten achter je toetsenbord doorbrengt terwijl de bruine beer al aan het hek aan het rammelen is.
In de baas zijn tijd maakt het af!quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:03 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Gewoon mobiel.. FoK!ken terwijl ik schijt
Deze man weet!quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In de baas zijn tijd maakt het af!
Als je op kantoor lekker aan het schijten terwijl je fokt en tegelijkertijd een gladiator klapt dan zit je op het niveau van Geerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 18:06 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Deze man weet!![]()
Edit: ...met gladiator maakt het echt af?![]()
quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als je op kantoor lekker aan het schijten terwijl je fokt en tegelijkertijd een gladiator klapt dan zit je op het niveau van Geerd
Maar dan zit je juist je eigen tijd te verdoen, of je moet al een dusdanige baas zijn dat je Überhaupt nooit meer naar kantoor hoeft en je gewoon lekker de hele dag kunt 'hoeren neuken, nooit meer werken"quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:12 schreef Scuidward het volgende:
[..]![]()
Nog een reden om eigen baas te worden.
16+quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:15 schreef DerRabbit het volgende:
Of gewoon zorgen dat je HC wordt en lekker in je eigen fap-coupe gaan zitten waar je de hele dag door gladiatoren kunt klappen en 18-jarige chimeiden die zwartrijden in nature kunt laten afrekenen
Scherp van je. Misschien ben ik wel een harde baas voor mijzelf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar dan zit je juist je eigen tijd te verdoen, of je moet al een dusdanige baas zijn dat je Überhaupt nooit meer naar kantoor hoeft en je gewoon lekker de hele dag kunt 'hoeren neuken, nooit meer werken"
16- is te strak voor mij, moet ik te hard door dauwen. Doe mij maar gewoon 18 tot 22quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
16- is te strak voor mij, moet ik te hard door dauwen. Doe mij maar gewoon 18 tot 22
Modeltreintje?quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:20 schreef Geerd het volgende:
Ik ga een kerstcadeau voor mij zelf bestellen !!
Goedbezig !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 19:45 schreef Scuidward het volgende:
Fapmeister![]()
Ik heb ook gescoord, AH was nog open dus 2x Atlas.
Jij wel Geerd, jij welquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:00 schreef Geerd het volgende:
http://www.shopsexspeeltj(...)sturbator-zwart.html
Moet je die nou in je kont steken??
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:07 schreef renwan het volgende:
Verdomme Geerd, daar kan ik toch niet op gaan zitten klikken hier
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:07 schreef renwan het volgende:
Verdomme Geerd, daar kan ik toch niet op gaan zitten klikken hier
Naar de cadeautjes van Geerd aan zijn trouwe vrouwelijke volgelingen?quote:
Elektrische masturbators, dus niet zo een zaklamp dat je als nog zelf moet trekken.quote:
Er moet eerst nog ingedronken worden zeker!quote:
Wauwquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:24 schreef Geerd het volgende:
[..]
Elektrische masturbators, dus niet zo een zaklamp dat je als nog zelf moet trekken.
Gewoon je piemol derin en je komt klaar !!
Het is moeilijk om dingen uit handen te geven.quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:46 schreef Fokker89 het volgende:
Dat ding is wel voor hele luie mensen.
Gewoon meer zuipen, kom je er wel overheen!quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Centrosoom, kinetochoor, telomeer... MITOSE MEIOSE. IK HEB TEVEEL GELEERD
Ben je dan niet bang dat je te snel klaar gaat komen?quote:
sXe ik zuip nietquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon meer zuipen, kom je er wel overheen!
Dat zekerquote:Op zaterdag 26 december 2015 20:45 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Café Geerd: gezellig én leerzaam
Wat is daar bang voor te zijn?quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:50 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ben je dan niet bang dat je te snel klaar gaat komen?
Eén schreeuwliedje voor jou om op te soppen.quote:
Ik zou wel eens 1 dag vrouw willen zijn, maar wel 1 met goede borsten, lekker buikje.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Eén schreeuwliedje voor jou om op te soppen.
dankjewelquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:02 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Eén schreeuwliedje voor jou om op te soppen.
Ik vind het juist wel lekker om een uur bezig te zijn...quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat is daar bang voor te zijn?
Niks lekkerders dan even snel fapje machen voor het werk, of even tussen de bedrijven door of voor het slapen gaan,.
Voor vrouwen zal het wel anders zijn
Daar lijkt het wel opquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wrom
Doen ze stiekem tc zonder ons ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pay close attention or else you'll miss what's happening
Ik wil met jou ook wel een uurtje !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:23 schreef IfImJamesDean het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel lekker om een uur bezig te zijn...
Straks, lan.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ja wrom
Doen ze stiekem tc zonder ons ofzo
Hier ook !! Dan chillen in bed met filmpjequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ben mn laatste pilsjes aan het wegklappen
De goede leef!quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:29 schreef Geerd het volgende:
[..]
Hier ook !! Dan chillen in bed met filmpje
Ik liet dit aan mn moeder zien hahaquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:35 schreef Geerd het volgende:
OPSO LAAT DIE KERSTBOMEN EENS MET RUST!!!!
http://www.dumpert.nl/med(...)s_een_handstand.html
Pics van je moederquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:36 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik liet dit aan mn moeder zien haha
Ik had ditquote:
Goed voor de pensquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:38 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik had dit
1x [Grillspecialiteiten] Dubbeldekker kapsalon, Döner kebab, Sambal, Apart ¤ 7,95
1x [Grillspecialiteiten] Broodje döner kebab met extra vlees, Knoflooksaus ¤ 5,50
Bezorgkosten: ¤ 1,00
Transactiekosten: ¤ 1,00
Totale prijs: ¤ 15,45
Kom je kijken?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
SIMTERKLAAS IS AAN HET SEXCAMMEN
Ik heb mijn lengte mee, en ben geen slungel dus het valt niet heel erg opquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Gaat je met dat dieet niet lukken.
Wanneer pics van jou ?quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Opsonisatie het volgende:
SIMTERKLAAS IS AAN HET SEXCAMMEN
Zelfde hierquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:45 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik heb mijn lengte mee, en ben geen slungel dus het valt niet heel erg op
JA IK ZIT ER NU KOM DAN MET JE ECTOBILquote:
Godver nu weer zin in porno met dikke konten !quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:46 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
JA IK ZIT ER NU KOM DAN MET JE ECTOBIL
Porno downloadenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:49 schreef Geerd het volgende:
Download all te porn@!!!
[ afbeelding ]
Ik bedoel dat streamen makkelijker isquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Geerd het volgende:
[..]
We hebben niet allemaal ekte sex als een baas !!
Ik vind streamen kut steeds wachten met ladenquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:51 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat streamen makkelijker is..
Glasvezelquote:Op zaterdag 26 december 2015 21:52 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik vind streamen kut steeds wachten met laden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |