SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 41% gewijzigd door Fer op 25-12-2015 11:16:37 ].
quote:Op vrijdag 25 december 2015 11:08 schreef Fer het volgende:
Ik heb ze een mail gestuurd en krijg als antwoord dat het nu weer de oude prijs is op de site. En warempel, hij is echt weer omhoog gegaan, grappenmakers.
Nou ja, hoop liever op een fijn en verder probleemloos weekend.Wat voor sukkel ben je dan dat je niet gelijk voor de nieuwe prijs reserveert.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fuck dat is klote man.quote:Op vrijdag 25 december 2015 10:52 schreef Max-Westerman het volgende:
Pech gehad jongen
Mijn ticket naar Tokio is nu ook bijna 100 euro goedkoper
monkeybreadquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:46 schreef Hippocratos het volgende:
Die websites werken trouwens ook met cookies. Hoe vaker je de website bezoekt, hoe hoger de prijs van de tickets.
Sommige webshops werken ook met IP tracers. Mensen die bestellen vanuit een villawijk zullen meer betalen dan mensen uit de Bijlmer. Zonder grappen.quote:Op zaterdag 26 december 2015 13:57 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Kenners weten. Weters kennen
dat klinkt niet goed. Opnieuw wordt de consument belazerdquote:Op zaterdag 26 december 2015 13:58 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
Sommige webshops werken ook met IP tracers. Mensen die bestellen vanuit een villawijk zullen meer betalen dan mensen uit de Bijlmer. Zonder grappen.
quote:Goedemorgen,
Ik heb even de site gecheckt en er heeft waarschijnlijk net een aanpassing tussen gezeten, aangezien de prijs nu op ¤ 185,-- staat.
Klopt, ik zit nu wel heerlijk in mijn Japanse Samue.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:45 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
de wereld van vliegtickets is sowieso een raar systeem
Ik zit over 2 maanden heerlijk aan gedragen slipjes van Japans schoolmeisjes te ruikenquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:47 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Klopt, ik zit nu wel heerlijk in mijn Japanse Samue.
Kun je me geen Samue regelen man? Als je toch bezig bent.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:48 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Ik zit over 2 maanden heerlijk aan gedragen slipjes van Japans schoolmeisjes te ruiken
Als ik zelf niet teveel troep meeneem kan ik je wel iets meenemen hoorquote:Op zaterdag 26 december 2015 15:49 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Kun je me geen Samue regelen man? Als je toch bezig bent.
Als je me een Samue regelt ben je een baas, mega-lastig om eraan te komen hier.quote:Op zaterdag 26 december 2015 15:50 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Als ik zelf niet teveel troep meeneem kan ik je wel iets meenemen hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |