Hij is rechtsbenigquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:20 schreef Maartenfr12 het volgende:
Die Touré, wat een geweldige speler is dat toch. Ik dacht altijd dat hij rechtsbenig was, maar hij blijkt dus gewoon linksbenig te zijn.
Newcastle is pas ondergewaardeerd in hoe slecht ze zijn. Kan ook niet elke club hoor.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:21 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Ook een mooie club, maar ik ga toch voor de invincibles. Altijd ondergewaardeerd.
Holebas?quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Watford-speler met die voorzet moeten ze in de zee gooien.
Haha, nu doe je Newcastle tekort. (Wijnaldum trouwens onderschatte speler, beste speler van Newcastle vind ik)quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:21 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Newcastle is pas ondergewaardeerd in hoe slecht ze zijn. Kan ook niet elke club hoor.
Die gast geeft best goede voorzetten. Soms geeft hij zo hard voor dat hij zijn teamgenoot ko krijgt(Keita tegen Feyenoord). Echte Griek dus.quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. Lette even niet op wie 'm gaf.
Ik doe ze niet tekort hoor. Alleen tegen de grote clubs opstaan en dan tegen de kleine het vertikken, dat is gewoon dramatisch. Wijnaldum is met Perez de beste. Die gast moet altijd starten(Cissé mag oprotten).quote:Op zaterdag 26 december 2015 16:22 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Haha, nu doe je Newcastle tekort. (Wijnaldum trouwens onderschatte speler, beste speler van Newcastle vind ik)
Groot sterk etcquote:Op zaterdag 26 december 2015 16:24 schreef Maartenfr12 het volgende:
Ik snap de haat op City volledig maar ik kan toch altijd wel enorm van die ploeg genieten. Zoveel krachtspelers, heerlijk om naar te kijken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |