SPOILER: leuke plaatjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het café anthem!
Huishoudelijke mededeling:
WILLEN MENSEN DIE MOBIEL ZITTEN EN DUS DE OP VERNEUKEN GEEN NIEUW DEEL MEER OPENEN GAARNE? LAAT IEMAND ANDERS TOCH!Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
Nee de eerste niet, dat gun je niemandquote:
Challenge acceptedquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:46 schreef Amarantha het volgende:
Denk als ik een foto van de voorkant laat zien dat je dan wel anders praat.
quote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up type
Your beauty never ever scared me.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:50 schreef Amarantha het volgende:
[..]
[..]Zie het probleem niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up typeOp donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
[..]
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up typeNICE !!
Ik zwaai naar dieren.
[..]
[..]Zit dat nou echt prettig, zo'n piercing op die plek?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up type
Pay close attention or else you'll miss what's happening
Merk er niks vanquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
[..]
Zit dat nou echt prettig, zo'n piercing op die plek?
Ach ik doe het niet dagelijks maar af en toe kan wel.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef renwan het volgende:
Eindelijk eens een vrouw die wel het lef heeft om een foto te posten
qftquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef renwan het volgende:
Eindelijk eens een vrouw die wel het lef heeft om een foto te posten
Beter dan aandachtshoeren zoals opso die alleen een grote smoel hebbenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ach ik doe het niet dagelijks maar af en toe kan wel.
Ik heb wel vaker foto gepost dus ik ben toch niet meer anoniem.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:52 schreef renwan het volgende:
[..]
Beter dan aandachtshoeren zoals opso die alleen een grote smoel hebben
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:54 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ook liever dat mannen mij met nauwelijks of geen make-up op leren kennen dan onder een dikke plamuurlaag.
Niet te strak.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:55 schreef renwan het volgende:
Ja ik ga maar eens douchen en de stropdas omhangen
Ruk ze !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:55 schreef renwan het volgende:
Ja ik ga maar eens douchen en de stropdas omhangen
Ik zou er echt de hele tijd aan likkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Merk er niks vanEcht helemaal niks.
Doe ik ook wel eens, maar gebeurd onbewust.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zou er echt de hele tijd aan likken
Ik zou ook wel eens aan die piercing willen likkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:55 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Ik zou er echt de hele tijd aan likken
Oh god..quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens aan die piercing willen likken
Niet meteen te hard van stapel lopen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik zou ook wel eens aan die piercing willen likken
Dat vind ik best wel een irritant liedje.quote:
Post eens wat jij leuk vind?quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat vind ik best wel een irritant liedje.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:59 schreef H0D3NPYL het volgende:
Interessant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[..]NiceSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet zo'n make-up type
"Scientists are actually preoccupied with accomplishment. So they are focused on whether they can do something. They never stop to ask if they should do something."
- Ian Malcolm
Komen er zo 80 liedjes aan ??quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Poeh ik vind echt heel veel leuk.
Haha nee, moet straks even wat dingen doen dus ben straks weer even weg.quote:
quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Haha nee, moet straks even wat dingen doen dus ben straks weer even weg.
Lach eens !!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:06 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het grappig, niemand die zegt 'lach eens'. Ik kijk namelijk altijd vrij serieus op foto's.
Weetje hoe vaak ik bij baantjes in winkels te horen kreeg 'kijk niet zo boos'quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Scuidward het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een gezicht wat altijd op standje serieus staat. Heb ik ook.
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Weetje hoe vaak ik bij baantjes in winkels te horen kreeg 'kijk niet zo boos'. Nou vaak in ieder geval terwijl ik 98% van de tijd niet boos was.
Dan kunnen we elkaar de hand schuddenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:10 schreef Duzzy het volgende:
Zo renwan is werken.. dat betekent dat ik vrij ben
Ik vond het wel vervelend worden toen want ik wou wel vrolijker kijken maar ik kan dat echt niet 8 uur lang fakenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:10 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden
Soms zit er een verschil in.. sommige kijken echt alsof die drol er niet uit kan komenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Scuidward het volgende:
Sommige mensen hebben gewoon een gezicht wat altijd op standje serieus staat. Heb ik ook.
Jij echt man pokerface heb ik je ook wel eens gezegd volgens mijquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:08 schreef Scuidward het volgende:
Ben je in de buurt ja?quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:11 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Dan kunnen we elkaar de hand schudden![]()
Als je met mij koffie hebt gedronken hoefje niet meer te faken !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel vervelend worden toen want ik wou wel vrolijker kijken maar ik kan dat echt niet 8 uur lang fakenKijk nou eenmaal niet zo vrolijk vanuit mijzelf, ondanks dat ik het soms echt wel ben.
Haha.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:13 schreef Geerd het volgende:
[..]
Als je met mij koffie hebt gedronken hoefje niet meer te faken !!!
Ik ben ook vrijquote:
Zou kunnenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:12 schreef Geerd het volgende:
[..]
Jij echt man pokerface heb ik je ook wel eens gezegd volgens mij
Dan krijg ik serieus spierpijn in mijn gezichtquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vond het wel vervelend worden toen want ik wou wel vrolijker kijken maar ik kan dat echt niet 8 uur lang fakenKijk nou eenmaal niet zo vrolijk vanuit mijzelf, ondanks dat ik het soms echt wel ben.
Ik heb ook het gevoel dat dat er echt niet uitziet, alsof mensen wel zien dat je zo niet bent vanuit jezelf.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:14 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Dan krijg ik serieus spierpijn in mijn gezicht
Hij hangt nog steeds boven mijn bedquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:13 schreef Remqo het volgende:
Ik kijk ook nors op de foto in US.
Maar meestal heb ik een blije rotkop
Daarom gewoon lekker boos kijkenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb ook het gevoel dat dat er echt niet uitziet, alsof mensen wel zien dat je zo niet bent vanuit jezelf.
Vastgeplakt met behanglijm ?quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:15 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Hij hangt nog steeds boven mijn bed
Dat laatste vind ik ook. Ik weet dat ik wel vrij serieus kijk maar boos of chagrijnig? Dat vind ik zelf niet (maar anderen wel).quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:17 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Daarom gewoon lekker boos kijken
Ik kan er ook niets aan doen dat dat mijn neutrale hoofd isAlhoewel ik zelf vind dat ik niet boos kijk, maar goed...
Ik wil jou band wel even plakken 1!!!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:18 schreef Amarantha het volgende:
En laat nou net mijn band naar de klote zijn.
Het koekt inderdaad vast na een tijdjequote:
Vrij zijnquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:13 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ik ben ook vrijmaar zoetermeer nu.
Mwah breng hem volgende maand wel naar de fietsenmaker. Moet toch meer aan gebeuren.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:19 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ik wil jou band wel even plakken 1!!!!
Klinkt alsof je beter een nieuwe fiets a ¤150,- kan kopen..quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:21 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mwah breng hem volgende maand wel naar de fietsenmaker. Moet toch meer aan gebeuren.
Ja, gingen ze toch liever even heen. Maarja, straks chinees etenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:20 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Vrij zijn![]()
Ben je in zoetermeer verder shoppen?
Biefstuk met groenten !!!quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:23 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja, gingen ze toch liever even heen. Maarja, straks chinees eten
Ik ben dat ook aan het overwegen *dat eerste*. Is ook oude fiets enz.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:22 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Klinkt alsof je beter een nieuwe fiets a ¤150,- kan kopen..
Geerd doet het nagenoeg gratis voor je
Klinkt alsof je beter thuis wat gladiator had kunnen klappen en zelf chinees bestellen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:23 schreef M4rc0 het volgende:
[..]
Ja, gingen ze toch liever even heen. Maarja, straks chinees eten
Mannen hebben de gave om voor een winkel te staan en te zeggen "nee, hier hebben ze het niet". Vrouwen moeten per se ELKE winkel in en alles overhoop halenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Klinkt alsof je beter thuis wat gladiator had kunnen klappen en zelf chinees bestellen.
Shoppende vrouwen
Haha. Alsof het onderop ligtquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:31 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Mannen hebben de gave om voor een winkel te staan en te zeggen "nee, hier hebben ze het niet". Vrouwen moeten per se ELKE winkel in en alles overhoop halen
Je hebt gelijk, maar ik kan natuurlijk niet altijd de autist uithangenquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:28 schreef Duzzy het volgende:
[..]
Klinkt alsof je beter thuis wat gladiator had kunnen klappen en zelf chinees bestellen.
Shoppende vrouwen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |