SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 80% gewijzigd door LuDann op 27-12-2015 11:39:13 ]
quote:Op zaterdag 26 december 2015 20:55 schreef Cholula het volgende:
Malteser:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:03 schreef Malteser het volgende:
Thanks ladies
[..]hebben jullie gewandeld met wagen? Dat is hier ook niet te doen. Ik knoop m altijd direct in de doek. Het blijft sneu. Toen wij vandaag aankwamen bij mijn schoonfamilie had G hele erge last van vastzittende lucht. Die heeft ook een hele tijd gehuild, zelfs aan de borst. En daarna in de doek gedaan, t knopen was ook huilen. Het leek net alsof we een enorme huilbaby hadden. Terwijl dat heel erg meevalt. Uiteindelijk is hij na twee rondjes wandelen door de woonkamer in slaap gevallen en vrolijk wakker geworden. Maar t voelt zo machteloos, dat intense verdrietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, met de wagen. Normaal geen probleem. Wakker met de kap omlaag, zodat hij rond kan kijken. Maar nu dus wel. Maar net toen ik de doek aan het omdoen was, vielen zijn ogen dicht.quote:Op zaterdag 26 december 2015 21:41 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
hebben jullie gewandeld met wagen? Dat is hier ook niet te doen. Ik knoop m altijd direct in de doek. Het blijft sneu. Toen wij vandaag aankwamen bij mijn schoonfamilie had G hele erge last van vastzittende lucht. Die heeft ook een hele tijd gehuild, zelfs aan de borst. En daarna in de doek gedaan, t knopen was ook huilen. Het leek net alsof we een enorme huilbaby hadden. Terwijl dat heel erg meevalt. Uiteindelijk is hij na twee rondjes wandelen door de woonkamer in slaap gevallen en vrolijk wakker geworden. Maar t voelt zo machteloos, dat intense verdriet
Ik heb je bericht gemist, maar een dikkequote:Op zaterdag 26 december 2015 21:48 schreef Malteser het volgende:
Mariposas, beterschap voor L. en sterkte voor jullie!
[..]
Ja, met de wagen. Normaal geen probleem. Wakker met de kap omlaag, zodat hij rond kan kijken. Maar nu dus wel. Maar net toen ik de doek aan het omdoen was, vielen zijn ogen dicht.
Sneu voor G. Lastig hè als ze zo verdrietig zijn. Fijn dat hij daarna vrolijk wakker werd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, met paaseistrik en gouden schoentjes. Dat mag, zo 1 keer per jaar.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.FF, wat schrikken joh! Hopelijk slaat RS jullie over. Mijn oudste had het met 1,5 jaar en toen volgde nog een ziekenhuisopname met zuurstof en sondevoeding. Dus met een mini wil je dat echt niet!!
Shop, je meiden!![]()
Snoenk alweer een dreumes! Gefeliciteerd!
Verder wel bijgelezen, maar niks onthouden...Venus in pocketformaat
© loveli
Haha, ALLES MOET STUK!!! Ik heb alles al uit de weg gehaald, wil ze slopen? Hier heb je een krant meisje.quote:Op zondag 27 december 2015 00:00 schreef Cholula het volgende:
Geen idee of dat gevaarlijk is ingee. Is R aan het gymen?
Ik heb een klimgeit meets sloopkogel in huis. Alles moet op de grond en overal moet op geklauterd (is dat een woord of is dat alleen zo in mijn hoofd?) worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tweede kerstdag waren wij om de beurt mama- en papa-matras wegens een koortsige en vreselijk hoestende baby. We hebben wel gezellig hapjes geschranst en series gekeken. Dat was lang geleden![]()
Hier kan ik echt geen krant geven. Eat ALL the paper, jeweets.quote:Op zondag 27 december 2015 09:45 schreef ingee het volgende:
[..]
Haha, ALLES MOET STUK!!! Ik heb alles al uit de weg gehaald, wil ze slopen? Hier heb je een krant meisje.Scheurenscheurenscheuren!
Ooh Shop dat linker jurkje!
(En de kinders ook natuurlijk.)
Koprollen, ja per ongeluk. Ze staat het liefst de hele dag tussen haar benen door te kijken, maar af en toe rolt ze door. Ik vind dat eng, mijn moeder is van mening dat babychimpansees de hele dag buitelen, dus dat kan vast wel.
Tijd voor elkaar met R daar zorgen we wel voor. In ieder geval elk weekend een uitje, al is het een rondje door het dorp. Tijd met zijn tweeën vooral als ze gaat logeren en dat is nu ongeveer 1x per maand. En zaterdag slaapt M uit en zondag ik. Want slaap!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |